Todistajat

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus kirjoitti:
Jyrki kirjoitti:Kiitos videosta Sinetti. Panin merkille luvun 22. "22-vuotiaana Sakari Yrjölä sai tietää eräästä rukouksesta, jonka hänen äitinsä oli rukoillut, kun Sakari oli ollut 2-vuotias."

"Tav" on heprean 22. aakkonen. Tav = merkki, risti ja 400. DANILO VALLA opettaa.
http://www.tv7.fi/vod/player/5365/

TAV
http://www.ancient-hebrew.org/alphabet_letters_tav.html
Kiitos Jyrki, olipa mielenkiintoista asiaa, itseasiassa minäkin kiinnitin heti noihin numeroihin huomiota. :idea:
RAAMATUN NUMEROLLISUUS:
KAKSIKYMMENTÄ KAKSI (22). Lukuun 22

päädytään, kun luvut 3, 7 ja 12 lasketaan yhteen.



Evankeliumeista on laskettu Messiaan 22 hyvää tekoa.



Jerusalemin Temppelin seitsenhaaraisen lampun

(מנורה menorah) varresta lähti kuusi haaraa, joista

jokaisessa oli kolme mantelinkukan muotoista

kukkakoristetta (= 18) ja kun myös lampunvarressa

oli neljä samanlaista koristetta, niiden yhteismäärä

oli 22 (2Moos 25:31-34).



Sananlaskujen kirjassa on kelpo vaimon ylistyksessä

22 jaetta (31:10-31). Sama määrä niitä on myös

apokryfikirjoihin kuuluvan Siirakin kirjan loppuluvun

rukouksessa (51:1-22).



UT:ssa on Ilmestyskirjassa 22 lukua.



TaNaKh'ssa eli VT:ssä oli alkujaan 22 kirjaa tai

tarkemmin, kirjakääröä.



Heprean kirjaimistossa on 22 kirjainmerkkiä.



Salomolla 22000 nautaa.
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

linkki; RAAMATUN NUMEROLLISUUS: http://www.kolumbus.fi/gematria/lukuja.htm
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Cutting Edgen, muidenkin, mukaan MENORA on Israelin oikea symboli ja Daavidin tähti (Remphan) on pakanallinen symboli.

> "The Menorah has served as a uniquely Jewish symbol from antiquity to contemporary times. The Menorah can be found on ancient coins, gravestones, synagogue decorations. Today the Menorah serves as the seal and emblem of the Jewish State of Israel." ("About Judaism", http://judaism.about.com/cs/hanukkah/f/Menorah.htm ) <

> Is you just glance at the Israeli flag, you will easily see that the dominant symbol is a Satanic hexagram! Yes, it is called a "Star of David", because King Solomon adopted it as a main symbol when he was building pagan temples for some of his pagan wives. Former Satanists adamantly state that King Solomon actually became one of the most powerful Shamans in world history, having slipped deeply into the practice of the occult. <
http://www.cuttingedge.org/news/n2223.cfm

MENORAH
https://www.google.fi/#q=menorah

REMPHAN (Star of David)
https://www.google.fi/#q=remphan
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

;) ... kiitos Jyrki, harmi että minulla on tuo englannin kielen taito huonohko....
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lähdimme kerran käymään serkkuni ja hänen miehensä luona. He olivat äskettäin muuttaneet uudelle paikkakunnalle. He ostivat pienemmän talon, se olikin tosi sievä, punavalkoinen talo, ulkosaunoineen. Jäimme yökylään ja illalla saunoimme. Naiset ensin vaikka heikoille jäille, on sanonta ja sitten miehet. Keskustelimme niitä näitä ja puhe kulkeutui myös henkiselle puolelle. Serkkuni ei varsinaisesti ole uskovainen, mutta myönsi, että nämä asiat kiinnostavat häntä. Hän on kova kyseenalaistamaan asioita, aivan niin kuin tyttärenikin on. Mutta uskon asiat eivät ole uskovalle jossittelun asioita. Joko uskotaan tai ei. Yritin kuitenkin vastailla ja kertoa omia näkemyksiäni, kokemuksiani ja uskomuksiani. Seuraavana päivänä menimme ajelulle ja katselimme paikkakunnan nähtävyyksiä. Kävimme myös kirpputoreilla. Eräs kirpputori oli vammaistyön hyväksi, sanoin että siltä voisi jotain ostaakin, kun
olen itsekin tehnyt työtä vammaisten parissa. Kun olimme maksamassa ostoksiamme, kassalla oli myynnissä myös kannatus arpoja. Voitin itselleni kirjan: Pia Vilkman: Hämähäkkilintu. Se kertoi vammaisesta tytöstä, joka sairasti downin syndroomaa. Kirjoittaja oli myös uskova, jolle tapahtui ihmeitä. Hän oli uskonut myös pienestä pitäen Jeesukseen. Tuli mieleeni että meissä oli paljon samaa. Uskon että minun oli tarkoitus saadakin tämä kirja, sanoin sen myös miehelleni. Downit ovat ihania ihmisiä, niin aitoja. He näyttävät aidosti tunteensa, olivat ne iloja tai suruja. Vierailumme sujui hyvin, nautimme toistemme seurasta ja meidät kestittiin hyvin. Sitten iltapäivästä lähdimme kotiin. Oli mukavaa taas saada tuoda omia ajatuksiaan esiin, loukkaamatta ketään. En halua tyrkyttää näitä asioita jos huomaan ettei tämän ihmisen maaperä ole siihen sopiva. Mutta kun saan luvan puhua, innostun ja poskeni aivan hehkuu, kertoessani Herran ihmeistä. Haluan todistaa ja kirkastaa Herraani, näistä kertomalla. Sanoinkin serkulleni että saatan innostua ehkä liikaakin, mutten voi sille mitään, niin iloa tuovia asioita ne ovat.
- Rakastan taivaan ilmapiiriä! Pyhän Hengen täyteyttä ja rakkaudellisuutta, iloa ja rauhaa!
Jumala antaa meille voiton kun ylistämme Häntä. Kun ilo valtaa minut, tiedän, että Herra on silloin läsnä. Meidän täytyy olla Jumalan kirkkauden lähettiläitä. Meitä on paljon, jotka olemme kokeneet taivaan ihmeitä. Mutta meitä ei oteta todesta, siksi monikaan ei uskalla puhua niistä. Jeesus haluaa tutustuttaa meidät itseensä, että kuka ja millainen Jeesus oli, että voimme sitten kertoa hänestä eteenpäin. Tämä on tärkeää - olla Hänen kanssaan, raamattua lukien ja rukoillen. Me kelpaamme kaikki, me olemme kaikki arvokkaat, meistä jokainen on tärkeä, Jumala tarvitsee sinut ja minut.
- sillä joka tekee Jumalan tahdon, se on minun veljeni ja sisareni ja äitini.” Mark. 3:35
- Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu
puhuu. Luuk. 6:45
Luonnostamme olemme jumalattomia, mutta ristin kautta voimme uudesti syntyä, mikä ihana mahdollisuus.
- Arvaa mitä tänään tapahtuu? - Jeesus on sinun ja minun kanssa!
- Arvaa mitä huomenna tapahtuu? - Jeesus on sinun ja minun kanssa!
- Arvaa mitä ylihuomenna tapahtuu? - No, sen sinä jo tiedätkin…
On ihana tietää, että Jeesus haluaa kulkea ja olla meidän kanssamme joka päivä, jos niin vain tahdomme.
- Tahdotko sinä?
- Pelkäämmekö ottaa Jeesusta elämämme?
- Mitä muut sanovat?
Jos vastaat myöntävästi, pelkääväsi, niin kuinka sitten uskallat ottaa elämääsi sen mokoman vihtiksen, joka ei edes kysy, haluatko? Nyt ajattelet ettei helvettiä ole, mutta mitä jos onkin? Uskallatko ottaa sen riskin? Minä tiedän, että on, minun ei tarvitse jossitella, mutta ymmärrän jumalattomien jossittelun.
- Kummasta on enemmän todistuksia, sen olemassa olosta vai olemattomuudesta?
Vastaus on ilmeinen, helvetistä on puhuttu ja kirjoitettu kautta aikojen, muttei sen olemattomuudesta. Sama koskee muihinkin uskon asioihin. Kokemukset ja ihmeet todistavat niistä myös vahvasti. Joskus mieheni kyseenalaistaa henkiset kokemukseni, silloin kysyn:
- Pidätkö sinä sitten minua hulluna, kun tällaisia väitän näkeväni ja kokevani?
Johon hän vastaa:
- En, mutta kun en ole itse tällaisia kokenut, on vaikea ymmärtää…
Niinhän se on, jos ei ole omakohtaista kokemusta, sitä todella ihmettelee, mistä tuo toinen puhuu, vaikea edes ottaa kantaa sellaiseen.
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä todistus tuli tuossa äsken vastaan ja kaikesta huolimatta, tahtoisin sen teillekkin jakaa, tämän vanhemman rouvan, Elman todistuksen, joka on niin iki ihana, että ilon kyyneleet nousi silmiin: https://www.youtube.com/watch?v=Vmj_tSQAT5o
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laitoin äsken ystävälleni hänen pyynnöstään tarinan kaula rististäni, joka on jo tehnyt työtä Jumalan työkaluna. Tämä tapahtui parisen vuotta sitten ja olkoon teillekkin TODISTUKSEKSI, Herran työstä meissä:

5.9. aamunäky; näin keski-ikäisen, vaaleahkon ja lyhyehköt hiukset omaavan naisen, hiukset oli hieman laineella ja naisella oli silmälasit, ja takki jossa oli vihreä-musta ruutu kuvio. Naisella oli kova kiire, hän juoksi jonkun taajaman tien vierttä ja reunassa oli jotakin pensan aitaa... Kysyin Herralta, oliko tuo näky ja pyysin vahvistusta ja selitystä näkyyn. Oliko naisella kiire vääränlaisten asioiden vuoksi, siis näiden maallisten? Jos niin, Herra haluaa tämän hiljentävän vauhtiaan, jos taivaallisten asioiden vuoksi, on hyvä että hän on työteliäs kentällä. Sain vahvistuksen,

Psalmin 121:
Matkalaulu.
Minä nostan silmäni vuoria kohti, mistä tulee minulle apu?
2. Apu tulee minulle Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
3. Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
4. Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
5. Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
6. Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
7. Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
8. Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti.

7.9. Oli tiedossani eräs hengellinen tilaisuus. Yritin kysellä kavereita jotka lähtisivät mukaan, sillä olihan kaverin kanssa mukavampi lähteä kuin yksin, mutta en saanut lähtemään ketään. Olin luovuttamassa, eikä minulla olisi ollut ajokorttiakaan että olisin sinne päässyt, eikä miestäni juuri tällaiset kiinnosta. Mutta tänään, hän yllätti minut ja sanoi että jos haluan, hän voi kyllä viedä minut. Jumala oli tehnyt hänestä tähän paikkaan työkalunsa, sillä näin hän voi käyttää meitä tietämättämme. Tilaisuus alkoi klo. 13. ja aiheena oli kutsumus ja sielunhoito. Pastori, Petri Välimäki puhui hyvää puhettaan ja antoi meille tehtäväksi miettiä mitä on kutsumus, ensin mietimme sitä yksin pari minuuttia paikoillamme. Sitten meidän piti valita pari jostain viereltämme. Aivan viimeisessä rivissä, takanani, oli yksinäinen nainen. Käännyin häntä kohti ja hän sanoi:
- ”Aloita sinä, mitä sait mieleesi?”
Aloin kertoa omasta kutsumuksestani, kuinka Herra puhuu ja meidän pitää avoimin mielin kuunnella ja tarkkailla. Herra johdattaa meitä ja meidän tulee kuuliaisina olla hänen tiellään. Hän puhui omaansa minulle, kertoen samalla sairaudestaan ja tämänhetkisestä masennuksestaan. Hänen oli paha olla. Sanoin ettemme saisi itsessämme lähteä touhuamaan vaan Jumalan tahdossa, silloin kun uskomme häneen. Nainen myönsi ja sanoi että kun paha olo yllättää, hän lähtee usein vaikka ostoksille, josko sieltä löytyisi jotain kivaa joka virkistäisi, mutta aina tulee huonompi olo. Kerrankin hän oli joidenkin muslimi nuorten vieressä ja näillä oli ollut jotain omia jumalakuvia mukanaan ja naisen paha olo vain yltyi. Sanoin että hän etsii väärästä paikasta, maallisia asioita. Sitten tuli tauko ja menimme kahville. Jatkoimme keskustelua kahvin äärellä. Nainen kertoi että oli kahden vaiheilla, lähteekö tilaisuuteen ja minä kerroin samaa. Hän sanoi että oli pyytänyt Herralta merkkiä, että oli tehnyt valinnassaan oikein. Hänen päätään oli särkenyt ja oli nukkunut huonosti yöllä. Olisiko ollut tärkeämpää jäädä lepäämään ja apteekissakin olisi pitänyt käydä hakemassa tärkeitä lääkkeitä, mutta molempiin ei ollut aikaa. Hän sai mieleensä ison ristin, kaularistin, joka oli erikoisempi, ei mikään pieni ja tavallinen ja hän sanoi olevansa tarkka kertoessaan näkemäänsä, eikä hänellä ollut tarvetta siitä valhdella. Kun aloimme parityön ja käännyin häntä kohti, oli hän huomannut kaularistini, joka ei ollut niitä tavallisia pieniä, vaan erikoisempi ja isompi ja siinä oli Jeesus ristillä. Juuri niinkuin hän oli mielessäänkin nähnyt ja hän ymmärsi heti tämän ristin merkiksi Jumalalta. Kylmät väreet nousivat iholleni ja olimme innoissamme. Kerroin että kun hän kertoi kiireestään, oli mieleeni noussut pari päivää sitten (5.9.) saamani näky naisesta, jolla oli kiire ja tämä juoksi taajamassa, pensasaidan vierustaa. Nainen sanoi että oli joutunut juoksemaan linja-autoon että kerkisi tilaisuuteen. Nainen oli keski-ikäinen, hoikka, silmälasit, vaaleanruskeat hiukset ponihännällä. Kerroin nämä hänelle, että näkyni nainen oli myös tämän näköinen, hiukset lyhkäiset. Nainen käänsi päätään ja sanoi:
- ”Katso,olen juuri leikannut hiuksiani lyhyemmiksi...!
Ja todella, hänen hiuksensa oli lyhyellä ponihännällä. Sanoin että hänen täytyi olla näyn nainen ja ymmärsin että nainen etsii itsessään vääriä asioita, maailmasta, löytääkseen iloa elämäänsä ja että tällä oli liian kiire, väärien asioiden perään. Kerroin, että Jumala halusi hänen pysähtyvän hänen kasvojensa alle. Etsien Jumalaa, aloittaen vaikka Raamatun luvulla ja annoin hänelle Psalmin 139, joka oli itsellenikin tärkeä ja olin usein tämän Psalmin ääressä itkenyt, Jumalan kasvojen edessä. Nainen sanoi, kuinka oli kokenut sanani tärkeiksi, kun olin kertonut omasta kutsumus kokemuksestani. Sana oli tarkoitettu juuri hänelle:
- ”... puhuit niin hyvin... ”
Sanoin hänelle ettei tämä ollut sattumaa kun olimme täällä. Pastorikin alussa sanoi ettei ollut sattumaa että me kaikki olimme tuossa tilaisuudessa, vaan Herran johdatusta ja meidän kahden kohdalla tuo todella täyttyi. Nainen oli saanut virvoitusta ja apua, toivon niin. Pastorin kaikki sanatkin Raamatun kohtineen tuntui sopivan tuon naisen tilanteeseen. Lopuksi, ennen lähtöä, siunasin tuota naista ja hän minua. Toivon kaikkea hyvää tämän naisen elämään. Olin saanut olla Jumalan vahva työkalu, niin oli tarkoitus.
- ”Kiitos Herra Sinulle!”
Jeesus sanoi; - joka tarttuu auraan ja kääntyy takaisin, ei ole sopiva Jumalan valtakuntaan.”
Aivan, jos olisin jäännyt kotiin, olisi tärkeä työ jäännyt kohdaltani tekemättä, sillä vahvistaahan se itseänikin ja antaa siunausta. Päätin kuitenkin onneksi lähteä, että osaanhan minä, aikuinen ihminen, mennä yksinkin ja tälläkertaa , hyvä niin. Niin naiselle kuin minulle oli tullut ajatuksia, miksi ei kannata lähteä, mutta nyt ymmärsimme ne eksytykseksi. Paholainen ei olisi halunnut meidän lähtevän ja antoi noita negatiivisia ajatuksia päähämme. Mutta onneksi kuuntelimme sydäntämme ja Jumalan tahto tapahtui. Kun annamme valomme loistaa, se johtaa parannukseen ja siihen että maailma muuttuu. Ymmärsin kun pastori kehoitti meitä itseksemme miettimään, mikä olisi meidän kutsumuksemme jos mikään ei meitä pakottaisi, vaan saisimme toteuttaa sen mikä on mielestämme tärkeintä. Huomasin, että tavallani jo toteutan sitä. Levittää ja pysäyttää ihmisiä näkemään Jumalan rakkaus, tavalla tai toisella, niinkuin Jumala eritilanteissa tahtoo tapahtuvan. Olen hänen käsivartensa, voin halata, kuunnella ja lohduttaa, hänen rakkaudessaan. Tästä pastorikin puhui vastaukseksi. Tein siis jo sitä mihin olin kutsuttu ja haluan että se täyttyy aina vain voimakkaammin, mutta Herran tahdossa ja häntä kirkastaen. Tähän aiheeseen sopii myös,

Luuk. 10:38-42
38. Ja heidän vaeltaessaan hän meni muutamaan kylään. Niin eräs nainen, nimeltä Martta, otti hänet kotiinsa.
39. Ja hänellä oli sisar, Maria niminen, joka asettui istumaan Herran jalkojen juureen ja kuunteli hänen puhettansa.
40. Mutta Martta puuhasi monissa palvelustoimissa; ja hän tuli ja sanoi: Herra, etkö välitä mitään siitä, että sisareni on jättänyt minut yksinäni palvelemaan? Sano siis hänelle, että hän minua auttaisi.”
41. Herra vastasi ja sanoi hänelle: ”Martta, Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet,
42. mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois.”

Tähän vastaa myös,

Matt. 6:33.
33. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.

Ja vielä,

Fil. 3:14.
14. minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa.

Eipä näitä tarvitse varmaan selitellä, niin selvää Raamatun sanaa.

(Olen tämän joskus kirjoittanut myös Suomi24 Profetiat palstalla)
näkymätön ninni

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos Sinetti, että toit tämän tännekin luettavaksi. Tässä kirjoituksessasi on vahvaa todistusta ja johdatusta!
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ystävänikin luki tämän ja vaikka tämä ystävä ei vielä liioin ole uskova, mutta myöntää uskovansa johonkin, luettuaan laittoi sähköpostia ja ilmoitti että hänellä iho nousi aivan kananlihalle, niin hyvänä hän piti tuota todistusta ja vaikkei vielä varsinaista uskoa olekkaan. hänkin näki vahvan johdatuksen tässä. Herra käyttää meitä ihmeellisesti, muistan kuinka tuokin päivä ensin tuntui niin tuiki tavalliselta ja oli vähän sellainen tympäiseväkin ilmapiiri, että tänään ei tapahdu varmaan mitään, mutta Herra osoitti sen vääräksi ja loppupäivä ajatukseni lensivätkin ilosta taivaissa. :D
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... täälläpä on käynyt valtava määrä lukijoita, mutta minä uskon, että monella teistä, on tilanteita, jossa Jumala on toiminut ihmeellisellä tavalla elämässänne, olisin ja moni varmasti olisi kiitollinen jos uskaltaisitte tuoda niitä tänne, ihaniksi TODISTUKSIKSI, jotka kirkastaisivat Herramme nimeä. Siunausta ja Rauhaa teille kaikille. Jumala rakastaa meitä lapsiaan ja toimii elämässämme hyvin elävänä! :D
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tässä Todistukseksi eräs veljeni tarina muutaman vuoden takaa, seurustelu aikaan:

