tavalla taikka toisella

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Halusin tuoda tänne luettavaksi sen, miten sain tänään vastauksen ja vahvistuksen rukoukseeni.
Rukoilin vastausta henkilökohtaisen asian puolesta kaupungilla kävellessäni ja odotellessani, että voin hakea lapseni kerhosta.
Pyysin vahvistusta, että olenko tekemässä oikean ratkaisun. Numero 777 on ollut minulle se, jolla asioita on minulle vahvistettu.
Pyytäessäni vahvistusta ajoi auto minua vastaan, jossa oli rekisterikilpi -177. Sanoin, että tuo jättää epäilyksen. Kävelin risteykseen ja vasemmalta tuli auto rekisteri -277. Kiitos, mutta epäilys kalvaa vieläkin. Jos annat 377, niin uskon. Kävelin tien yli ja käännyin oikealle ja vastakkaisella puolella oli auto parkissa rekisterinumero -377.
Minun oli päästävä pois vilkkaalta kadulta..tuli aikamoinen tunnekuohu. Käännyin sivukadulle, jotta voin koota ajatuksiani. Keskellä tietä oli auto parkissa vilkut päällä, rekisterinumero -777. Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle! Amen.
Sinettisormus

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

vilkut päällä, rekisterinumero -777. Kiitos ja Kunnia Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle! Amen.
TODELLA IHANA VIESTI!
WAU! Totisesti Herra vastasi sinulle ja varmasti myös vahvistikin tuon rukous pyyntösi! Meillä on ihmeellinen JUMALA!
Sinettisormus

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tämä kuuluu minulla siihen katekoriaan; NIIN HYVÄÄ ETTEI SANOTUKSI SAA!!! Näistä todistuksista tulee niin hyvä ja ILOINEN MIELI!!! :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Näin se menee, niitä pieniä mutta "ah" niin ihania :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siis nää vahvistukset on hyvin monesti just sellaisa josta on helppo tehdä tarkoituksetonta hömppää. Niissä kuitenkin tulee juuri sinulle se oikea viesti, mihin sinä henkilökohtaisesti reagoit.

Mä oon kertonu tän ties kuinka monesti mutta kerron sen taas:
Toivonlinna on Avnetistien kristillinen koulu. No siellä joskus vuonna "nakki & pulla" oli kaksi tyttöä jotka oli aika vasta kastettu jne. usko oli vasta niinkuin kehittymässä. No he olivat molemmat ns. sisäoppilaita ja olivat kämpässään menossa ruokailuun. Siinä he keskustelivat uskosta ja siitä kuinka sitä Jumala on luvannut meitä vahvistaa. Niinpä tytöt rukoilivat että Jumala näyttäisi heille että tämä oli totta ja antaisi heille mitä tahansa tänä päivänä ja he tietäisivät että se on Jumalan antamaa.
Niin he siitä sitten lähtivät alas kohti ruokailusalia ja portaikossa tapasivat pojan joka tuli juuri ruokailusta. Poika heitti molemmissa käsissään olleet appelsiinit tytöille suoraan syliin. Tytöt jähmettyivät molemmat äimänä katsomaan toisiaan. Totta tosiaan, vastaus tuli heti!
Sinettisormus

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Vaikka nämä saattavat joistakin tuntua pieniltä ihmeiltä, minusta niissä kuitenkin näkyy niin hyvin Jumalan SUURUUS!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus kirjoitti:Amen! Vaikka nämä saattavat joistakin tuntua pieniltä ihmeiltä, minusta niissä kuitenkin näkyy niin hyvin Jumalan SUURUUS!!!
Täsmälleen näin! Nämä saattavat olla pieniä mutta niissä näkyy se valtava voima jolla Jumala maailmaa hallitsee.
Juuri tällä samalla tavalla minulle annettiin syksyllä 2006 tuo Inarin miehen profetialle vahvistus poikineen, eikä vaan muutamaa. Kun siis tällaisia pikku vahvistuksilta tuntuvia puoli-mahdottomuuksia tulee roppakaupalla ja niin kauan kun sanot että nyt riittää, uskon jo, niin siinä kyllä väkisinkin uskosta tulee totisinta totta. Ei Ässä-arvallakaan voi joka kerta voittaa 100th markkaa. Kyllä sieltä tulee hylsyjäkin välillä. Mutta kun Jumala avaa ihmeet, niin siinä joka arvalla paukkuu täysosuma.
näkymätön ninni

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti Wau! Kiitos Pigeon, että toit tuon kokemasi vahvistuksen tänne!
Vahvistaa näin meitä muitakin uskon tiellä kulkiessamme!
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Amen! Jarmo, Sinetti ja te kaikki muutkin rakkaat kanssa sisaret ja veljet.
Minulle tämä oli niin todistus elävästä Jumalasta. Itse asiassa olen ihmetellyt, kun jotkut puhuvat Jumalan huumorintajusta. Mitä se on.
Uskon, että sekin näytettiin minulle tänään. Nämä pienet SUURET ihmeet tulivat eteeni peräjälkeen parin kolmen minuutin sisään, jos voi sanoa.
Kävin hoitamassa vielä asioitani kaupassa ja huomattavasti hitaammalla tahdilla minua tuli jälleen vastaan auto -177 ja -277. Naurahdin itsekseni, että vieläkin.. kai lähetät ne minulle takaperinkin ;) Kun olin melkein kotona tuli minua vastaan auto rekisterinumerolla -773. Mietin, että tuo nyt ei sopinut.. vai hetkinen. Pyysinkö niitä takaperin! :roll: :)
Sinettisormus

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.......... :o ..... :lol: ...... Jumalalla totisesti on huumorin tajuakin, sen hän on minullekkin todistanut ...... :idea:
näkymätön ninni

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

:lol: Samoin ajatuksin! :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Pigeon kirjoitti:...jotkut puhuvat Jumalan huumorintajusta. Mitä se on.
Tää on yks mieluisimpia asioita koska huumori on mun yks parhaita voimavarojani tässä maailmassa. Olen aina koittanut muistuttaa että Jumala on luonut meidän huumorimme. Ei se ole tullut jostain sisäisestä varastosta, vaan kyllä Jumala on meidän huumorintajumme takana ja mikä parasta, niin itseironia on yksi hersyvimmistä asioista mikä meillä Jumalan siunauksina saimme, jos se saimme. Itseironia on juuri se tervein ja sielunälyllisesti paras huumorin osa-alueemme.

Raamattu on pullollaan huumoria ja varsinkin ironiaa, mm. Pilatuksen lause "kirjoitiun minkä kirjoitin", päällä lukee "juutalaisten kunigas". Kun ylipappi "rukka" näki että mitä Pilatus oli käskenyt kirjoittaa ristin ylle. "mutta siinähän piti lukea että hän väittää niin"... voi-voi :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: tavalla taikka toisella

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Samoin se Mooseksen viljankorjuuvertaus, jonka voin tulkita Jeesuksen näkyvänä paluuna, 3. Mooseksen 23. luvusta, jossa Jumala käskee Israelin kansaa olla leikkaamatta pellon reunoja myöden, koska ne pitää jättää köyhälle kulkumiehelle.
KÖYHÄLLE? :D ...tosiaan kaikkea muuta kuin köyhälle. Kun Jeesus palaa kaikkine Pyhinensä, niin hän ei vissiin ole morsiamista pula, eikä vallastakaan taida kauheasti olla puutetta, eikä mistään muustakaan.
Vastaa Viestiin