Omia kokemuksia levossa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Näin näyn jokin aika sitten. Olin kuin laivan kannella jossa oli ihmisä pitämässä kaiteesta kiinni. Lauloimme Mooseksen virttä takana oli kaikki mitä tässä maailmassa on. Ylitämme pian punaisen meren ja pääsemme taivaan kotiin ja olemme ikuisesti Ylkämme kanssa.
David Wilkeson on jossain kirjoittanut teksitn ylistyslaulu väärällä puolella. kertoo kuinka Jumalaodotti israelilaisten laulavan Mooseksen virttä jo ennenkuin se avatui.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olisiko tämä?
OIKEA LAULU - VÄÄRÄLLÄ PUOLELLA; David Wilkerson: https://worldchallenge.org/fi/newslette ... 4-puolella
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Hyvä Saara just toi!!!!!!!!1
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

NIIIIIN HYVÄÄÄÄ TEKSTIÄ !!!
sisar-myös

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja sisar-myös »

Sinetti kirjoitti:Äsken tuossa väsyneenä huusin Herran puoleen:
- "Jumala auta minua, ei minulla ole viisautta selittää sinun tekojasi ja ajatuksiasi! Auta! En jaksa enää ... tule Jeesus Kristus pian, hakemaan meidät omasi, väsyneet kulkijat... en jaksa enää yhtään .."

Laitoin tuskaillessa samalla pannuun puita ja samassa minulle nousi sydämeeni tämä Sanan paikka ja ehkäpä se nostettiin sinne lohdutukseksi:

6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
Jesaja 55.
Ihana Sananpaikka !
Siunausta Sinetti hyvä !! Kiitos Jeesus, että annat hyviä tuloksia ja Sinun tiesi ja ajatuksesi vie voittoon ! Ja sinun siemenesi kasvakoon jo, saakoon siemenet kosteutta. Kiitos Jeesus, että annat väsyneelle väkeä ja voimaa yltäkyllin (suurinpiirtein kait Jes 40 lopusta), Herra ne jotka Sinua odottavat saavat uuden voiman ja he vaeltavat eivätkä väsy. He nousevat siivilleen kuin kotkat. Herra tämä on sinun lupauksesi meille kaikille ! Ja Sinä olet uskollinen. Ihmeellinen Neuvontuoja. Herra vapauta meidät kaikki katselemasta vihollisen pyörimistä ympärillämme ja olkoon muurimme eheät ja sinun antamasi Uskon Kilpi sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet. Herra anna meille uskoville rakkauttasi toisiamme kohtaan, Rakkautta mistä meidät tunnetaan. Herra auta meitä myös valvomaan ja kulkemaan ohi vihollisen ansojen ja loukkojen. Auta meitä ottamaan Sanasi vastaan, mitä kukin tarvitseekin. Olemme niin erilaisia. Jonkun voi olla vaikea ottaa vastaan Jumalan hyviä lupauksia ja näkee vaan ne toiset paikat todempina. Voin kuulua tähän joukkoon jollain lailla, mutta halua oppia myös luottamaan Jumalan armoon ja voimaan Pyhässä Hengessä. Toki tarvitaan Totuutta Rakkaudessa. Herra armahda meitä kaikkia ! Kiitos Jeesus, että saamme oppia tuntemaan Sinun Rakkautesi ja Uskollisuutesi meitä kohtaan.
Tuli mieleen Hengellinen laulu 25 Uskollisuutesi Suuri on Herra
https://www.youtube.com/watch?v=ZjfSKtQA_3g
Jeesus anna meille lapsenomaista uskoa. Sitäkin saisi vissiin pyytää joka ikinen päivä, kun sitä ei niin ole .
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinulle kommetistasi, rakas, sisar-myös, näen sinun tekstistäsi, että sinun kasvusi uskossa, on hyvällä ja rakkaudellisella pohjalla!
Kiitos että olet täällä kanssamme!
Herra sinua Siunatkoon!

Kuva
http://2.bp.blogspot.com/-XpybCKiAzhU/U ... ntti-1.jpg
sisar-myös

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja sisar-myös »

Kiitos kauniista sanoista Sinetti ! Kunnia yksin Jeesukselle mahdollisesta kasvusta, oli sitten 1 millimetri tai jotain muuta. Herra varjelkoon lihaani ylpistymästä ja nostamatta päätänsä tällaisista sanoista. Liha on vaan heikko.
Jeesus meissä kirkkauden toivo. Kiitos siunauksesta, samoin !
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä kahtena aamuna, viikonloppuna sain rukoushetkelläni kuvat:
Ensimmäisen aamun kuva oli rukoilevat kädet Raamatun päällä .... ymmärsin sen , että meidän tulee rukoilla yhä enenevässä määrin.
Seuraavana aamuna näin koristeellisen ristin.

Ensin ajattelin, etten näitä sen enempää tänne edes tuo, mutta nyt kuitenkin tulin toisiin aatoksiin, sillä koen että Herra haluaa meidän rukoilevan Hänen puoleensa, ehkä juuri Raamatullisesti tai Hän haluaa meidän myös lukevan Hänen Sanaansa. Joten toin nämä tähän ketjuun, enkä profetioihin, sillä tätä Hän haluaa meidän tekevän levossa, Hänen läsnäolossaan.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen, 28.2.2018. tuolla kuntouttavassa työtoiminassa, jossa "työskentelen" sen minimin 1x viikossa, vammaisten ja mielenterveys potilaiden parissa, oli taas Herran johdatusta mukana.
Pidimme sellaisen "palaverin" miten kehittää tuota toimintaa. Lisää kuntoutettavia on tulossa ja lisää työtehtäviä tarvitaan. Heittelin ideoitani ja sitten mietin että uskallanko sanoa ja sitten päätin että uskallan:
- " Olen pitkään miettinyt, erään ohjelman nähtyäni, yksinäisistä ihmisistä, että heille haluaisin järjestää sellaisen "yksinäisten tuvan". Mutta sille tarvitaan tilat ja rahaa, ihmisiä kyllä uskoisin tälläkin olevan, jotka kokevat tuskissaan valtavaa yksinäisyyttä. Sitten haluaisin myös jaettavaksi tämän, mikä on sydämen asiani, eli näitä hengellisiä uskon asioita ihmisille, esim. vanhukset jotka eivät enää kotoaan pääse mihinkään seurakuntiin ja näivettyyvät uskon nälkäisinä koteihinsa. Eli Hartaus ja rukous hetkiä ..."
Yllätyin, sillä kukaan ei "mulkaissut" minua pahasti, vaan asia otettiin hyvin vastaan ja käskettiin viemään seinä taululle!!!
Eräs uskova ohjaaja, joka tiesikin uskostani, sanoi kerran, että olen hyvällä paikalla, kun voin puhua tuolla hoitotyössä uskon asioistakin. Molemmat tiedämme, että se ei ole siellä kovin soveliasta ja ei luvallista, niille, jotka palkkatyössä ovat ja niinpä ilmoitinkin, että minulla ei ole siinä suhteessa mitään menetettävää, kun en ole palkallinen vaan tukea saava. Minua ei voi kiristää hiljaiseksi sillä että on vaara menettää työpaikka. Eli olen siellä "pakanoiden" seassa kuin lähetystyön tekijä ! Pitää vain uskaltaa ( Psalmi 23:5.)
Sitten menin ennen kotia lähtöäni vielä käymään alakerrassa jossa "asiakkaat" olivat. Eräs, jonka tiesin olevan lapsen uskoinen ja kertoi välillä minulle hengellisistä unistaan, tuli huolissaan luokseni:
- " Tuija, onko tulossa maailmanloppu, minua pelottaa?"
Kysyin, mistä hän tuollaisia oli kuullut? Ja hän jatkoi:
- " Minä välillä kuulen, kun tuolla puhutaan..."
Lohdutin häntä, ettei hänellä ole mitään peljättävää. Muistutin häntä, uskostaan Jeesukseen ja että Jeesus on hänen turvansa, muuhun hänen ei tarvitse uskoa, eikä pelätä tuollaisia asioita, vain Jeesus on meille Häneen uskoville tärkeintä. Tämän jälkeen oli taas kaikki hyvin ja hän rauhoittui.
Iloitsin, sillä Herra johdatti minua, jakamaan lohtua yhdelle hänen omistaan joka heikkona ja ymmärtämättömänä, oli pelossa siitä viestistä, mitä maailma jakaa ... eli pelkoa.
Jakakaamme vain siis sitä RAKKAUTTA, mitä Jeesuskin jakoi ympärilleen!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos todistuksestasi Sinetti, itsekin olen vastaavssa kuntouttavassa työtoiminnassa mukana, 3krt./vko, kehitysvammaisten kanssa.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Okei ... sittenhän tiedät mistä on kyse ja mistä kerron, pystyt samaistumaan. Vammaisten parissa on hauska tehdä töitä, he ovat niin aitoja :roll: :P
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vammaisten työ- ja päivätoiminta https://www.youtube.com/watch?v=cTGhhSRq4Bg
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kevättä rinnassa tässä videossa, joka on meidän toiminta keskukselta: https://www.youtube.com/watch?v=UPL1zdZWKLQ
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kun luemme Jumalan sanaa on se meidän henkinen ravintomme ja kun sitä syömme muuttuu ympärillämme oleva tila avoimeksi taivaaseen saakka. Herra sanoo:
- "Taivaan valtakunta on lähellä tai tässä…”
Ymmärsin samalla myös sen kun Jeesus sanoi että kun kolkutamme, hän tulee ja aterioitsee kanssamme, siinä samassa tilassa. Hengen ruokaa syödessämme hän todella on kanssamme ja voimme pyytää Pyhää Henkeä tulemaan ja antamaan ymmärrystä lukiessamme sanaa että se aukeaisi oikein meille. Sama pätee myös rukous tilanteessa. Olemme Herran läsnäolossa.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Levossa .... Nyt kerron mä sulle lapseni... https://www.youtube.com/watch?v=vZ9TAaOtaOw
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lauantaina kun heräsin katsoin kelloa ja se oli 07:07. Illalla tuo 7 tuli sitten erimuodoissaan.
Eilen illalla klo.18 vaihtui tuo juutalainen vuosi ja tänään kun heräsin ja kurkkasin mitä se klo. nyt oli, niin se näytti 08:08!!!

