Jeesus auttaa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
tuula

Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

haluaisin jakaa muutamia todistuksia ihan omassa elämässäni,kuinka Herra toimii minun elämässä. teen hoitotyötä, joka on välillä todella raskasta. mutta tuota työn raskautta en koe sillä hetkellä, kun sitä teen. valitan lähinnä sitä ihan vain valittamisen ilosta. toinen asia, mitä koen työssäni. minulle annettiin eräänä päivänä asiakkaaksi sellainen ihminen, joka ei kuulemma tullut toimeen oikein kenenkään kanssa tuossa palvelutalossa. hän sylki, potki, kiroili jne. teki kaikki kujeet, että häntä olisi mahdollisimman huono lähestyä.mutta. tätä asiaa minulle ei kerrottu, enkä siis tiennyt tuon asiakkaan negatiivisuudesta mitään. siispä menin tuon asiakkaan luokse ja nousimme normaalisti ylös ja tein hänelle aamutoimet, enkä huomannut hänessä mitään outoa, ennekuin sitten kun tarvin asiakkaan ylösnoustessa toisen hoitajan avun. tuo hoitaja ihmetteli, kuinka olin pärjännyt asiakkaan kanssa yksin, eikä se edes riehu ja potki ollenkaan. on täysin yhteistyökykyinen. tällaisia tilanteita koen päivittäin.
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Itse olen päässyt kokemaan samaa ja uskon, että se on sitä Herran Rauhaa ja Valoa, jota sydämessä kannamme ja se välittyy meistä myös muihin, rauhoittaen ja antaen luottamusta ja turvaa. Jeesus meissä. :P
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 03 Joulu 2016, 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

eräs toinen tapaus sattui eilen töissä hoidin todella isoa ja vahvaa miestä, jolla kädet oli kun lapiot ja jalat kanssa. se repii muistisairauden takia kaikkea irti mikä seinistä lähtee. se oli todella agressiivisella tuulella taas illalla ja sitä oli vaikea lähestyä. se yritti erästä hoitajaa lyödä joka oli sen edessä, niin aivan kuin minun kättäni olisi ohjattu sen käden päälle, jolloin se laski kätensä alas.
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesus suojelee ja ohjaa ...
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

kyllä. Jeesus auttaa lastaan, niin kuin sana sanoo. nyt on vain sellainen aika menossa, että olen huomannut monen uskovan olevan nyt koetuksella. aika on paha. älkää lannistuko. masennus ja kaikenlainen negatiivinen reagointi vain viljelee saatanan juonia.
sisar

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Tuula aloittamastasi ketjusta.

Vaikka viime aikoina on ollut vaikeaa, niin pakko on antaa kiitos, kunnia ja ylistys Herrallemme! Minulla tuli hammas alkuviikosta ihan hirveän kipeäksi. Huokasin että tämäkin vielä, vaikeuksia ja rahanmenoa on ollut liiaksikin viimeaikoina. Huokasin väsyneenä Herralle, että auttaisi minua, ettei tarvisi lähteä enää hampaan takia tastelemaan. Ja miten kävikään? Hammasta ei enää särje ja ainakin toistaiseksi olen säästynyt hammaslääkärireissusta.
Kiitos, kunnia ja ylistys Kristukselle!
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos Herralle. hän auttaa ja armahtaa. meilläkin tuon talon takia ollut nyt kamalat menot. talous ihan kuralla. vaikka eipä se aiemminkaan hyvä ole ollut, niin nyt vielä enemmän kuralla. noh. olen varma, että nauran tälle tilanteelle, jos ei ennen niin sitten taivaassa.
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

on pakko laskea joka penni. esim. en raski laittaa 2 kalapuikko pakettia uuniin kun teen ruokaa vaan laitankin vain yhden paketin, jossa 10 kpl kalapuikkoa, joka me sitten miehen kanssa jaetaan. makarooneja keitän riisin sijasta. jne.
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

masennus ja kaikenlainen negatiivinen reagointi vain viljelee saatanan juonia.

.... ymmärrän ....anteeksi .....
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo. just kuin mielenkiintoisen jutun, kun eräs uskova pohti tuolla Facebookissa just samoja asioita kun itsekin olin pohtinut. se sanoi, että seurakinnissa on ns. vip-porukkaa ja että kun he saavat seurakunnassa jalan sijaa, niin nokka nousee eikä köyhää enää katsota. itse olen ollut yhteiskunnassa aina takarivin tallaaja ja toiset laittanut aina edelle itsestäni. enkä pyri eteen vieläkään. odotan että Jumala sen tekee.
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

saat anteeksi sinetti. en vain tiedä mitä pyydät anteeksi. Jumala jotain kyllä yrittää sanoa, mutta en tiedä, mitä se on
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... et ole siis lukenut eilistä keskustelua; Lue Raamattua joka päivä, jossa nousi taas kerran Parick Tiainen esiin ja katso7 teki aloituksen. Minä kun olen luonteeltani sellainen että asetun aina sen heikoimman suojaksi, silläkin ehdolla, että itse tulee lyödyksi.
Tämä jäi nyt painamaan minua ja olen rukoillut Herralta anteeksi antoa ... jotenkin tuntuu, että minun täytyy hiljentyä ja pitää taukoa tai mitä se nyt tulee olemaankaan. Eilen jo jätin jäähyväiset, mutta tulin kuitenkin takaisin, mutta en tiedä oliko se sittenkään oikein.
Tein virheen joka jää vaivaamaan, tuo virhe oli puolustaa toista ihmistä ... mutta nyt en halua puolustaa itseäni, vaan hiljentyä ja kuunnella, mitä Herra haluaa minun tekevän, sillä en taida enää pystyä tähän... anteeksi...
Sinettisormus

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... Jeesus auta .......
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

vai niin. katson paljon tekstejänne täällä taustalla, mutta kaikkea en ehdi lukea. pitääpä käydä lukemassa tuo lue Raamattua päivittäin jana. ehkä olen sitten viisaampi.
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

Jeesus auttaa ja armahtaa. me kaikki välillä kompuroidaan ja kaatuillaan. uskon vakaasti Raamatun sanaan ja vain siihen. en kuuntele kenenkään opetuksia sillä korvalla, että ne olisivat täydelliset. en ehkä senkään vuoksi käy patrikin opetuksia kuuntelemassa, koska hänen ulkoinen habitus on liian kaukana omastani. olenhan vain tavallinen ihminen ja hoitaja. en jaksa riemuita hänen riemustaan.kivahan se on jos hänellä on kaikki kivasti.mutta joo.
Samuli

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Aamen Jeesus auttaa. Katso Sinettisormus vain Kristukseen. Hänessä on kaikki. Ja on tämä asia myös sydämelläni, katsotaan mitä siitä nousee esiin vai nouseeko mitään. Koen, että tämä kuuluu nyt tähän aikaan. Meitä punnitaan ja koetellaan. Mihin me luotamme ja mihin me laitamme toivomme. Mutta älkää huoliko kaikki kääntyy vielä parhain päin. Oi kunpa tänä jouluna saisi taivaallisen lahjan, niin kuin Tuulakin aiemmin sellaisesta mainitsi.
tuula

Re: Jeesus auttaa

Viesti Kirjoittaja tuula »

kivahan sinetin kirjoituksia täällä on lukea. mihinkä sinä täältä lähtisit.silloin lähtee aika moni muukin poissa. minä mukana. vaikka enhän minä täällä paljon kirjoittelekaan. tuosta patrikista vielä sen verran että se on liian iloinen hyppijä siellä edessä. jotenkin tulee mieleen, että kuinka se jaksaa hyppiä. teko hyppyjä taitaa pomppia. minusta niitä sen esiintymisiä on vain liian raskas katsella, kun se liian iloinen ja itse tällanen tavallinen tallukka, joka yrittää selvitä muutosta, työstä, laskuista ja tavallisesta elämästä. tule Herra Jeesus jo hakemaan omasi poissa. väsyneitä ollaan jokainen omallalaillaan.
Vastaa Viestiin