Minä itken Herrani edessä

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Juhani

Minä itken Herrani edessä

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Mulle tulee itku, se mitä koin ja kuulin sydämessäni Herralta.

Jeesus on lähettänyt meidät viemään EVANKELIUMIA eteenpäin. Se on meidän TÄRKEIN TEHTÄVÄMME.
Monelleko ihmiselle olette tällä viikolla todistaneet uskostanne?
Monelleko köyhälle ihmiselle olette antaneet almun?

Jos olette sen tehneet, niin olette tehneet sen myös Herralle Jeesukselle!!!
Sinettisormus

Re: Minä itken Herrani edessä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, sinä siunattu veljeni Juhani!
Tämä on totisesti se olennaisin tehtävämme! Amen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4834
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Minä itken Herrani edessä

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Minä itken Herrani edessä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tärkein tehtävämme varmasti, emmekä kätke talenttiamme maahan, vaan teemme Herran tahdon! Amen!
Sinettisormus

Re: Minä itken Herrani edessä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Jotenkin koen eilisen näkyni tähän sopivaksi. Tehän kaikki tunette sadun; Gulliverin matkat? Siinä nuo pienet lilliputit olivat sitoneet tuon jättiläisen ja lähtivät kuljettamaan tätä ... näyssäni esiintyi samaa, mutta tuon jättiläisen tilalla oli valtava risti jota nuo lilliputit kuljettivat erämaassa.
Näky oli tietenkin vertauskuvallinen. En muistanut heti tuota sadun nimeä ja pähkäilin sitä hiljaa ja lopulta sanoin Jeesukselle, että jos tämä on näky, niin anna minun muistaa tuo sadunkin nimi ja kohta sen sitten muistinkin.
Me teemme näitä erämaa vaelluksia ja kannamme toistemme edesottamuksia ja suruja, mutta uskovina meillä on yhteys ja näin noiden taakkojen kantaminenkin tuntuu yhdessä helpommalta ... liittyen juuri noihin Jarmon mainitsemiin talentteihin, joita meidän tulee käyttää toistemme hyväksi.
Sinettisormus

Re: Minä itken Herrani edessä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
https://www.lahetyssrk.fi/@Bin/120578/vaikearisti.jpg

Ei kenenkään risti näin paina. Ja lukemattomat kerrat, hän kääntyi puolehen Herran. Ei sovi ristini tää harteille minun, ois Herrani, helppo tää vaihtaa ... mutta yhdessä meissä on voimaa ...
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Minä itken Herrani edessä

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Leonard ravenhill kirjoitti koska viimeksi et voinut nukkua koska koit tuskaa kadotettujen puolesta. juhani minäkin itken. joku sanoi ilman hätää ja itkua kadotettujen puolesta meistä ei koskaan tule hengellä täytettyjä todistajia. olin kylässä viikon mua järkytti että ihmiset olivat uskossa raamattua he eivät avanneet ja kun olin kokouksessa seursakunta haukuttiin jankkoin siellä Jumalann hengen yhteyyden toinen on kumartanut baalia tv:tä jo 35 v ja Jeeusu onhänen herransa kysyin miksi rukous itää olla vain1,5 min hän sanoi ei jumala sanojen tähden meitä kuule mulle rukous on hengitystä onneksimon kaksi saarnaajaaa jotka ovat todella hengessä palavia ja saan heidän kanssaan keskustella ja rukoillaja rakentua jos uskovaisett ei yhdosty rakakudessa herätys ei tule.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin