Jumalan varjelus on todellista

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Salome1972

Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Olen flunssassa. Tämän päivän ohjelmassa oli apteekissa käynti, kauppa ja terveyskeskus.
Mikään näistä menoista ei ollut ihan pakollinen, joten ajattelin, että lepään, enkä mene
minnekään. Mies oli kuitenkin menossa kaupungille ja ajattelin, että jospa yritän jaksaa
vaan lähteä. Se oli siis sellasta arpomista.
Lopulta lähdettiin kuitenkin yhdessä. Meillä on pitkä matka kyseisiin paikkoihin; ennen
kuin olemme kaupungissa pitää ajaa isoa, vilkkaasti liikennöityä tietä n. 10 km.
Kävin apteekissa ja mies jäi parkkeeraamaan autoa. Kun tulin takaisin meidän auto oli
omituisessa asennossa parkkiruudun edessä, osittain tien tukkeena. Etupyörä ihan vinksal-
laan ja öljyä valui maahan. En ymmärrä autoista yhtään mitään, mutta kuulemma joku
pallonivel hajosi. Mies hallitsee autot ja ajamisen, joten mikään ajovirhe tms. tämä ei
ollut. Siinä sitten yhdessä ponnisteltiin, että saatiin hinausapua ja kyyti kotiin.
Syy siihen, että jaan tämän teille on seuraava. Jos se nivel olisi hajonnut silloin, kun olim-
me isolla tiellä 80km/t vauhdissa, vilkkaassa liikenteessä, tiellä, jolla on paljon mm. rek-
koja, me olisimme kuolleet tai vammautuneet ja mahdollisesti muitakin.
(Eilen, samalla tiellä, rekka oli törmännyt hirven kanssa yhteen. )
Kiitämme Jumalaa, joka varjeli meidät; tarkkaili meidän kulkuamme ja lähetti enkelinsä.
Ylistys, kiitos ja kunnia Hänelle!
Sinettisormus

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herralle tästä hyvästä varjelustaan, sillä sitä tässä todella oli matkassa!
Sinettisormus

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Herra varjelee kaikki sinun askeleesi, sinun lähtösi ja tulosi nyt ja aina”(Ps. 121:8).
Sinettisormus

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Varjele minua niin kuin silmäterääsi, peitä minut siipiesi suojaan” (17:8).

Kun ihminen jälkikäteen näkee Jumalan johdatuksen ja varjeluksen, hän tietää
saaneensa Jumalalta jotain uutta. Jesaja ennusti: ”Minä annan vesien virrata
janoavalle, purojen kuivaan maahan. Minä vuodatan henkeni lapsiisi ja siunauksen
vesoillesi, ja he versovat kuin kaislikko, kuin pajut purojen varsilla”
(44:3–4).
Sinettisormus

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Parisen vuotta sitten kun olimme mökillä ja meidän oli aamulla määrä lähteä takaisin kotiin, heräsin siihen aikaisin aamulla, kun ääni toisti pari kertaa nimeäni. Heräsin siihen ja samalla nousin ylös, ajatellen ettei enää kannata nukkua ja pääsemme aikasempaan lähtemään, olihan meillä montasataa kilometriä ajettavana kotiin. Ihmettelin tuota ääntä pitkään, kunnes ymmärsin, että jos minua ei olisi herätetty, ja lähtömme olisi viivästynyt, olisi ehkä matkalla saattanut tapahtua jotakin. Onneksi nousin kuuliaisena, kun nimeäni huudettiin, sillä tänään uskon, että siinä oli varjelus matkassa, mitä se sitten olisi ollutkaan ja ehkä samalla varjeltui muitakin kanssa liikkujia, kuka tietää, mutta näin uskon, mitä muuta selitystä tuolle olisi ollut? Näin Jumala suojelee ja varjelee omiaan.
Salome1972

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Näin minäkin uskon.
Tänään on oikein todella kiitetty siitä, että varjelluttiin. Vian syyksi paljastui huoltofirman asennusvirhe. Muutama kuukausi on ajettu ihan "onnella".
Konkreettinen osoitus siitä, ettei Herran omille tapahdu mitään hänen sallimattaan.
Tuli mieleen taannoinen uneni ja sanat, joihin heräsin: Minä tarkkailen teitä. Kiitos Rakas Taivaallinen Isä, että tarkkailet!
Mainittakoon vielä, että edellisenä päivänä kun mies oli ajamassa samaa isoa tietä, se hirvikolari oli sattunut ihan vähän ennen. Hirvi oli maassa ja rekka tien sivussa. Pyytäisin rukoilemaan mieheni puolesta. Tuntuu, että vihollinen jahtaa erityisesti häntä. Hän on uskossa, muttei palava.
Nyt, kun alkuun pääsin, kerron vielä, että vanha, uskova äitini näki vuosia sitten unen, jossa kotikaupunkimme keskustan päätien risteyksessä, tien läpi nousi miehen nyrkki. Jostain syystä äiti siinä unessa tiesi, että nyrkki kuului meidän hyvälle uskovalle ystävällemme, joka on nyt jo Herran luona.
Tämä meidän onnettomuus sattui juuri sillä kohtaa, mutta tien sivussa.

Joskus meille uskovillekin sattuu onnettomuuksia. Ikävät asiat eivät ole meille vieraita. Paavalikin oli kokenut paljon enemmän vastuksia, kuin tavisaikalaisensa. Mutta on ihanaa tietää, että Herra on niissäkin meidän kanssa.
näkymätön ninni

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Joskus meille uskovillekin sattuu onnettomuuksia. Ikävät asiat eivät ole meille vieraita. Paavalikin oli kokenut paljon enemmän vastuksia, kuin tavisaikalaisensa. Mutta on ihanaa tietää, että Herra on niissäkin meidän kanssa.
Aamen Salome!
Sinettisormus

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muistan kun kerroit noista sanoista:
Tuli mieleen taannoinen uneni ja sanat, joihin heräsin: Minä tarkkailen teitä. Kiitos Rakas Taivaallinen Isä, että tarkkailet!
Herra varmasti tarkoitti ne tähän, ilmoittaen näin varjeluksestaan! Kiitos ja Kunnia olkoon Jeesuksen Kristuksen! Halleluja! Amen!
Sinettisormus

Re: Jumalan varjelus on todellista

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Vastaa Viestiin