Veljeni ja hänen naisystävänsä (nykyinen vaimo) kertoi kuinka naisella oli ollut nuoruudessa poikaystävä, joka oli hyvä ja uskova ja hän oli saanut tältä korun; jänis jolla oli toinen korva lurpallaan ja etutassut hieman erillään. Hän harmitteli aina joskus, kun ei ollut valinnut tuota uskovaa poikaa miehekseen, vaan tämän miehen jonka kanssa avioliitto kariutui. Veljeni oli meillä ollessaan alkanut veistämään puusta jotain naisystävälleen (nykyiselle vaimolleen). Tuosta korusta hän ei tiennyt mitään. Ensin hän ei tiennyt mitä tekisi, pyöritteli vain käsissään puukkoa ja puunkappaletta. Lopulta hän oli veistänyt kaksi pupua, toinen korvat taaksepäin luimussa ja toisella oli toinen korva lurpallaan. Sitten hän oli yrittänyt laittaa luppakorva pupun etutassut yhteen, niin kuin se rukoilisi, muttei onnistunut, vaan puu halkesi ja niin pupun tassut olivat hieman erillään. Naisystävä oli ihmetellyt miten se pupu oli niin tutun näköinen, kunnes muisti tuon nuoruudessaan saamansa pupukorun. Veljeni veistämästä tuli samanlainen, mutta isompi. Veli sanoikin että Pyhän Hengen on täytynyt johdattaa tässä veisto tapahtumassa. Veljeni ystävä nauroikin, että oliko hän nyt saanut uuden mahdollisuuden uskovaan miehen? Vastasinkin heille että tämä oli selvä merkki. Jumala on tiennyt tämän jo silloin kun he tekivät nuoruuden suunnitelmiaan, asioiden täytyy tapahtua ennen kuin suunnitelmat täyttyvät, olemme koulussa. Oli mukava katsella onnellista paria, joilla oli yhteinen, ihana usko.
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Henkilökuvat > Isännän pöydässä > Vieraana Ralf Lindström
Jumalan kävelevä ihme. Joulukuussa 2014 saattohoitoon viety Ralf todistaa Jumalan parantavasta voimasta ja suuren kamppailun äärellä tasapainoilemisesta. http://www.tv7.fi/vod/player/46264/
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Helatorstaina kun pidimme "Rukousiltaamme", saimme kuulla kaksi voimakasta Todistusta, kuinka Herra Pelastaa, Parantaa ja Vapauttaa. Kaksi nuorta kertoi kuinka he olivat päässeet irti monenlaisista päihteistä ja huumeista ja nuori tyttö kertoi, kuinka oli lapsuudessaan tullut isänsä hyväksi käyttämäksi ja alkoi vihaamaan miehiä niin paljon että häneen iski homoudenhenki, eikä hän tuntenut enää itsessään olevaa naisellisuutta. Mutta Herra oli erimieltä, ja hän voimallisesti alkoi kasvattamaan tätä nuorta naista ja uskon vahvistuessa syväksi, tuo homous sai väistyä. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Tänään tuo nainen tekee työtään sielunhoitajana.
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyhä Henki todistaa Pelastuksestamme: http://images.slideplayer.biz/9/2589280 ... ide_25.jpg
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meillä oli tuolla illassa nuorin osallistuja 6 viikkoa vanha vauva, joka nukkui kopassaan. Kun tuo nainen sitten kertoi tuon todistuksensa ja vapaudestaan huumeista ja tuosta homoudesta, kiitin ja ylistin käsi käsi ylhäällä: - "Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!"
Nousi tuolta kopastakin yhtäaikaisesti käsi kohoasentoon, voi mikä ilo ja riemu meillä oli.
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankelista, Kari Salo; Todistusta Jumalan Voimasta: https://www.youtube.com/watch?v=X1j4ox8XwXQ
katso7
Viestit: 1413
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Te tulette olemaan minun todistajiajiani.minä sanoin Jumalalle tuo ihmiset luokseni puhumaan jostakin siis joita en tunne ja hyvin monena päivänä käy näin.sanon vain lyhyesti Jeesus rakastaa sinua tai vastaavaa.rukoilen paikkaa johon voisin heitä kutsua kokoukseen kun jotenkin kaikki kokouksissa oleva sielunhoiTo on pikaruokaa 1.5min ja sielu on sillä kunnossa kyllä meillä täytyy olla aikaa ihmisille ei,mee ole täällä hakemassa itsellemme taivaasta kaikkea kivaa anna mulle sitä ja tätä vaan kantakaa toistenne kuormia itsekään itkevien kanssa tällaista sielunhoitajaa en ole ikinä tavannut.ainakaan omalla kohdalkani naurajia kyllä rittää että hengessä pitäs hekottaa miksi meillä ei ole aikaa kärsiville koska etsimme kaikkea itsellemme.tehtävä on etsiä taivasten valtakuntaan ja siellä ei tunneta sanaa itsekkyys.Jumala antaa mikä meille parasta on sitä ei tarvi hänelle hokea hän tietää mitä tarvitsemme vai millainen Isä sulla on joka ei huolehdi tarpeitasi taitaa olla epäuskon puolella.jos pyydät kaikkea vain itsellesi eri asia on hengelliset vauvat he eivät ole vielä kasvaneet luottamukseen Jumalaan katsokaa taivaan lintuja hän hoitaa ne eikö ennemmin teitä TE VÄHÄUSKOISET.jos et usko Jumalalta mitään saavasi rukouksesi on turha sillä epäuskoista rukousta hän ei kuulu.kaikessa on kysymys luottatko vai etkö häneen.rakasta lähimmäistäistäsi niinkin itseäsi käskyä ei ole minun raamatussa ni poistettu sen pitäisi olla ilo eikä taakka.monelle se on kauhistus ei kai mun sun eteen mitään tarvi tehdä eikö se Herra enää autakaan tätä poloista maailmaa tulee vain mieleen holocaust jossa kaikki oli tekemättä mitään suurin osa.juokse sinä Herra Sebastian sinne tänne sinähän se juoksupoika ole näinkö Jeesus teki.eikä Jumalan armo minua kohtaan ole ollut turha vaan enemmän kuin kukaan muu olen työtä tehnyt.2 vuotta otti vastaan jokaisen joka hänen cuokraasunnolleen tuki. Paavali ei ollut Jumala vaan vajavainen kuten Elias kun sitä sanaa viljellään joka paikassa.haluatko että Jumala käyttää sinua vajavainen vai et
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kertomuksia .... kuinka tulla uskoon ? http://www.uskoontulo.net/
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Katsoin juuri tämän ohjelman, ja .... itkin ... kuuntelin Pyhä Henki sydämessäni, tätä ihmeellistä tarinaa, ja löysin siintä tuttuja piirteitä omasta elämästäni: http://www.tv7.fi/vod/player/49132/


Vieraana Esa Jaakkola
Henkilökuvat > Isännän pöydässä
Esa ei pienenä tiennyt uskonasioista mitään. Radikaali kohtaaminen Jumalan kanssa käänsi hänen elämänsä suunnan. Kohtaaminen johti ilon kyyneliin. Esa kertoo, miltä tuntui nähdä Jeesus kasvoista kasvoihin.

Tyttö joka maalasi Jeesuksen kasvot: https://www.youtube.com/watch?v=Eiq-JJpYIX8 ....olen myös nähnyt nuo kavot ... ja RAKASTAN niitä!
Sinettisormus

Re: Todistajat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Erkki Hietanen; Evankelista: http://www.tv7.fi/vod/player/59033/


Vieraana Erkki Hietanen
Henkilökuvat > Isännän pöydässä
Eräänä päivänä kotona ollessaan Erkki huomasi alkavansa itkemään. Pian tämän jälkeen hän tuli perheineen uskoon. He päättivät seurata Jeesusta radikaalisti. Entinen elämä sai jäädä.
Vastaa Viestiin