Omia kokemuksia levossa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tällä kaikella, mitä täällä on viime päivinä tapahtunut, näen Jumalan tarkoituksen, Hänen pysäyttävän käden, sillä Hän Rakastaa meitä jokaista ja haluaa johdattaa meidät siihen hyvään, mikä meille kaikille on perinnöksi tarkoitettu. Ota tämä Herran johdatus vastaan! Hän Rakastaa JUURI SINUA!!!
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koin kyllä jo heti täältä lähtiessä että, Herra teki sen tarkoituksella, että pysähdyttisiin miettimään kaiken tärkeyttä. Tuo Roomalais kirje auttaa näkemään omankin heikkouden. Kaikki me ollaan täällä oppimassa ja matkalla kotiin.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Hyvän Sanan paikan sait Sinetti sisko! (Room: 14)
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ninni rohkeudestasi, että vastasit. Todellakin, tuo Sana joka eteeni annettiin on aivan täydellinen, johon voimme mitata jokainen itseämme!
Herra puhuu Sanansa kautta ja se on todella elävää. Tämä on sitä Uskoa!
Uskon, että rukouksemme on kuultu.
Kiitos, kunnia ja ylistys, Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

"Ja anna meille meidän jokapäiväinen LEIPÄMME" Rukouksemme on kuultu. Kiitos ja
Aamen!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Kiitos sinettisormus, hyviä Raamatunpaikkoja ohjeeksi, ojennukseksi ja pohdittavaksi meille kaikille.
Matkalla ollaan ja tarvitsemme kaikki Sanan ohjausta.

Siunausta kaikille
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Rauhaa kaikille!
Kun heräsin ja olin vielä silmät kiinni, Näin jonkin kuvan josta en saanut mitään selvää. Kuvan vas. yläkulmassa kuitenkin huomasin merkit, + ja - . Tuo plus oli ympyröity. Aivan kuin sitä olisi klikattu että saa käyttää. Se oli kuin plus nappi. :)
Ehkä merkki tänne Pelastussanoman.
Herra antaa, Herra ottaa .....

Nuo sanat googletin ja Herra avasi niin täydellistä Sanaansa. Paavalin kirje Roomalaisille luku 14.
Siten sain ymmärryksen, mitä minun tulee tehdä.
Nyt vain katson, mikä on vastaanotto.

Siunattu olette ja siunattu olkoon tämä Pelastussanoma. Tehkäämme kaikki , sen hedelmälliseksi kasvuksi, että olisimme kirkastamassa Herramme kasvoja.
Amen.
AMEN!
olli

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja olli »

Olet lämpimästi tervetullut takaisin, Sinetti.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos OLLI !!! Nuo oli hyvin tärkeät SANAT !!! Nyt taas itken ......
Sinäkin olet minulle rakas veli, kaikesta tapahtuneesta huolimatta, mutta tuon kaiken kautta me vain kasvamme, lähemmäksi Kritusta.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minun on tuotava eräs tämän aamuinen viestini, TODISTUKSEKSI, että näkisitte, kuinka Herra on ollut mukana rukouksissamme ja tämän hetken tapahtumissa. Hän on ollut vahvasti mukana ja tänään todella itsellenikin aukesi, kuinka vahvasti, toivon että näette tässä viestissä saman, kuin minä:
Tämä vielä oli pakko laittaa, kun lueskelin tuossa juuri noita viestejäni uudelleen.
Eli tuo ensimmäinen viestini, jossa olen todella hämmentynyt ja ajatukset täysin sekaisin, näiden sähköpostienne takia ja koska ne olivat ristiriidassa lopetus päätökseni kanssa.
Jo tuo sana lopetus laittoi minut hymyilemään, että Herralla todella on sormensa pelissä, sillä sanaan oli tullut virhe ja se muuttui; OPETUKSEKSI! :)

Ja sitten tämä missä mietin näin: " ...Mikä on nyt oikein tässä ja mikä väärin, voi Herra kerro minulle! " ......
Todellakin, oikein ja väärin, + ja - . Herra antaa, Herra ottaa. Tuo näky oli suora vastaus tuohon iltaiseen kysymykseeni Herralle; KERRO MINULLE?"
Toivon että näette tuon samoin kuin minä, sillä siinä on todella ollut ELÄVÄ JUMALA mukana ja on edelleen.

Tuon näyn saatuani ja mietittyäni ja tulkittuani sitä, ajattelin, että tulisiko minun kuitenkin vielä odottaa ja katsoa miten tilanne kehkeytyy. Sitten ajatus alkoi kuin itsestään muuttua, että juuri nyt on tuo hetki, eikä myöhemmin, + hetki . Minun oli painettava tuota nappia, uskon askeleena. Tein sen ja loput tiedättekin ....
Ei voi kuin kiittää ja ylistää Herraa, niin ylen ihmeellinen Hän on!

Siunausta myös täältä kaikille ja Siunattua viikonloppua!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje roomalaisille 8
1. Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
10. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
11. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
13. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
15. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
17. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
18. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
19. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
20. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
21. koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
22. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
23. eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
24. Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
25. Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
26. Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
27. Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
28. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
29. Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
30. mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
31. Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
32. Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
33. Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
34. Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
36. Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Bo Ruach Elohim (Come Spirit of God) - Lyrics and Translation https://www.youtube.com/watch?v=wk2xYOV4rnU

Tätä olen laulanut muutaman viikon ajan ja haluan että se on myös Rukoukseksi ja kiitokseksi, Pelastussanomalle ja Herrallemme, joka on kuullut meidät!

... tai itse asiassa se on ollut tämä video, mutta sama laulu ja sanoma : https://www.youtube.com/watch?v=Tj_CKzYzyLA
Koen siinä valtavaa Pyhää Hengeä joka voimistaa rukousta!
Baruch Haba !!! Bo Ruach Elohim !!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

kysymys: kuka minä olen tai keitä me olemme Kristuksessa? : https://www.gotquestions.org/Suomi/kuka ... sessa.html
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, herätessäni, näin hieman himmeän kuvan, jossa oli vanha posliini maljakko, jossa oli pieniä kukkakoristeita maalattu sen pintaan. Sen reunoista roikkui ohkaisia koriste ketjuja.
Se oli tehty jaloa käyttöä varten, Herran astiaksi.
Se oli kukkamaljakko. Ehkäpä juuri hääjuhlaa varten. Kohta se koristellaan, ja juhla voi alkaa!

Tätä odottaen siunaan teitä, Jeesuksen Kristuksen nimeen!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Illalla kun kävin maate ja rukoukseen, näin toisenlaisen kuvan.
Näin pääkallon joka oli todella vanha ja sillä oli vielä jäljellä vanhat, aivan kuin pellavaiset hiukset.
Mietin tuon merkitystä. Kertoiko se menneistä sukupolvesta vaiko vainaja hengistä?
Nyt kun sitä mietin, ajattelin noita hiuksia, jotka olivat olleet pitkät ja ne olivat ponihännällä. Ne olivat kuin kruunu kantajalleen. Joten uskon tarkoittavan menneitä sukupolvia, heitä jotka kuolivat Kristuksessa.
Ehkä heidät noudetaan pian ja sitten on meidän vuoromme.
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Toinen kirje Timoteukselle 2
1. Vahvistu siis, poikani, siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
2. Ja minkä olet kuullut minulta ja minkä monet ovat todistaneet, usko se luotettaville miehille, jotka sitten ovat soveliaita muitakin opettamaan.
3. Kärsi vaivaa niinkuin ainakin jalo Kristuksen Jeesuksen sotamies.
4. Ei kukaan, joka sodassa palvelee, sekaannu elatuksen toimiin, sillä hän tahtoo olla mieliksi sille, joka on hänet palkannut.
5. Eihän sitäkään, joka kilpailee, seppelöidä, ellei hän kilpaile sääntöjen mukaisesti.
6. Peltomiehen, joka vaivaa näkee, tulee ennen muita päästä osalliseksi hedelmistä.
7. Tarkkaa, mitä sanon; Herra on antava sinulle ymmärrystä kaikkeen.
8. Muista Jeesusta Kristusta, joka on kuolleista herätetty ja on Daavidin siementä minun evankeliumini mukaan,
9. jonka julistamisessa minä kärsin vaivaa, kahleisiin asti, niinkuin pahantekijä; mutta Jumalan sana ei ole kahlehdittu.
10. Siitä syystä minä kärsin kaikki valittujen tähden, että hekin saavuttaisivat pelastuksen, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, ynnä iankaikkisen kirkkauden.
11. Varma on tämä sana; sillä: jos olemme kuolleet yhdessä hänen kanssaan, saamme myös hänen kanssaan elää;
12. jos kärsimme yhdessä, saamme hänen kanssaan myös hallita; jos kiellämme hänet, on hänkin kieltävä meidät;
13. jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata.
14. Muistuta tästä, ja teroita heille Jumalan edessä, etteivät kiistelisi sanoista, mikä ei ole miksikään hyödyksi, vaan niiden turmioksi, jotka kuulevat.
15. Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.
16. Mutta pysy erilläsi epäpyhistä ja tyhjistä puheista, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa,
17. ja heidän puheensa jäytää ympäristöään niinkuin syöpä. Niitä ovat Hymeneus ja Filetus,
18. jotka ovat totuudesta eksyneet, kun sanovat, että ylösnousemus jo on tapahtunut, ja he turmelevat useiden uskon.
19. Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee".
20. Mutta suuressa talossa ei ole ainoastaan kulta- ja hopea-astioita, vaan myös puu- ja saviastioita, ja toiset ovat jaloa, toiset halpaa käyttöä varten.
21. Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.
22. Pakene nuoruuden himoja, harrasta vanhurskautta, uskoa, rakkautta, rauhaa niiden kanssa, jotka huutavat avuksensa Herraa puhtaasta sydämestä.
23. Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja.
24. Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
25. hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
26. ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti että julistat tätä arvokasta sanaa!
Halleluja Jeesus Kristus! Tule Herra Jeesus!
Juhani

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Olen ollut viime päivinä heikko ja väsynyt. On tuntunut välillä siltä, että olen epäillyt muita, itseäni ja jopa jo omaa uskoani. Miten sanoisi, tekisi mieli heittää tuhkaa päälle, pukeutua säkkiin ja jos mulla olisi vielä parta, niin voisit sitäkin ajankuluksi vaikka repiä...

No, asiaan. Olin pitkästä aikaa eilen hautajaisissa. Hautajaiset oli metsässä (täällä päin nykyään suosittu tapa). Paikalla joku teologi ja kourallinen ihmisiä. Satoi vettä ja maa oli kurainen. Kävelimme kauan metsätietä pitkin. Lopulta saavuimme housut ja kengät märkinä ja kuraisina hautauspaikalle.

Vainaja oli uurnassa joka laskettiin narulla olevaan maakuoppaan. Omaiset heittivät ruusun lehtiä uurnan päälle. Oli kylmää ja koleaa. Teologinen suusta en kuullut kertaakaan edes yhtä sanaa "Jeesus".

Olin surullinen ja väsynyt.
Vastaa Viestiin