Moi taas pitkästä aikaa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
VainYksinJeesus

Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Oon päässyt muuttamaan jo vähän aika sitten, ja koen että tää asunto oli johdatusta. En ees muista oonko täällä kertonut kun hain tätä asuntoo, mutta nauratti kun kuulin että tämän alueen nimi on Onnela :) kaiken sen jälkeen mitä oon kokenut, niin uskon ja toivon että elämä nyt muuttuu.

No mulla on ollut ongelmia autojen kanssa. Oon todella tuskastunut niihin kun en ees tajuu autoista mitään ja kaks on nyt hajonnu ja kolmas pitäs ostaa.
Oon rukoillut että Herra nyt vielä auttais tässä auton ostamisessa, kun en oikeasti tiedä mikä olis hyvä ja kestävä...

No nyt mietin, voisiko tämä yks auto olla Herran johdattama, kävin testaamassa tällästä minkä rekkari numero on 777, ja olin rukoillut aiemmin että ois edullinen, ja no tän sais alle kahteen tonniin..
Autolla oli mukava ajaa. Mutta voisikohan tuo olla johdatusta, oikeasti oon ihan pihalla autojen suhteen ja en haluaus enää ostaa mitään romua...

Mutta tuo 777 pisti silmään kun joskus täälläkin? lukenut että olisi jotenkin merkittävä numero :D
VainYksinJeesus

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

No joo tästä numerosta seitsemän on näin sanottu: Seitsemän on Jumalan täydellisyyden numero ja 777 kuvastaa täydellisyyttä korkeimmassa muodossaan.
:D
Sinettisormus

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, todellakin, tuo voi olla Herran johdattamaa, näin haluan uskoa, kun sitä Häneltä rukoilit ja Hän anroi vastauksen tuon numeron kautta, vastaus on; Hän itse!
Sinattu olet siskoni!
Amen.
Sinettisormus

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tää viel kiinnostaa, minkä värinen tuo auto on ? :roll:
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oiskohan joku sateenkaaren väreistä...? :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
VainYksinJeesus

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Haha :D no se auto on punainen :) oishan se juur sopiva mun perheelle, mutta katsotaan, onko se vielä myynnissä kun pystyisin ostamaan. Ja yksi pieni vika siinä on mikä pitäis korjata, ja tää myyjä itse ehotti että hän kesällä kävisi korjaamassa sen jos ostan auton.

Silloin kun olin pitkään rukoillu asuntoa, niin tätä yhtä asuntoa tuli katsomaan monta pariskuntaa ja silloin ajattelin että onkohan itellä enää mitää mahollisuuksia, mutta niin vaan kävi että mulle tää annettiin ja on mitä parhaimmalla paikalla. Koulu ja kaikki lähellä. En autoa tarvisikaan mutta töihin ei muullakaan pääse..
Sinettisormus

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:D ... Hah, koin sen jostain syystä, että tuo on punainen, en vain uskaltanut sitä sanoa, koska numerotkin olivat 777, ... kiitos ja kunnia Herralle! :P :D
Sinettisormus

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eräs uskova siskoni laittoi viestiä ja antoi lupaa jakaa, sopii tuohon 777 numeroon.
Tämä sisko on viime aikoina saanut paljon eri numero yhdistelmiä ja tässä tällainen:
Ja tämän päivän bongailuja. Lähes peräkkäin 888 ja 777. Sen jälkeen 3x eri 222 ja sit vielä 111. (nämä siis autojen rekkareita, aina ollaan oltu eri paikassa/eri aika. paitsi yksi auto on parkissa tietyssä paikassa, joka on 222. Rukoilin sitten vielä että näytä 333,jos olet tulossa pian (tänään), mutta sellaista rekkaria en nähnyt. Kelloa katsoin taas 11:11 ja myöskin 13:33, mutta en tiedä, onko se sitten enää vastaus rukoukseen)
Sinettisormus

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskova Siskoni mailasi taas näitä ihmeellisiä numeroita :
Täällä ollaan edelleen ja rukoillaan Herra saapuvaksi. Nämä numerot ovat oikeasti ihan uskomattomia. Uhmasin tänään ja sanoin Isälle, että tänään en tuijottele autojen rekkareita, tuskin niitä triplanumeroita enää tulee vastaan.(Eilen sattui silmään sen kummempia niitä etsimättä 222 ja 777) Mutta annas olla, kun tultiin kirkkomatkalta kotiin, niin arvaapa mikä tuli vastaan, kun käännyimme meidän asutusalueelle? Auto numero 999 (222+777 = 999)
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Täydellistä lunastusta kolmella elämän alueella henki,sielu ja ruumis eli 3x7. Hän on lunastanut meidät kokonaan
Viimeksi muokannut katso7, 23 Touko 2017, 09:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4828
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Moi taas pitkästä aikaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin