Ravistelu

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
sisar

Ravistelu

Viesti Kirjoittaja sisar »

Olin eilen rukouksessa ja pyysin Hengen kosketusta. Olin polvillani, myös otsa ja kyynärpäät maassa. Pikkuhiljaa aloin tuntea pientä ravistelua/vapinaa, tai koko ruumiini alkoi vähän huojua ja täristä. Mitään kummempaa ei tapahtunut, vain pientä huojuntaa ja ajattelinkin sen vain olevan oman ruumiini väsymystä tms. MUTTA, törmäsinpä äsken tällaiseen:

Suddenly, I began to shake. It began with my head and after a while it moved down into my body. I understood from the Holy Spirit that a shaking is coming very soon. It will begin with leaders (the head) and move into the general population. The Lord is about to shake some things and people out of their entrenched positions. Others are going to be shaken out of the stupor which has fallen on so many people. ..
https://z3news.com/w/shaking-coming-beginning-leaders/

Vapaasti suomennettuna: Yhtä-äkkiä aloin tärisemään, Se alkoi päästäni ja vähän ajan kuluttua siirtyi alemmaksi ruumiissani. Ymmärsin Pyhässä Hengessä. että ravistelu on tulossa todella pian. Se alkaa johtajista ja siirtyy kansaan. Herra on ravistelemassa/muuttamassa asioita ja ihmisiä pois vakiintuneista asemista. Toiset tullaan ravistelemaan/herättelemään horroksesta, joka on vallinnut niin monet. (teksti jatkuu, mutta tässä vain yksi kohta lainattuna, myöhemmin mainitaan, että "ravistelu" tulisi kevään aikana )

Ovatko muut kokeneet vastaavaa "ravistelua"?
Sinettisormus

Re: Ravistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vau, sisar, mitä olet saanut kokea. Pyhää Hengeä ei tule aliarvioida.
En ole kokenut varsinaista RAVISTELUA, mutta VAPINAA kyllä .... Henki on VAHVA!!!
Sinettisormus

Re: Ravistelu

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herätys lähtee Jumalan Isän sydämestä: http://www.tulta.net/NRK/NRK132.htm
Herää, nouse ja pukeudu voimaasi: http://www.tulta.net/NRK/NRK063.htm

Jes. 52:1-10: Heräjä, heräjä, pukeudu voimaasi, Siion; pukeudu juhlapukuusi, Jerusalem, sinä pyhä kaupunki. Sillä ei koskaan enää astu sinun sisällesi ympärileikkaamaton eikä saastainen. Pudista päältäsi tomu, nouse istuimellesi, Jerusalem; irroita kahleet kaulastasi, sinä vangittu tytär Siion. Sillä näin sanoo Herra: Ilmaiseksi teidät myytiin, rahatta teidät lunastetaan. Sillä näin sanoo Herra, Herra: Minun kansani meni ensin alas Egyptiin asumaan siellä muukalaisena, ja sitten Assur sorti sitä ilman syytä. Ja nyt, mitä minulla on tekemistä täällä, sanoo Herra, kun Minun kansani on viety pois ilmaiseksi? Sen valtiaat elämöivät, sanoo Herra, ja Minun nimeäni pilkataan alati, kaiket päivät. Sentähden Minun kansani on tunteva Minun nimeni, sentähden se on tunteva sinä päivänä, että minä olen se, joka sanon: "Katso, tässä minä olen." Kuinka suloiset ovat vuorilla ilosanoman tuojan jalat, hänen, joka julistaa rauhaa, ilmoittaa hyvän sanoman, joka julistaa pelastusta, sanoo Siionille: "Sinun Jumalasi on kuningas!" Kuule! Vartijasi korottavat äänensä, kaikki he riemuitsevat, sillä he näkevät silmästä silmään, kuinka Herra palajaa Siioniin. Huutakaa ilosta, riemuitkaa, kaikki te Jerusalemin rauniot, sillä Herra lohduttaa kansansa, lunastaa Jerusalemin. Herra paljastaa pyhän käsivartensa kaikkien kansojen nähden, ja kaikki maan ääret saavat nähdä meidän Jumalamme autuuden.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4862
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ravistelu

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, myös minä olin eilen polvillani rukouksessa, kädet ja otsa maassa. Tunsin siihen tarvetta jo ennen kuin tiesinkään että tulisin niin tekemään. Tiesin myös että olen toivottomasti puhdistumisen tarpeessa. Luulen, että nyt on menossa puhdistumisen aika, niin kuin täälläkin on puhuttu ja kun Amerikan uutisia kuuntelee, niin puhdistuminen on alkanut ja siirtynyt maallisiin johtajiin. Herra on tulossa pian! Puhdistautukaa! Se, joka nöyrtyy ja epäilee arvoansa, huutaa Herraa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin