Todistajat

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
sisar-myös

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja sisar-myös »

https://www.youtube.com/watch?v=RySEiW7fuS0
"Harri Rantala puhuu epäonnistumisesta ja siitä, kuinka Jumala haluaa, että me luotamme Jumalan armoon silloinkin, kun olemme epäonnistuneet."

Monta kertaa olen tätä kuunnellut (ainakin osittain) ja aina se hoitaa. Puheessa Jumalan armo ja uskollisuus kirkastuu minulle ainakin hetkiseksi.
Ehkäpä joku muukin saa tästä jotain.
Siunausta kaikille !
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä olen kokenut niin että turhaan ei ole lausuttu sanaa "synnin on tultava suureksi". Se on juuri sitä epäonnistumista!
Nöyryys on avain kaikkeen, niin epäonnistumiseen kuin onnistumiseenkin. Kumpikaan ei ole kehumisen arvoista koska emme ole täydellisiä.
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoillaan vahvasti Suomen puolesta, sillä Jumalalla on jotain suurta suunnitelmaa meille: http://www.tv7.fi/vod/player/59024/

Vieraana Pasi Jaakkola
Henkilökuvat > Isännän pöydässä
Papin virassa toimiva Pasi rukoili tuntemattoman miehen puolesta, joka tuli kirkkoon ensimmäistä kertaa. Myöhemmin kyseinen henkilö tuli takaisin ja kertoi, että Jumala oli parantanut hänet.
sisar-myös

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja sisar-myös »

Tällaista saarnaa kuuntelin tänään, vaikka en vielä loppuun asti.
Aluksi kerrottiin (suurinpiirtein), että Jeesusta juhlittiin palmusunnuntaina kuninkaana, mutta suosio hiipui viikon aikana. Olivatko odotukset Jeesusta kohtaan erilaiset kuin Hän todella on, odotettiinko apua etenkin maalliseen puoleen...

Palmusunnuntain kokous: Minä tunnen Hänet johon uskon!

Tuottaja: Saarijärven Helluntaisrk | Esiintyjät: Mika Turunen | Kesto: 00:37:47 | Ajankohta: 25.3.2018

http://www.uskotv.fi/saarnat/palmusunnu ... hon-uskon/

Apt 14:21-22 Ja julistettuaan evankeliumia siinä kaupungissa ja tehtyään monta opetuslapsiksi he palasivat Lystraan ja Ikonioniin ja Antiokiaan
ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan".

Jeesus sanoi opetuslapsilleen Joh 16:31-33 Jeesus vastasi heille: "Nyt te uskotte. Katso, tulee hetki ja on jo tullut, jona teidät hajotetaan kukin tahollensa ja te jätätte minut yksin; en minä kuitenkaan yksin ole, sillä Isä on minun kanssani.Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Jeesus on todella voittanut maailman, Hän nousi kuolleista kolmantena päivänä. Kuolema ei voinut Häntä pitää !
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä hyvä Todistus; Juhani Laukkonen (2008) : https://www.youtube.com/watch?v=cwSmUYQyjNg

Todistajat
Julkaistu 25.1.2008
Raamatun lopunaikojen profetaalinen ilmoitus oli johtamassa alajärveläistä Juhani Laukkosta uskoon. Ne ovat olleet hänen kiinnostuksensa kohde siitä lähtien.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

On taivas ja helvetti....
https://youtu.be/IGpwtS-U1_0

Jatko edelliseenmiten aviomies koki

https://youtu.be/bg-2ScEIFs0
Valtava Todistus!!!! 🔥🔥🔥

Itkien kuuntelin ja katsoin...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

https://uusitie.com/shino-gabo-suojeli- ... -vaimoaan/
Neljän vuoden ajan somalipari Shania ja Shino Gabon kodissa elettiin kuin sotatilassa. Toinen luki Koraania ja paastosi, toinen luki Raamattua ja siunasi ruoan.
Tuosta voi lukea tuon saman todistuksen kuin yllä olevat videot.
Tämä vaikutti minuun hyvin vahvasti ...
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Tuija, kiitos tästä linkistä. Kuuntelin eilen ja minuunkin nämä todistukset tekivät suuren vaikutuksen. Kuinka Jeesus kutsuu, vaikkei ihmisviestinviejiä olisi ja kaikki syntyvä rohkeus, todellinen muutos ja päätös SEURATA Jeesusta!
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

🙏 Shania ja Shino sekä muut somalikristityt tarvitsevat rukousapuamme🙏 lisääntyköön todellisen Valon tunteminen kansan joukossa ja Jumalan ihmeellinen varjelus olkoon aina kristityiksi kääntyneiden elämässä. Hän on hyvä❤️
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAAMEN! Meillä on todella ihmeellinen Jumala! Haluan että tätä viestiä viedään eteenpäin. Jakakaa noita videoita myös.
Mietin ensin miten Jumala valitsi tämän naisen, mutta sehän oli ilmiselvää kun hän nähtyään tuon kauhean videon, kielsi Jumalan joka tuollaiseen kehoittaa. Hän alkoi esittämään kysymyksiä, joihin meidän Jumala vastasi! Kiitos Jumalamme, Jeesus Kristus! Pyhä Henki!
Viimeksi muokannut Tuija, 11 Kesä 2022, 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Jeesus Shaniasta ja Shinosta. Kiitos Jeesus todistuksesta ja että valitsit juuri heidät. 🥰🥰
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Rosa Nyysönen Jumala antoi avun masennukseen ...
https://youtu.be/indS5c3kUws
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sairaalan seinälle ilmestyi kirkas risti
https://youtu.be/Y6vVM8KD-Mk
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

A.A. Allenin parantavan elvytyksen aikana Birminghamissa, AL, Knoxvillestä kotoisin oleva äiti toi poikansa rukoukseen. David oli melkein kolmevuotias ja häntä oli kutsuttu "alikehittyneimmaksi pojaksi koskaan Tennesseessä. ” Hän oli halvaantunut oikealla kyljellään, toisesta silmästä sokea, kuuro ja mykkä. Hän ei pystynyt edes ryömimään, koska hänen raajansa olivat kuin kieroutuneet kepit ja hänen jalkansa olivat epämuodostuneet. Kaiken kaikkiaan hänellä oli 26 suurta sairautta tai vikaa kehossaan. Yksi lääkäri oli sanonut hänen äidilleen "vain Jumala voi auttaa poikaasi nyt. ”

Davidin äiti otti tuon lausunnon kirjaimellisesti. Kun hän kuuli Allenin pitävän kokouksia Birminghamissa, hän tiesi, että hänen oli päästävä sinne. Yksinhuoltajaäitinä vuonna 1959 erityistarpeisen lapsen kanssa tämä ei ollut mikään pieni tehtävä. Vaikka se maksoi hänelle kaiken mitä hänellä oli, hän ajoi 250 mailia yksin poikansa kanssa saadakseen tämän elvytykseen. Suuri lääkäri ei tuottanut pettymystä.

Birminghamin kokouksessa tapahtunutta kutsutaan "A. Allenin ministeriön suurimmaksi ihmeeksi. ” Kun Allen piti poikaa sylissään ja itki hänen ylitseen, yhtäkkiä ilmestyi kaksi kirkkaansinistä pupillia, joissa kerran oli vain sokeuden maidonharmaa. Pojan raajat alkoivat muuttua kuin kitti oikeaan muotoon. Hänen kielensä, joka oli roikkunut hänen suustaan ontuvasti aiemmin, napsahti hänen suunsa sisään, ja hän alkoi huutaa ensimmäisiä sanojaan "Äiti! Äiti! ” Ja kun hän näki hänet, hän otti ensimmäiset askeleensa mennäkseen syleilemään äitiään. Hän oli täysin parantunut!

Herra ei kuitenkaan päättänyt siihen. Jumala ei aikonut jättää mitään kesken. Teltta oli täynnä ihmisiä joilla oli merkittäviä tarpeita. Spontaanisti, ilman että kukaan ei rukoillut heidän puolestaan, jokainen pyörätuolissa ollut nousi täysin pystyyn, täysin parantuneena. Jokainen paareilla ollut nousi ylös samalla tavalla. Ihmiset alkoivat juosta rintamalle, jotta he voisivat heittää kuulolaitteensa alttarille. Sitten tuli lasit. Sitten tuli kävelykepit sokeille. Jokainen ihminen parani Jumalan kirkkauden lepätessä sinä yönä teltan alla.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Oli todella voimakas Jumalan parantamisihme. :)

Milloin tuo tapahtui ?

Laitatko linkin alkuperäiseen tekstiin, jos on mahdollista ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Wikipediasta löytyi jotain A.A.Allenista...

https://fi.wikipedia.org/wiki/A._A._Allen , suomeksi

https://en.wikipedia.org/wiki/A._A._Allen , englanniksi
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sain tuon todistuksen illalla watsapp ryhmääni ilman linkkiä. En tiedä onko saatavissa? On ilmeisesti facebookissa jaettua. Voin kysellä linkin perään. Mutta tuossa kerrottiin tapahtumista vuodesta 1959.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tuon vielä erään ryhmäläiseni, uskovan siskon, Ritva Koljosen oma kohtaisten kokemuksen ja todistuksen. Se on vastaavanlainen kuin tuo yllä oleva. Hän jakoi sen tänään ryhmässäni. Tuon sen tähän niillä sanoin kuin meille sen toi:

Haluan kertoa Rakkaat ryhmäläiset rukousvastauksen josta Kiitän Herraani ikuisesti.Tämä on minun Rakas💙suloinen lapsenlapseni joka on daunsyndrooma,3.5vuotiaana Hän ei vielä itsenäisesti ollut ottanut askeltakaan.Eemi pojan puolesta rukoitiin ja pyysin Jeesus auta ja ilmesty niin että Hän lähtee kävelemään,koska painoa oli jo sen verran että selän päälle kävi kantaa 💙 KIITOS JEESUS SINÄ ILMESTYIT🙏🏻Oli lauantaiilta,Eemi oli omassa kodissaan,kävin nukkumaan avasin kuitenkin fbkin ja eteeni tuli video jossa tuli suoraan sanat Jeesus Kristus vahvista maximi voimalla niitä jalkoja jotka ei kävele,ajatuksiini tuli ketä minä voisin muistaa ja viedä Jeesuksen eteen,muista Jeesus PIKKU Eemiä Rauhallisin mielin kävin nukkumaan.Sunnuntai päivä koitti,Eemin äiti soittaa ja sanoo innoissaantiedätkö äiti mitä Eemi on ottanut 7män askelta,Hallelujaa totisesti vastaus tuli ja Jeesus vahvisti hänen jalkansa ja hän kävelee ja juoksee,mummi ei mennää perässä pysyä.Oi kuinka meillä on ihmeellinen Vapahtajamme joka kuulee rukoukset ja vastaa,parantumis julistus julistettiin 6700km päästä,Jumala ei tunne välimatkoja,hän vastaa omalla ajallaan meille kun viemme rukouksin asiamme hänelle ja odotamme nöyrin mielin hänen vastausta.Myöskin sinulle Isä vastaa ole kärsivällinen ja rukouksesi muuttuvat Kiitos aiheiksi,ole turvallisella mielellä sinä Jumalan lapsi joka odotat Isän vastauksia elämääsi❤️🙏🏻💥
Olen niin kiitollinen Jumalalle siitä että saan jakaa niitä ihmeitä ja vastauksia jotka olen saanut Häneltä jota Rakastan❤️Koska sana sanoo kertokaa kaikista Hänen teoistaan,nämä ovat niitä Jumalan suuria tekoja meidän elämässä,saamme kokea silloin kun julistamme niistä kokea yhä suurempia kun olemme valmiit antamaan kaiken kiitoksen /kunnian yksin Hänelle jolle se kuuluu.Uskon vielä niin että Jeesus Kristus ilmestyy Eemin kohdalla väkevällä tavalla vielä, 8.5vuotta on Hän ei puhu.Kiitoksen kanssa odotan Jumalan ilmestymistä tässäkin.Hänelle on kaikki mahdollista pienen ihmisen elämässä jonka Hän on luonut.Olkaa siunattuja Jeesuksen Rakkauden hellässä kosketuksessa ❤️🙏🏻
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Veljen tuoma todistus eilen:

Mary Baxterin Ilmestys kirjat

Mitä pastori näki kuoleman porttien takana

Talvella 1946 oli Vaasan ruotsalaisen vapaaseurakunnan sananjulistaja Uno Dahlblom hoidettavana sikäläisessä kaupunginsairaalassa vaikean sydänvian takia.

Siellä kuoleman porteilla ollessaan hän sai kokea elämyksen, joka suodaan vain harvoille.
Hänet siirrettiin hetkiseksi rajan taakse iäisyyden valtakuntaan, ja hän sai nähdä tuonpuoleisen maailman suuria näkyjä.

Dahlblom kuoli syyskesällä samana vuonna ollessaan matkalla Etelä- Suomessa.
Vasabladetin maaliskuun 21. Päivän numerossa vuodelta 1946 julkaisi lehden pakinoitsija " Neger" kiintoisan kuvauksen pastori Dahlblomin kokemuksesta.

" Tänään kerron teille ihmeellisen tarinan. Se on ihmeellinen ja tosi. Sen kertoi minulle mies, joka joku aika sitten sen koki- uskovainen, luotettava henkilö Vaasasta. Hän sanoo, ettei se ollut unta, vaan todellinen elämys.

Tämä mies sai olla hetken toisella puolen, tuntemattomassa maailmassa, josta harvoin palataan. Hän kertoo ihmeellisestä kokemuksestaan:

Makasin sairaalassa, hyvin pahoin sairaana, veritulppa sydämessä. Olin kuolemaan tuomittu. Yöhoitajatar tuli kierrokselle ja sanoi minun olevan niin huonona, että hänen täytyi vähän väliä soittaa lääkärille. Hänellä oli määräykset tiedottaa tilastani joka tunti.

Kun hoitajatar oli mennyt, menin myös minä. Täysin valveilla, vapaana kuumeesta ja hourailusta läksin ruumiistani. Näin aineellisen ruumiini makaavan vuoteessa, samalla kun minä, aivan kuin näkymättömän voiman johtamana jätin huoneen.

Ympärilläni oli valoista, ja minulla ei ollut mitään kauhean tai peloittavan tunnetta. Hetken kuluttua huomasin olevani lähellä jonkin joen rantaa. Seisoin ihmeellisen kauniilla seudulla. Lintuja tai muita eläimiä ei näkynyt, mutta luonto oli kuvaamattoman kaunista. Aurinko ei valaissut seutua, vaan joku muu, loistava ja voimakas valo.

Tunsin kauniiden kukkien tuoksun, joka täytti koko luonnon. Läheisyydessä liikkui suuri joukko ihmisiä. Kaikki kulkivat alas jokea kohti.
He olivat valkeissa vaatteissa, ja heidän kasvonsa loistivat kirkastettuina.

Kukaan ei sanonut mitään, mutta tunsin yhteyden olentojen kanssa ja se lämmitti sydäntäni aivankuin olisin hyvien ystävien joukossa. Olentojen mukana oli useita henkilöitä, jotka olin tuntenut elämässä.
Hämmästyksekseni huomasin, että itsekin olin puettuna samaan loistavaan valkoiseen pukuun kuin muut.

Kun odotimme joen rannalla, tunsin kuinka näkymätön, voimakas käsi tarttui minuun ja kuljetti minut jokeen. Näkymättömän seuralaiseni kanssa astuin veteen mennäkseni yli toiselle rannalle.

Joen vesi loisti ja välkehti voimakkaassa valossa, mutta valoa ei tullut auringosta, vaan se oli toisenlaatuista valoa. Vesi ei tuntunut kylmältä, vaan miellyttävältä, kun astuin siihen.
Toisella, korkeammalla rannalla näin erään vanhan ystäväni, joka oli kuollut jo vuosi sitten.
Hän loisti ilosta, kun hän tervehti minua kädenliikkeellä.

Kuljin edelleen. Äkkiä saattajani pysähtyi, ja seisoimme hetken hiljaa joessa. Pian tunsin jälleen hänen voimakkaan kätensä otteen, ja nyt minut vietiin samaa tietä takaisin rannalle, jolta olin lähtenyt.

