Hauskoja vahvistuksia

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Hauskoja vahvistuksia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulle sattu eilen illalla hassu juttu kun tuolla Facebookissa törmäsin sellaseen hömppä testiin joita siellä on nykyään pilvin pimein. Siinä luki että testaa mitä mieltä poliisi on sinusta ja sitten mä sain hämmästyttävän vastauksen:
osuva_FB_turhuus_todistaa_kuitenkin.jpg
näkymätön ninni

Re: Hauskoja vahvistuksia

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Wau!
Job: 33
14 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata.

Jopa hömppä testin kautta! :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hauskoja vahvistuksia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla tuli väkisinki mieleen se syksyn 2006 junareissu Hesasta Keravalle kun sain vähän samanlaisen viestin mutta kaikki elävänä livenä siinä edessäni. Sillon mä istuin junaan, "menossa kotiin"... mulla ei ollut matkustusoikeutta, en siis olut "OSTANU" matkalippua, menin siis armosta.
Konnari tuli ja hän oli lähi-idästä kotoisin ja valtavan kauniskasvoinen, sileät kasvot ja miellyttävä ihminen. Hän tunsi minut koska palvelin VR:a hyvin aikoinaan ja tämä oikein istui viereeni ja rupes kyseleen kuulumisia, kunnes sitten jatkoi junan etuosiin.
En hoksannut siinä sanoa että myytö lipun kun mulla ei ollu ja samaan aikaan kun konnari oli jo mennyt, astui "junapoliisit" RHK:n tarkastajat vaunuun ja karskilla äänellä kuulutti että katsotaan kaikkien matkaliput, eikä mulla ollu.
Mutta kun ne tulivat kohdalle, ne tunnustivat minut ja iloisesti moikkailvat mulle ja jatmoivat matkaansa, kysymättä mitään lippuja.
Se oli erikoinen ja puhutteleva "kotimatka" !!
näkymätön ninni

Re: Hauskoja vahvistuksia

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Jarmo! Jumalan puhe on ihmeellistä! :D
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Hauskoja vahvistuksia

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Laita Jarmo luettelo mitä poliisit tietävät sinusta! Siunausta kumminkin.Kannattaa klikata kun pyyntö tuli!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hauskoja vahvistuksia

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:Laita Jarmo luettelo mitä poliisit tietävät sinusta! Siunausta kumminkin.Kannattaa klikata kun pyyntö tuli!
Jeesus tietää minusta kaiken, poliisi ei juuri mitään.
Vastaa Viestiin