Tämä ketju hieman selitykseksi: viewtopic.php?f=4&t=1177
viewtopic.php?f=4&t=1177&start=20
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt kerron jotain vallan ihmeellistä, joka on tapahtunut n. pari viikkoa sitten. En kerro nimiä, sillä tapahtuma paikka on eräs palvelutalo, jossa asustaa vammaisia ja mielenterveys potilaita. Tämän kertoi minulle, rakas, uskova ystäväni, joka on tuolla töissä ja joka todisti tätä iltavuorossaan.
Eräs asukas oli valittanut huonoa oloaan koko päivän ja ystäväni sanoi että seuraillaan.
Illemmalla, ystäväni meni tämän kyseisen asukkaan huoneen ohi ja huomasi tämän sängellä, höpöttävän jotain ihmeellistä, mistä ei saanut selvää.
Jonkun verran aiemmin, oli eräs asukki, joutunut sairaalaan ja kuoli, mutta asukkaille ei oltu kerrottu tuon ihmisen kuolemasta.
Hän oli uskova, joten kerron hänestä nyt vaikka nimellä "Veli".
Ystävä kysyi siis tuolta huoneessaan olevalta, että mikä sinua vaivaa? Onko vielä huono olo? Tarvitko jotain?
Tämä vastasi iloisena, että kaikki on hyvin. Minä harjoittelen kielillä puhumista.
- "MITÄ?"
Ystäväni kysyi ja hänelle kerrottiin lisää, että Veli oli juuri käynyt kylässä ja oli puhunut kielillä ja nyt hänkin sitä harjoitteli. Olihan Raamatussakin kerrottu kuinka Pyhä Henki laskeutui opetuslasten ylle, näin hän innokkaasti kertoi.
- " Miten niin, olitko varma että se oli Veli? Minkä näköinen hän oli ja mistä hän tuli?" Kysyi ystäväni.
- "no, tosta ovesta se kai tuli ... ja oli se aivan Veljen näköinen, Sillä oli valkoinen paita päällä. Se puhui kielillä, etten saanut selvää."
- " Saitko mitään selvää, mitä puhui?"
- "Sain sen verran, että kertoi että kaikki on hyvin."
Ystäväni olisi halunnut kertoa, että Veli oli kuollut, mutta oli hiljaa. Sitten asukas jatkoi:
- " Avaa nuo ikkuna verhot, niin saatat nähdä kun Veli menee pois."
Ei siellä kuitenkaan mitään näkynyt ja asukas kyseli moneen kertaan onko hän hullu, kun kuolleitten kanssa ei saa jutella.
- "Et sinä ole hullu .." sanoi ystäväni.Sitten asukas jatkoi kielillä puhumisen harjoittelua. Ystäväni meni seuraavan asukkaan luo ja siellä tämä istui pelästyneen näköisenä sängyllään.
- Mikä hätänä, tarvitsetko apua?" Ystäväni kysyi.
- " Ei, mutta näin juuri kummituksen." Ystäväni ihmetteli että miten niin, kun tämä jatkoi:
- "Se oli Veli ja se oli kirkkaassa läpinäkyvässä vaatteessa." Asukas oli todella pelästynyt, toisin kuin tuo ensimmäinen, Veljen nähnyt.
Ystäväni kävi vielä yhden asukkaan huoneessa, mutta siellä nukuttiin sikeästi. Huoneesta kuitenkin kuului outoa ääntä, mutta ketään ei ollut missään.
Sitten ystäväni meni tämän ekan asukkaan luo ja tälle oli tullut uudelleen paha olo ja sanoi:
- "Tulisi se Veli takaisin, niin tulisi taas hyvä olo .." Jatkaen kielillä puhumista.
Ystäväni soitti minulle tästä muutamia päivijä myöhemmin ja ihmetteli, mitä siellä oli tapahtunut? Itsekkin olin aluksi todella hämmentynyt että mitä tuo oli, mutta sitten ymmärsin.
Asukas puhui kielillä ja sitä hän ei voinut ymmärtää, sillä se tuli Pyhältä Henkeltä. Hän ei nähnyt demoneita eikä kuolleita, vaan Pyhä Henki oli välittänyt tämän viestin Veljeltä. Hän näki veljen näkynä, niinkuin tuo toinenkin asukas, mutta kenellekkään ei oltu kerrottu Veljen kuolemasta, eikä ole kerrottu vieläkään ... Sanoin terveiset ystäväni kautta tuolle asukkaalle, että jatkaa kielillä puhumista aivan kaikessa rauhassa ja että hän osaa sen jo. :P

Toivottavasi muistin tämän suurin piirtein oikein, ole tätä tässä päiviä sulatellut ja nyt toin jakoon, kun sain siihen luvan ja ystävänikin toivoi että tästä kerrottaisiin, mutta ilman nimiä.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja tämä on tosi!!!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos ihmeellisestä todistuksesta. Itselleni tuli mieleen, että kumpa tuo uskova ystäväsi lukisi Uutta Testamenttia noille kummallekin "Veljen" nähneelle.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin