Jumalan johdatusta

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
VainYksinJeesus

Jumalan johdatusta

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Niin viime talvena vielä pelkäsin tehdä päätöksiä, ja olin rukoillut että mies olisi se joka haluaa erota. No niin oikeastaan kävikin, että lopulta eropäätös tuli selväksi, kun mies oli sitä mieltä että ei tästä mitään tule.
No sitten rohkaistuin sanomaan meidät irti tästä asunnosta. Vähän pelotti kun kolmen kuukauden irtisanomisaika, ja se olisi saattanut tuod ongelmia asunnon saamisessa.

Rukoilin että Herra johdattaisi tässä asiassa, lapset ei halua vaihtaa koulua. No rukoilin jatkuvasti ja kattelin asuntoja. Sitten rupesin sanomaan Herralle, että mä luotan Häneen ja uskon että Hänellä on meille asunto.

Niin sitten kävi, että luin ilmoituksen koulun lähellä olevasta rivitaloasunnosta. Otin yhteyttä ja sovittiin päivä...vuokraisännät asuu ite niin kaukana että naapuri tuli esittelee kämppää.
Mutta siellä ulkona oottaessa tajusin että sinne tulee monta muutakin kiinnostunutta. Rukoilin sitten mielessäni että mitäs nyt, onko mulla mitään mahollisuutta saada tätä kämppää..
Naapuri ilmoitti että seuraavana päivänä on tulossa lisää katsojia.
Siellä sitä asuntoa katsellessa rukoilin ja pyysin että Jeesus antaisi viisautta vuokraajalle ja siunasin tätä samalla.

Niin sitten lähettiin pois ja juttelin vielä tän naapurin kanssa...hän sanoi yhtäkkiä että hän voi suositella mua tälle vuokraajalle. Kiitin ja lähdin pois.
Laitoin viestiä vuokraajalle että oon kyllä kiinnostunut asunnosta...Ja hetken päästä hän soitti ja sanoi että antavat asunnon mulle.
Kun kysyin että mites ne jotka olis viel tulossa katsomaan, niin hän totesi että peruvat näytön.

Vuokrasopimus on nyt tehty ja sain vakuuden maksettua.
Koen vahvasti että tää asunto on Jumalan johdatusta, Hän suuressa armossaan halusi antaa meille ihanan kodikkaan asunnon ja tosi kivat vuokraisännän ja emännän. Lupasivat että saan jo ensi kuussa ruveta tekemään muuttoa kun kämppä on tyhjillään. Virallisesti toukokuun lopussa on tästä muutettava pois..
Kiitos Jeesukselle joka huolen pitää kaikissa asioissa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4825
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jumalan johdatusta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, olen onnellinen sinun puolestasi, Herra ratkaisee kaikki asiamme tahtonsa mukaan, kunhan Häneen vain luottaa, eikä anna pelolle tilaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin