Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
VainYksinJeesus

Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Joo, jotkut varmaan jotain muistaa mitä oon kertonut itestäni täällä. Vuosi on ollut todella ahdistava ja vaikea, mutta vihdoin siihen on tulossa muutosta.
Olemme muuttamassa erilleen kesän alussa, asunto on irtisanottu, ja oon niin helpottunut ja jopa onnellinen!
Muistan kun eräs evankelista, Aili Heinonen, sanoi mulle viime vuonna, että tuun saamaan iloa elämääni..no uskoin kyllä että se tapahtuu, vaikka silloin ei tuntunut siltä.
Myöhemmin kokouksessa joku tuntematon nainen rupes puhumaan, mitä Pyhä Henki häntä kehoitti, hän puhui siellä jollekkin ihmiselle...että Hän haluaa antaa iloa sellaisen ihmisen elämään, joka on purkanut sydäntään Hänelle...
No rupesin itkemään, vaikka koitin pidätellä kyyneleitä koko sen kokouksen ajan ettei kukaan tajua että koin Herran puhuvan itselle...

Ja kun ollaan tässä joku aika sitten tehty päätös, että on turha jatkaa yhessä enää, niin tuntuu kuin pystyisin taas hengittämään, ja odotan ihan innolla että pääsee elämään sitä elämää, millaisen Herra haluaa antaa.

Uskon että tää on oikea päätös ihan joka kannalta, en vain aikaisemmin uskaltanut ajatella pois muuttoa...Mutta kun sain tietää että mies etsii jo uutta naista jossain deittipalstalla, niin tajusin että tää on ihan ajanhukkaa olla tuollaisen ihmisen kanssa...En ole edes mustasukkanen tuosta miehestä...

Ollaan yhen uskovan ystävän kanssa käyty evankelioimassa joitain ihmisiä, ja kun oon saanu puhua Jeesuksesta, niin oon ollu ihmeissäni miten helppoa se sittenkin on ja niin ihanaa kun saa puhua Hänestä...
Ja nyt mun toive on että Herra johdattais sellasen miehen sitten joskus, kenen kanssa sais yhessä evankelioida ihmisiä ja joka rakastais Jeesusta yli kaiken...

Mutta vaikka tää noin pari vuotta on ollu ihan tosi raskasta, niin oon saanut tulla myös tuntemaan Jeesusta ihan uudella tavalla, syvällisemmin, ja tiedän että Hän on niin lähellä, oli kuin vaikeeta tahansa. Ja ehkä juuri silloin Hän on vieläkin lähempänä, kun itestä tuntuu ettei jaksa enää...

Ja mikä itelle on mahdotonta, on Jumalalle mahdollista. Kiitos Jeesus!
VainYksinJeesus

Re: Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

VainYksinJeesus

Re: Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Oon entistä varmempi siitä, että haluan palvella Jeesusta, ihan koko sydämestä. Ei riitä että saan käydä kerran viikossa kokouksessa, ei vaan haluan että mun usko näkyy joka päivä, että ihmiset näkisivät, että Jeesus todella elää ja muuttaa ihmistä ja koko elämän..
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Olen iloinen puolestasi, että asiat järjestyvät parhain päin!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, VainYksinJeesus... jo nimimerkki kertoo sen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4825
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kaikkea hyvää ja Herran Siunausta sinulle VainYksinJeesus!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Hannah

Re: Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kiitän Herraa sinusta VainYksinJeesus ja kiitos sinulle itsellesi, että jaat tämän kertomuksesi meille. Koen saavani uskolleni vahvistusta ja turvallisuuden tunnetta Jeesuksessa.
näkymätön ninni

Re: Jeesus auttaa, vaikka ois kuinka vaikeaa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos Herralle Jeesukselle, että Hän kanssasi kulkee ja elämääsi johdattaa VainYksinJeesus!
Vastaa Viestiin