Sain neuvoa ylhäältä kunka rikkimenny pesukone korjataan!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Sain neuvoa ylhäältä kunka rikkimenny pesukone korjataan!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Multa hukku matkakortti ja 2 eri avainta. Olin ihan hädissäni. Sit ajattelin voisko ne olla pyörivässä pesukoneessa semmonen päältätäytettävä. No mäky oon niin hätänen avasin päältätä täyytettävän kannen väksisin ja siellähän ne oli.Vaatteet oli vaan tulikuumat. Avaimet oli ainakin kuuman veden läpikäyneet ja matkakortti. Ihmettelin etä elektorinen matkakortti toimi sen jälkeen. no ehkä se kuvastaa välillä tätä uskovankisn elämää. ollaan joskus sahnen lähteillä oon käynyt genesaretilla ylhällä ja se vesi on ihan tosi kuumaa Mä olin niin hermostunut kun kone oli rikki suunnittelin että vien sen kaatopaikalle soitin yhteen korkausliikkeeseen ja ne sano että pelkkä kansi joka pitäs vaihtaa maksaa 170e ja työ päälle eli siitä ei tullut mitään. Raahasin pesukoneen jälleen toimintakuntoon ja rukoilin Herra neuvo mua. Sit mä vain laitoin koneen käyntiin ei tapahtunu mitään kuten aieminkaan kun se hajos ja sen jälkeen tuli mieleen kokeile sitä kielekettä siinä mihin se kannen tappi lukittuu ja kun mä ruuvimeisselillä vähän siirsin sitä kielekettä oikealle kone lähti käyntiin. Nyt on toinen peuslasti jo menossa.voi kun mä olin riemiussani ja Herralle kiitollinen avusta. Olisko se matkakortti joku lillu siellä tulikuumassa vedessä tunnin ollut kuva että nyt on raikasten vetten aika ja pesu on nyt tehty.tarkoitan sisimmän pesu! Kiitos Jeesus että teit musta pesukonemekaanikon 10 minuutiksi! Miksi ei katso8? Luulenko mä olevani joku kun tommonen nimimerkki!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Sain neuvoa ylhäältä kunka rikkimenny pesukone korjataan!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos katso7 (vai onko se nyt katso8) tuosta hauskasta todistuksestasi! :)
Tuli hymy huulille kun sitä lueskelin!

Kiitos Herralle Jeesukselle!
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Sain neuvoa ylhäältä kunka rikkimenny pesukone korjataan!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Enhän mä tarvi edes pyykkäriä kun Herra korjaa koneetkin ei vai ei kai se nyt pelkkä pesijä se vaimo ole!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Sain neuvoa ylhäältä kunka rikkimenny pesukone korjataan!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Jep... Et sä pyykkäriä tarvii... ;)

Raamattu 1933/38 tekstistä.
1. Kor. 7:32

Soisin, ettei teillä olisi huolia. Naimaton mies huolehtii siitä, mikä on Herran, kuinka olisi Herralle mieliksi;
Vastaa Viestiin