Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Profetiat 24/Ennustukset. Tässä ihana keskustelu, jonka haluan jakaa tännekkin, toivon että saisimme tänne uuden ja RAKKAAN Siskon:

Haluan kertoa tarinani lyhyesti

YksinäinenÄiti

15.11.2016 9:23
Tämä olkoon esimerkki tyhmyydestä, jonka ihminen voi tehdä.
Tapasin unelmieni miehen vuosia sitten. Elin muuten vaikeita aikoja itseni kanssa ja omasta ahdistuneisuudestani johtuen hain syyt siihen toisesta vaikka kaikki johtuikin vain omasta väsymyksestä jne.
Aloin pyytää ennustuksia tätä kautta ja muualtakin jotka ottivat siitä maksun. Kerroin tilanteeni, mitä tunsin ja lähes kaikki kirjoittivat että jätä mies, uusi onni on jo lähellä ja hän tuo valoa elämääsi jne.
Tein päätöksen ja erosimme. Tunsin itseni voimakkaaksi ja voittajaksi. Kului aikaa kuukausia, vuosia, ketään en löytänyt ja kukaan ei löytänyt minua. Olen edelleen eri treffipalstoilla, mutta turhaan.
Minulla oli se kaikki mitä nyt kaipaan mutta en nähnyt sitä hyvää ympärilläni vaan näin vain sen mitä minulle ennustettiin.
Nyt olen yksinäinen ollut jo vuosia. Vielä välillä kysyn minulle katsontaa kunnes taas totean senkin olevan turhaa.
En syytä ketään muuta kuin itseäni.
Nyt tämä unelmien mies on toisen oma ja myönnän, että rakastan häntä edelleen, varmaan loppuelämäni.

Tässä linkki keskusteluun: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14575264 ... i-lyhyesti
Sinettisormus

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin vastasin hänelle, kun hän esitti rukous pyynnön:

YksinäinenÄiti

15.11.2016 11:07
Uusi
Kiitos Keltavahveroita.
Vielä lisäisin alkuperäiseen viestiini seuraavaa. En tiedä kuinka moni tämän lukee mutta jos joukossa on henkilöitä jotka haluavat rukoilla asiani puolesta niin otan kaiken sen vastaan. Kiitos

sinettisormus777

15.11.2016 11:35
Tuo oli lohduttavaa kuulla, että haluat rukous apua ja sitä voit tehdä myös itse sellaisena kuin olet, astuen Jeesuksen kasvojen alle. Hän Rakastaa sinua. Minä kehoittaisin sinua lähtemään tästä ennustajien maailmasta, sillä siinä on väärä henki. Tiedän tämän kokemuksesta, sillä aikanani tutkiskelin näitä New Ages asioita ja oli onni etten jäänyt niihin kiinni, vaan se kuului vain osaksi tähän hengiseen kasvuun ja Jumalan tuntemukseen. Eräillä enkeli messuilla kysyin, tuteeko nämä heidän enkelinsä Jeesusta ja sain vastaukseksi: EI!
Lähdin siltä seisomalta kotiin enkä koskaan enää mennyt noille messuille. Sitten eräs tuttu mies kertoi, kuinka oli löytänyt itselleen naisystävän Turusta ja tällä oli kaikenlaista hoitomuotoa, ennustuksista, reikihoitoon. Mies sanoi, että yläkerrassa naisen talossa, oli omituinen energia ja ihokarvat nousivat siellä pystyyn ja sieltä kuului outoja ääni, vaikka siellä ei ollut ketään. Mies ei kestänyt tätä pitkään, vaan jätti naisen,mikä oli häneltä oikea ratkaisu, sillä talossa oli demonisia henkiä ja tarttuvat hoidettaviinkin ja vahvistuvat ajan myötä. Eli älkää leikkikö näiden asioiden kanssa.
Rakas Jeesus Kristus. Sinä näet tämän yksinäisen äidin. Ohjaa hänet uudelle tielle, sinun tiellesi. Anna hänen löytää sinun sovituksen siltasi. Vapauta hänet ja päästä hänet anteeksiantosi piiriin. Anna hänen löytää sinussa, elämänsä RAKKAUS, sillä sinäkin RAKASTIT ennen meitä. Kiitän Jeesus sinua, että tästä yksinäisestä äidistä, tulee kauttasi RAKAS siskoni, iloitsen siitä jo nyt, vaikka siihen olisi vielä matkaa.
Amen.

(ps. jos haluat keskustella lisää, tule Pelastussanomien keskustelu sivuille, siellä on enempi kirjoituksiani ja voin vastailla siellä lisää, täällä olen vain läpikulku matkalla :) ).
t. sinettisormus
Sinettisormus

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koen tämän tarinan hyväksi esimerkiksi, tuosta ennustaja eukkojen maailmasta ja kaikesta New Ages toiminnasta. Ja koska tämä yksinäinen äiti halusi rukousta puolestaan, oli se merkki minulle, tarjota pelastus mahdollisuutta. Nämä ihmiset tarvitsevat paljon tukeamme, eikä ole helppo asia lähteä näissä tukemaan, se vaatii voimaa ja kestävyyttä ja viisautta, jota ei aina tahdo itseltäkään löytyä, mutta Jeesus Kristus on näissä voimamme, kunhan vain siihen uskomme.
Olisin toivonut teiltäkin tätä äitiä tukevia ajatuksia, ollaan yhdessä apuna hänelle, jos hän vielä lukee näitä.
Sinettisormus

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Samuli

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Sinettisormus, Herran rakkaus loistaa kauttasi.

Yksinäiselle äidille, rukoilen että Jeesus avaisi sydämesi, niin että sisimpääsi pääsisi täydellinen rakkaus asumaan. Ole luottavainen, Herra kuulee sinun rukouksesi. Tapahtukoon Hänen tahtonsa.

Jeremia:
29:13 Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne.

ps. 69
69:33 Nöyrät näkevät sen ja riemuitsevat; elpyköön teidän sydämenne, teidän, jotka etsitte Jumalaa.
69:34 Sillä Herra kuulee köyhiä eikä halveksi vankejansa.
69:35 Kiittäkööt häntä taivaat ja maa, meret ja kaikki, mitä niissä liikkuu.
69:36 Sillä Jumala on pelastava Siionin ja rakentava Juudan kaupungit, niin että he asettuvat niihin ja omistavat ne.
69:37 Hänen palvelijainsa jälkeläiset saavat sen perinnökseen, ja ne, jotka hänen nimeänsä rakastavat, saavat asua siinä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinettisormus, olet oikea aarre! :)
Sinettisormus

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi kuinka helpottunut ja iloinen olen vastauksistanne, sillä niin paljon meitä täällä, kerkisin tälle äidille kehua, kiitos Pojat! Olette Rakkaita...
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen YksinäisenÄidin puolesta. Rakkaus Jeesukseen Kristukseen tekee meidät ehjäksi jälleen.
Minä myös saan olla kiitollinen, että Herra ohjasi minut takaisin luokseen.
Henkisen tieni alkutaipaleilla löysin myös, vaikka ja mitä kiehtovia asioita, energiahoitoja ym. "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa" ja ne voivat viedä uteliaan ihmisen mukanaan salakavalasti. Siitä saan olla kiitollinen, että minut Johdatettiin ja havahduin pois siitä maailmasta ajoissa.
Ihana asia on, että YksinäinenÄiti havahtui myös tähän, että ne ovat väärästä hengestä lähtöisin.
Joukkoomme mahtuu aina.
Viimeksi muokannut Pigeon, 16 Marras 2016, 07:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Salome1972

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Rukoilen myös, että tämä Yksinäinen äiti löytää Jeesuksen, parhaan ystävän!
Sinettisormus

Re: Haluan kertoa tarinani lyhyesti

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos teille, te rakkaat siskot ja veljet!
Herra, Jeesus Kristus, me iloiten haluamme nähdä, sinun hyvän tahtosi tämän yksinäisen äidin elämässä, että hän tahtosi mukaisesti, luopuisi tuosta ennustajien maailmasta ja alkaisi etsiä sinun kasvojasi ja sinä armossasi voisit osoittaa hänelle hyvän puolison!
Tästä kauniista ja rakkaudellisesta toiveesta voimme iloita, sillä uskomme sen olevan myös Sinun Hyvä Tahtosi, Herramme, Jeesus Kristus! Tuodaan tämä eksynyt lammas keskuuteemme, sinun rakkaudellisessa voimassasi ja Tahdossasi!
Amen.

Kuva
Vastaa Viestiin