Jeesus auttaa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Hannah

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kuljetaan Sinetti yhdessä tätä taivalta ihan rauhassa, annetaan Jeesuksen kulkea edellä Rauhan Ruhtinaana. Voisimme kuvitella itsemme siihen veneeseen, jossa Jeesuksen opetuslapset olivat yhdessä Jeesuksen kanssa kun yhtäkkiä alkoi merellä/järvellä myrskytä. Jeesuskin se vain näytti nukkuvan kun lauman lampaat olivat kuoleman kauhuissaan..(tiedätte miten tarina päättyi). Kun elämässämme myrskyää ja ajaudumme ahdinkoon, ei Jeesusta tunnu löytyvän mistään, silti meidän tulee uskoa ja luottaa Häneen...eiköstä uskominen olekin juuri niin raadollisen tuntuista..
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Löysin todella lohduttavaa sanomaa varjeluksesta: http://www.mikanmukana.net/3
" Eräs ystäväni ja veljeni Herrassa Jeesuksessa kuunteli eräänä päivänä mietteliäänä alustustani ”varjeluksesta”. Olihan hän itsekin ajatellut Jumalan varjelleen häntä jo ennen hänen pelastumistaan. Hän avasi Raamatun hankkiakseen vahvistusta omille ajatuksilleen. Sormet tapasivat tuttua kohtaa Psalmista 50:15: ”Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua." Hetken kuluttua Hän sanoi: ”niinhän se on – nyt minä ymmärrän” Tällä kertaa ystäväni oli lukenut myös saman psalmin seuraavan jakeen ”Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?” Ps.50:16."
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 03 Joulu 2016, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Salome1972

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Sinetti, koet samaa, kuin itse muutama päivä sitten. Kannustan sinua, Jeesuksen nimessä, jatkamaan täällä. Laitoin jo jonnekin tällaisen kannustuspuheenvuoron, mutten enää muista missä ketjussa se oli. Ei ainakaan oikeassa ;)
En ihmettele, vaikka olet väsynyt ja ymmälläsi, miten jatkaa. Älä anna periksi. Olet saanut Herralta tehtävän ja ollut siinä uskollinen. Hän antaa väsyneelle ja voimattomalle voimaa! Rukoilen puolestasi, rakas siskoni!
Meillä kaikilla on viime aikoina ollut vaikeaa. Ja kun niin on, katse nousee ylöspäin, Jeesukseen. Itse aamuisin vain toistelen Jeesuksen nimeä. Kohta, hyvin pian, me näämme Jeesuksen! <3
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä yritän, kiitos teille kaikille, kun autatte jaksamaan eteenpäin, tiedän, että tämä on vihtiksen sotaa ...

"Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi." Ps 91:11

... tuo sananpaikka äsken ihanasti pysäytti minut.
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ymmärsin äsken jotain tärkeää ja se varmaan annettiin minulle tuolta ylhäältä, mutta en sano siitä sen enempää, sillä se voi olla provosoivaa, mutta Herra avasi minulle näitä ajatuksiani. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... kiitos rukouksistanne, ne oli tarpeeseen... ja sain avun.
Vastaa Viestiin