Herran Enkeli

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4826
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Herran Enkeli

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hetki sitten kävin rukouksen jälkeen sohvalle kyljelleni makaamaan, koska väsytti kovasti. Sain näyn hämärästä tiestä, jonka oikea reuna oli leikkautunut kaarevasti ja terävästi, sen toisella puolen oli "harmaata massaa", erilaisia hahmoja kuten Edvard Munchin maalauksissa. Sanottiin, että älä katso sinne. Hahmot olivat siis samalla tasolla minun kanssani, mutta selvästi "rajan toisella puolen". Tien päässä oli lempeästi loistava hahmo, kuin aurinko horisontissa ja tiesin että häntä pitää seurata ja että hän vetää minut pois luokseen.

Sitten tunsin lämmön virtaavan jäsenissäni ja minulle sanottiin että Herran enkeli on minun luonani. Tunsin melkein konkreettisesti kuinka jonkun kädet kääntelivät minua ja yrittivät puhdistaa. Sen jälkeen "heräsin" aivan virkeänä ja kaikki huoneen valot tuntuivat loistavan kirkkaina.

Halusin tuoda tämän merkkinä teille ja myös itselleni siitä että Herra on todellinen ja että henkimaailma on olemassa.

Ylistys Herralle Jeesukselle Kristukselle Korkeuksissa, Halleluja!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Herran Enkeli

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen "HerranNimessä" näyllesi!
Tuli oikein hyvä mieli, miten meistä pidetään huolta..
Armosta meidät Johdatetaan yli haastavien aikojen.
Siunausta kaikille!
näkymätön ninni

Re: Herran Enkeli

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos HerranNimessä, kun jaoit tämän kokemuksesi meidän kanssamme!

Kiitos Herralle Jeesukselle!

Psalmi 34:

7 (34:8) Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.
8 (34:9) Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4826
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Herran Enkeli

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kiitos sanoista ja Raamatun paikasta! Nimenomaan ympärillä, mutta silti sanottiin että vain yksi enkeli. Minulle tämä oli varmistus, jota olin taas pyytänyt.

Tiedän, että psykologeilla olisi varmasti paljon sanottavaa tästä, mutta heistä tuskin moni onkaan uskossa. Tai tiedä häntä. Joka tapauksessa, varsinkin tuo "kosketus" oli minulle jotain uutta, siitä tiesin ettei se ole mielikuvitusta.

Olkaa siunattuja, toivon että pian lähdetään Herran luo! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Herran Enkeli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, Herran nimessä ihanasta näky kokemuksestasi, nämä tuo iloa elämään! Näkysi muistutti minua jostakin samankaltaisesta, vuosia sitten:

13.10.2011.
Heräilin aamulla sängyssä sikeästä unesta. En halunnut nousta heti, vaan lepäilin vielä silmät kiinni hämärässä makuuhuoneessa. Näin kuinka eteeni ilmestyi himmeä kruunu, ei muuta, sitten se hävisi. Hetken kuluttua kuulin hyvin lempeän ja kauniin naisäänen, ilman mitään kuvia:
- “Nyt on tähtitaivaan aika.”
Sitten ei tapahtunut enää mitään, se oli näky. Olin ihmeissäni. Mitä tämä tarkoittaa? On niin vaikea tulkita näitä, olenhan vain ihminen. Ymmärsin kuitenkin pian että sen täytyi liittyä Ilmestysmajan profetiaan. Minähän olin altaassa tähtitaivaan alla. Nyt se siis alkaa, mitä se sitten onkaan. Kruunu= kuin Kuningatar Ester= Ylhäinen. Näin nimittäin vuoden alussa unen jossa enkelit valmistelivat minua kahdella työpöydällä ja lopuksi sanoivat:
- Ei pyhä, mutta Ylhäinen.
Nämä vahvistavat toinen toisiaan. Noin pari vuotta sitten minulle näytettiin unenomaisesti, kuin tv-ruutu, mustaruutu johon ilmestyi Art, tai jotain vastaavaa, kuvat ilmestyivät valkoisina kuin pilvet ja sitten hävisivät, sitten tuli kaari silta ja se hävisi, sitten tuli kruunu ja lopulta Jeesus ristillä. Eli tässäkin minulle näytettiin Kruunu= Ylhäinen. Kaarisilta= Sovitus, joka tapahtui kun kävin uskonkasteella. Nämä todellakin vahvistavat saamiani profetioita. Mitä minulle onkaan tapahtumassa? mutta haluan olla valmis, sillä se on herran kutsuma tie.
Kerran keskellä päivää, kun touhuilin olohuoneessa jotain, minulle näytettiin kuin pätkä unesta tai jostain. En muistanut koskaan nähneeni tuota, mutta se oli kuin salassa pidetty ja nyt se avattiin. Näin kuinka kävelin jossakin "taivaassa" enkeleiden kanssa. Enkelit saattoivat minua maailmaan. Minulla oli ylläni valkoinen puku. Naureskelin enkeleille, että olikohan minusta tähän ja sitten vain tuumasin, että täytyy vain kulkea kuin laput silmillä, ettei näkisi, mitä ympärillä tapahtuu, vaan kulkea omaa tietään suoraan eteenpäin. Siihen tuo näkyni loppui ja seisoin ihmeissäni keskellä olohuonetta. Mitä tuo tarkoitti?
Mutta nämä ovat ihania ja vahvistavia asioita. Itse koin nämä pian sen jälkeen, kun olin käynyt kasteella ja uskontaval alkoi elämässäni syventyä.
Muistuu vielä yksi hoitopöytä uni, jossa enkelit taas hääräsivät ympärilläni, ottaen pois sisältäni, jonkin valtavan kapselin, joka oli pieniä ikkunoita täynnä. En tiedä mikä tuo oli, mutta ajattelin aina, että siinä oli minun mennyt elämäni.
Sinettisormus

Re: Herran Enkeli

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ajattelin tuoda tähän eilen illalla saamani viestin. Sopii aiheeseen. Sain kuvankin, mutten osaa sitä tänne laittaa. Laiton Jarmolle myös sähköpostina, kuvan kera, josko sait?
USKOKAA JA IHMETELKÄÄ JUMALAN SUURTA IHMETTÄ !
Herra lähetti Taivaan enkelin lohduttamaan minua puolisoni mentyä Jeesuksen
luokse. AJOITUS OLI TÄYDELLINEN ! Näin Herra toimii omiensa keskellä
tänään. KAIKKI KIITOS JA KUNNIA MAHTAVALLE HERRALLEMME ! ( rakas veljeni
kuvasi tämän taivaalta)

saa jakaa
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4826
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Herran Enkeli

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinettisormus, juuri tuolloin, vuonna 2011 minunkin uskontaipaneeli alkoi syventyä, aikamoisten koettelemusten kautta kyllä, joita kesti siitä pari vuotta eteenpäin. Olen miettinyt, että Jeesus kutsui minua "viimeisellä hetkellä", koska heräämisessä on kestänyt aikansa. Ja jotenkin on tunne että moni muukin on saattanut saada kutsun noihin aikoihin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin