..iltakävelyllä nähtyä

Keskustelua henkimaailmasta, hengen ja sielun elämästä sekä hyvistä että vieraista hengistä
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

..iltakävelyllä nähtyä

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

:(

Olin tuossa hetki sitten iltakävelyllä, kun kuntosalille ei nyt AVIN sulkumääräyksen takia pääse.

Kävelin myös tutun kunto-ja fysiosalin ohi koska huomasin valot siellä. Poikkesin sisään katsomaan olisiko mahdollisesti päässyt treenamaan mutta en nähnyt ketään. Fysiotterapitiloissa kuului puhetta joten siellä oli joku hoidettavana. No, tulin takaisin ulos ja katsoin parkkipaikalla olevaa autoa johon olin kiinnittänyt huomioni jo ennen sisään menoa. Siinä vaivasi minua jokin.

Auton takalasissa oli valkoinen tarra, jossa oli logomaisesti kolme ristiä väärinpäin, eli alaspäin.Lisäksi alakulmassa oli pieni pyöreä tarra, jossa luki ; "Behemot Legions", ja toisessa kulmassa oli joku kolmio, ja ehkä nuotiota tarkoittava kuvio,sitä en kunnolla tajunnut.

Tuli tuosta "Behemot" sanasta ahdistava olo, koska se liittyy saatanaan. Ajattelin, että onko auton omistaja laittanut tarrat ihan tosissaan, vai "piruuttaan", vastavetona kristittyjen kala- tai ristitarroille.

Minua alkaa nämä aiheet ahdistamaan, ja kotio tullessani rukoilin tuon tuntemattoman auton omistajan vapautumisen puolesta.

Googlettelin tuota nimeä, ja taustalla on ilmeiseti heavybändi nimeltä Behemot, ja tuollaisia tarroja saa näköjään tilattua netistä.

Vaikka kyseessä olisi pelkkä yhtyeen musiikin "diggaamisesta", itseäni silti ahdistaa kaikki tuollainen, ja toivon että tuo auto tarroineen joko romuttuu/palaa, tai sitten ne tarrat lähtee siitä pois. :(
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Uusiluomus

Re: ..iltakävelyllä nähtyä

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Kyllähän se näin on että tälläsiä asioita vaikka joku "tahallaan" laittaa niin Jumala ottaa ne tosissaan ja saatana ottaa tosissaan kans , siinäpä se henkimaailman juju onkin että saadaan ihminen kevyein perustein "tahallaan" ansaan

Olen paljon tätäkin aihe aluetta miettinyt ja uskon että Jumala kyllä varoittaa ihmisiä jotka ovat vilpittömin mielin liikenteessä myös tälläisistä asioista , esimerkiksi myös ihmiset joilla on olemassa jonkinlainen käsitys Jumalasta eivät esimerkiksi lähde julkisesti Jumalan pilkkaan mukaan vaan omalla tavallaan ymmärtävät että nämä ovat asioita joiden kanssa ei kannata pelleillä, mutta nykyään kun suomen tilanne on mikä on ja tämä saatanallinen henkivalta on saanut jalansijaa niin kun tuomiot ovat edessä päin niin synnin mitta täytyy tulla täyteen ja sillä tälläiset julkiset herjaukset sallitaan.. ja koen että tämänkin maan kohdalla alkaa olla synninmitta täynnä

Rukoilen että Herra ilmestyisi tämän auton omistajan elämään ja antaisi armossaan etsikko ajan hänelle ja avaisi hänen silmänsä näkemään mitä tuollainen behemont bändi oikein palvelee ja julistaa ja että tämä ihminen ja hänen mahdollinen perhekuntansa saisi tulla uskoon Herraan Jeesukseen
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: ..iltakävelyllä nähtyä

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Sama. Tulee huono olo, kun joku julkisesti tuo pimeyttä esiin tavalla taikka toisella. Rukouksessa mukana🙏
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: ..iltakävelyllä nähtyä

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

Rukouksessa mukana.

Tämä sattuu sikäli samaan aikaan tai eihän sattumia ole, mutta muutaman päivän ajan minulle on nostettu riivaajahenkien ajamista pois takaisin helvettiin nostamalla Markuksen evankeliumin 16. lukua jo ketjun kansan puolesta rukouksissa. AO:n avaus aiheesta tuo tämän yhä vahvemmin esille. Olen epäröinyt uskoani, mutta kuka sen sitten tekisi? Jokainen, jolla on vähänkin uskoa, sillä Herra vaikuttaa kanssamme. Olin kerran kertausharjoituksissa ruokajonossa, jossa takanani seisova mies kaatoi kylmäkaapissa juomapulloja ottaessaan taaempana rivissä olevaa tuotetta. Alkoi valtava kiroilu. Taaempaa jonosta kuului miehen ääni. "Älä kiroa, vaan siunaa." Näin Herra toimii. Mies hiljeni ja kokosi pullot ylös ja pyysi anteeksi.

Kehoitan ja pyydän meitä jokaista rukoilemaan Herramme Jeesuksen Kristuksen kanssa ja vahvistamaan uskomme, ja ajamaan pimeyden henkivaltoja takaisin helvettiin Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Seuraaja
Viestit: 267
Liittynyt: 03 Joulu 2019, 07:12

Re: ..iltakävelyllä nähtyä

Viesti Kirjoittaja Seuraaja »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 29 Joulu 2021, 20:39 :(


Vaikka kyseessä olisi pelkkä yhtyeen musiikin "diggaamisesta", itseäni silti ahdistaa kaikki tuollainen, ja toivon että tuo auto tarroineen joko romuttuu/palaa, tai sitten ne tarrat lähtee siitä pois. :(
[/quote


Isä Júmala, Jeesus Kristus, Pyhä Henki , Ohjaa pimeyden henkivallat takaisin helvettiin nimessäsi ja veressäsi. Puhdista ja kirkasta. Ota käyttöösi tämä puhdistettu kuljettaja ja ajopeli. Sinun on valta, voima ja kaikki kunnia iankaikkisesti. Amen.
Älä anna sinuas voitettaa pahalta, vaan voita sinä paha hyvällä. (Room. 12:21) Biblia 1776
Vastaa Viestiin