Mä myös sain näyn, ihan ilmielävästi. Kun nousin autosta ja käännyin, yhtäkkiä näin pirun. Se oli suuri lepakon näköinen piru joka peitti koko ajan levottomasti siiveksillä. Näky oli karmivaa. Sen pää muistuttaa rotan päätä. Siivekset muistuttaa kiiltäviä ja mustia niinkuin kiiltävät kumisaappaat.
Tuijotin sitä tajuamatta mitään.

Siten se lensi ohi mun kaulaa, oli lähellä lentää ohi mun kaulaa ja käännyin ja juoksin sen perään. Se meni tiheän piikkipensasaidan läpi mutta oli oudointa että suuri lepakko mahtui läpi tiheää piikkipensasaitaa ja se ei liikkunut mitään.
Mä etsin piikkipensasaidasta ja näytin ihan niinkuin tirkistelijä, en tarkoittanut tirkistellä naapurin taloa vaan sitä pirua. Myöhemmin menin kotiin ja tapasin miestäni keittiössä. Hän kokkasi jotain iltaruokaa.
Kysyin häneltä, onko täällä Suomessa oikeasti suuri ja iso lepakko. Hän katsoi mua ihmetellen ja kokkasi ruokaa. Hetken kuluttua hän näytti mulle tämän koon etusormilla ja sanoi mulle että lepakko on tämän hiiren kokoinen.
Mietin ihmetellen mitä näkemäni tarkoittaa.

Siten tajusin että se on demoni.
Sain myös toisen näyn. Jumala halusi avata hengen silmän niin näin miten karmiva ja hidas filmaallinen sysimusta alue on. Tuntui että se olisi pimeyden valtakunta. En osaa selittää omin sanoin mutta katsoin hengen silmin ja tajusin että se on pimeyden valtakunta joka hallitsee Imatraa.
Rukoillaan Imatran puolesta että se väistyy kokonaan pois Kristuksen nimessä!