Minulle sanottiin, että Jumala oli muuttanut suunnitelmiaan minun suhteeni uskovien ystävieni esirukousten tähden. En ollut pettynyt, mutta minusta tuntui siltä, että olisin mieluummin jatkanut eteenpäin kuin palannut.

Niin seisoin taas rannalla ja näin valkopukuisten olentojen jokaisen vuorollaan ja järjestyksessä astuvan jokeen. Minä nautin ympärilläni olevan seudun käsittämättömästä kauneudesta.

Hetken kuluttua kuulin äänen sanovan korvaani: " Minulla on vielä sinulle tehtävä, joka sinun tulee suorittaa." Tämä sanoma teki minut rauhalliseksi ja iloiseksi. Minulla on vielä tehtävä täytettävänä, ajattelin.

Kun vielä seisoin siinä, alkoi näkymätön voima vähitellen johtaa minua pois. Olennot ja ihana seutu hämärtyivät hitaasti ja yht'äkkiä seisoin jälleen aineellisen ruumiini vieressä sairaalassa.

Menin ruumiiseeni tuntien, että se tuotti tuskaa ja oli vastenmielistä. Tungin itseni ruumiiseeni suunnilleen samoin kuin tungetaan liian täysinäistä laatikkoa kiinni, ja se tuntui epämiellyttävältä. Juuri sillä silmänräpäyksellä tunsin itseni sangen alakuloiseksi.

Kun hoitajatar seuraavan kerran tuli huoneeseen, olin jälleen ruumiissani, täysin tietoisena ihmeellisestä retkestäni, jonka olin tehnyt niiden minuuttien aikana, kun hoitajatar oli ollut poissa. En sanonut hänelle mitään, mutta sisimmässäni olin hyvin liikuttunut ja muistelin vain elämystäni toisella puolen.

Yhtä lähellä kuin olin ollut kuolemaa sinä yönä, yhtä pian palasin jälleen elämään. Toivuin aivan luonnottoman nopeasti ja voin lähteä sairaalasta jo parin päivän kuluttua.

Lisäksi tekemiini kysymyksiin ihmeellisestä kokemuksesta vastasi kertojani mm, että hän ei ollut kuullut lainkaan musiikkia retkellään toiselle puolen. Myöskään ei puhetta aineellisessa mielessä. Vaikutti siltä kuin kaikki olisi tapahtunut kuin ajatuksensiirtona. Mutta hänellä oli kyllä selviä fyysillisiäkin aistimuksia. Hän oli tuntenut lämmön, kukkien tuoksun ja veden virtaamisen.

Hän lisäsi valkopukuisista olennoista, että ne olivat olleet joko nuoria tahi täysikasvuisia henkilöitä, ei lapsia.
Heidän kasvoillaan oli ollut tavallinen ilme, mutta kaikki olivat olleet nuortuneita ja vanhuuden ryppyjä ei näkynyt. Heille kaikille oli yhteistä loistava, säteilevä onni ja hyvyys, joka antoi heille leimansa.

Hänellä ei ollut mitään välitöntä kosketusta enkeleiden tai korkeamman olennon kanssa joella. Ainoastaan voimakas käsi, ja ääni, joka sanoi hänelle takaisinpaluusta, antoi hänelle aavistuksen korkeammasta henkiolennosta tapahtuman yhteydessä. Tämän jokimaiseman, josta hänen täytyi palata täyttämään tehtäväänsä maailmassa, on täytynyt olla suuren tuntemattoman esikartano .

Mitä sanot tästä?

Kaunis uni, vastaa heikkouskoinen. Ei, se ei ollut uni, vaan todellisuus, vastaa tämän kokija.
Hän vakuuttui entistä paremmin, ettei kuolema ole jotakin kauheaa tai pelottavaa, vaan suloinen siirtyminen maallisesta elämästä taivaalliseen. Tästä lähtien hän ei enää tule pelkäämään kuolemaa ja hän kehottaa kaikkia muitakin tekemään samoin."

Tämmöinen oli Vasabladetin kirjoitus.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Tuija kun jaoit ja Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin