Uni ötököistä

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Salome1972

Uni ötököistä

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

En nyt keksinyt mihin olisin tämän laittanut. Mikään näky tämä uneni tuskin oli, mutta jotain se varmasti tarkoitti. Ehkä vain itselleni.?.
Kerron sen nyt kuitenkin, koska olen ennenkin saanut selityksen unelleni teiltä.
Viime yönä näin unta, että olin vuoteessa pitkäaikaisen, rakkaan ystäväni yläkerrassa. En nukkunut vielä. Katsoin vastapäistä seinää, josta lähti
yhtäkkiä musta parvi jotain ötököitä lentämään minua kohti. Vaistomaisesti yritin torjua niitä peitolla, mutta osa niistä jäi minuun kiinni. Niitä oli paljon. Isoin osa lensi ohi. Ne eivät purreet, mutta tuntuivat inhottavilta ja jättivät sellaisen kummallisen tahran siihen missä olivat olleet. En muista unesta muuta.
Sitten heräsin ja pyörin kauan ennenkuin nukahdin uudelleen. Siitä unesta heräsin sanoihin (jotka ihan tarkasti olen myös unohtanut), suunnilleen näin: Minä tarkkailen teitä. Se sanottiin kahteen kertaan, mutta hieman eri sanoilla. Jotenkin tiesin, että se oli Jumalan ääni. Rukoilin, että olisin Herran suojeluksessa, että hän tarkkailisi minua/meitä ja että ohjaisi minua tahtonsa mukaan.
Onko jollain selitys tähän?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Uni ötököistä

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

No huhhuh, olihan inhottavan kuuloinen uni. En tiedä oliko painajainen vai mikä ja mistä lähtöisin mutta jos siinä viestiä oli, niin jotain pahaa lähtee kohta liikkeelle. Se vaikuttaa meihin inholla ja vastenmielisyydellä mutta yhtä kaikki, me olemme Kristuksen Veren suojassa! Olemme kuolleet maailmalle, joten henkimaailma, jota nuo saastaiset lentävät ötökät kuvaavat, pitävät meitä kuolleina.
Sinettisormus

Re: Uni ötököistä

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

No olipa uni ja vähän pelottaa sitä tulkita, mutta jotain tällaista siinä koen. Ehkä ystävälläsi tulee jotain vaikeuksia, elämän olosuhteet muuttuu ja voivat jättää jälkensä hänen tai teidän elämään. Se että olit yläkerrassa voi kertoa sinun hengellisestä tasostasi ja suhteesta Jumalaan. En tiedä onko hän uskova, mutta teidän uskoanne ehkä kotellaan tai hänen uskoaan. Tässä tulee jotenkin Jobi mieleen ja Jumala tulee seuraamaan tekemisiänne ja elättekö oikeasti Hänen tahtonsa mukaan, kun tilanteet muuttuu? En halua pelotella, mutta tämä oli vain minun tulkinta, näin tuon jotenkin koin.
Vastaa Viestiin