Tapahtui eilen Rauno Helpin kokouksessa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Tapahtui eilen Rauno Helpin kokouksessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Shalom, ja hyvää äitienpäivää!

Kävin eilen Rauno Helpin Suomi Jeesukselle tapahtumassa ja se oli kuten arvelinkin, sellainen tilaisuus johon minut oli johdettu.

Aloitan tämän näin että aina kun olen käsitellyt aihetta Jeesuksen lunastuveri, niin alkaa tapahtua jotain suurta ja hyvää. Minulla oli siis tunne että täällä on joku jolle minun pitää saada kertoa Inarin miehen herätyksestä ja miten se menee ja mitä olen siitä nähnyt ja saanut. Ongelma on vaan aina ollut että saan osakseni pelkkää hymähtelyä ja halveksuntaa, "onhan näitä juttuja kuultu" meiningillä.
Mietin että minä en aio sanoa kenellekään mitään, ennen kuin tulee se johdatus ja ovi avautuu itsestään.
No siellä oli kaksikko, joista toinen on kierrellyt Raunon kanssa jo vuosikymmneiä puhumassa ympäri Suomea. He puhuivat ja todistivat siellä tunnin verran Naantalissa (Turun kupeessa) sijaitsevasta armonklinikasta, jonne on kaikilla vapaa pääsy milloin tahansa ja muusta sen liikkeen tominnasta.
Seurasin mielenkiinnolla puhetta ja sitten kahvitauon jälkeen tämä toinen oli kävässyt ulkona ja hän tulee siitä ensin ohitseni verenpunainen takki päällä, kääntyy sitten ympäri ja suoraan eteeni juttelemaan mulle tuttavallisesti.
Hetken juteltuani uskosta ja lapsuuden kokemuksista uskossa, pitkästä uskonelämästä ja sen vaiheista ja sitten alan tilittää että olen erityisen kova Jeesuksen paluun odottaja, oikea intohimoinen sellainen. Kerroin myös ongelman minkä olen milloin tahansa kohdannut... heti jos alan vaikka siteerata uskovien yhteisössä Jeesuksen paluun todellisuutta, saan valitettavan usein torjuvia vastauksia. Aivan jo pelkästään kun vieressäni ollut nainen sanoi että onpa tämä ollut kumma kevät, johon vastaan että kolmen vuodenajan vuosi menossa, talvi on edelleen, eikä kevättä, tulee kesä suoraan talven keskelle ja oletko tietoinen että Raamatussa on eräs kohta jossa sanotaan juuri niin. Nainen vastaa että no mikä, johon sanon Daavidin pojan Salomonin laulu 2:10-13 talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, menneet menojaan, kesä on tullut jne... jonka jälkeen alan etsiä Raamatusta, haluatko että luen, kyselen. Tähän nainen vastaa, arvaan kyllä mihin viittaat, ei maksa vaivaa.
Tällä tavalla jokainen uskovakin seurakunnissa paljastaa sydämensä ja tämä punatakkinen vanha saarnamies sanoo, että tuo on kyllä täysin totta. Jeesuksen tulemuksen pelko paljastaa ne uskovat jotka käyvät seurakunnissa vain omantuntonsa laastaroimisen vuoksi. Ei he etsi Jeesusta, vaan omalle tunnolleen rauhaa ja he sitovat syntejään sydämessä, eikä Jeesus siksi pääse sinne ja tästä samasta syystä he pelkäävät kuollakseen puhumastakaan Jeesuksen paluusta. He suuttuvat, heittävät lekkeriksi ja sanovat ettei Jeesus noin vain tule yhtäkkiä ja muita selityksiä.
Sanoin sitten että minulla on vahvoja profetioita Jeesuksen paluuseen liittyen, enkä ole uskaltanut niitä isoihin seurakuntiin jakaa juuri tästä samasta syystä, mutta voin sinnulle kertoa jos haluat. Hän sanoio että mennään tuonne sivuhuoneeseen että saadaan olla rauhassa.

Sitten aloin kertoa ja huomasin että hänellä kyynelet valuu ja huulilta tulee jotain Halleluja ja muuta muminaa kun kerroin ja kerroin... Lopulta hän sanoo että tiedätkö että sinä toit minun puuttuvat palani ja kokosit palapelin eteeni. Nyt se on valmis. Hän oli saanut paljon samaa ja oli vain epätietoinen saamastaan ja kun minä tuntematon jostain, okei Rauno on minun vanha tuttava, mutta en käy serakunnissa, joten ole tuntematon ja tulen sitten kertomaan hänelle, punatakkiselle saarnamiehelle. Hän oli ihan otettu. En erittele mitä kaikkea kerroin, koska sei se tee tässä sijaa, vaan kerroin mm. Pohjolan Valon herätyksestä, Inarin miehestä ja miten ja mitä olin nähnyt ja saanaut. Tähän liittyy vahvasti Pohjan Tähti, joka on se Pohjolan valon symboli. Se alkaa Inarista, tulee hitaasti alas Turkuun, jossa se selvästi asettuu aloilleen, kerää siinä voimia ympärilleen ja itten kun siinä kartalla Turun kohdalla on sellainen Supernovan kaltainen paine, se suorastaan räjähtää ympäri maailmaa mutta profeetta itse jatkaa Turusta suoraan Jerusalemiin, jossa pakanakansojen ajat päättyvät ja evankeliumi palaa takaisin sytymäsijoilleen.

Sen jälkeen hän kysyi että mistä olet kotoisin, johon vastaan, en mistään, että toki olen Helsingissä syntynyt mutta olen asunut mm. Torniossa ja Turussa. Siihen hän saa vielä kuin pisteenä omalle uskolleen että voi hyvänen aika, niin hän itsekin on, hänkään ei ole mistään kotoisin mutta sanoin nuo kolme samaa kaupunkia ovat olleet hänen koteinaan.

En mä tiedä mitä ajatella, koska olen niin väsynyt, aivan odotan vaan että palvelukseni olisi jo viimein ohi. Olen tehnyt pitkän päivätyön ja tuhansia juttuja pelastussanomiin. Olen mielestäni jo ansainnut levon. En kaipaa keneltäkään mitään muuta kuin rukousta puolestani. Kunnia kaikesta kuuluu yksin Herralle Jeesukselle Kristukselle, vapahtajallemme.

Tämän sanoman sain: Muistakaa muistuttaa kun kohtaatte saatanan voimat ja sanokaa se ääneen että kaikki sen kuulee "Jeesus Kristus vuodatti verensä MAAHAN, maa on siis lunastettu, Pyhä veri vuosi maahan. Maa ei ole saatanan, vaan Kristuksen.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Tapahtui eilen Rauno Helpin kokouksessa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Hieno kohtaaminen sinulla Jarmo, sait vahvistusta näille "loppumetreille". Voimat tässä on vähissä yhdellä jos toisellakin, mutta meilllä on luja usko Jeesuksen tulemiseen.
Sain itsekin vähän kuin loppuhyökkäyksen, vihollinen todisti ihmisten kautta, etten tule koskaan mitään menestystä tästä maailmasta saamaan. Me kuitenkin kurotamme ristiä päin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4823
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Tapahtui eilen Rauno Helpin kokouksessa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Halleluja! Halleluja!

Tässä se nyt sitten on ja kahden ihmisen suulla todistettuna.

Kunnia Herralle! Juudan jalopeura on voittanut.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Tapahtui eilen Rauno Helpin kokouksessa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Jarmo ja te veljet, Amen!
Siunausta teille kaikille!
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Hän ON tuleva PIAN !!!
näkymätön ninni

Re: Tapahtui eilen Rauno Helpin kokouksessa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos Jarmo tästä väkevästä todistuksestasi!

Kiitos ja kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle!
Vastaa Viestiin