Rintamamiehen viimeinen kirje

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Rintamamiehen viimeinen kirje

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

KUUNNELKAA IHMEESSÄ TÄMÄ ÄÄNIVIDEO!!!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016092 ... 2_uu.shtml

Suora toisto:
http://httpcache0-80157-cachedown0.dna. ... f1bf6b.mp4

Tämä tuo palan kurkkuun teille jokaiselle, kuten minullekin mutta yhtä kaikki heti kirjeen alussa riemunkiljahduksen sydämessä. Hän todisti Jeesuksen olevan vapahtaja, joka antaa hänelle anteeksi ja VIELÄPÄ, ne jotka hänet teloittavat, saavat tuossa kirjeessä siunauksensa.

Aivan mahtavaa, Halleluja Herra Jeesus Kristus!!!
Sinettisormus

Re: Rintamamiehen viimeinen kirje

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kyyneleet sydämessä tuota kuuntelin, mutta samalla iloiten. Mahtavaa rohkeutta, pitää Kristus sydämessä loppuun saakka, vaikka henki menisi! Halleluja! Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rintamamiehen viimeinen kirje

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Se mikä tässä viimeaikoina on ollut erityisen iloinen asia, on se että VIHDOIN aidosta kristillisyydestä annetaan positiivista mediainformaatiota, kuten tämän kirjeen julkaisu, ylipäätään!!

Olen pannut merkille muutenkin muutamia ihan lähiaikojen omituisia ilmiöitä, kun tuossa viikolla kävin kaupassa ja kuuntelin radiota. Mennessä radiossa oli joku radiotoimittaja, joka selkeästi vallan profetoi uniensa kautta. Sitten taas palatessa kaupasta, eräs radioon tullut nuori artisti haastateltava kertoi isoäitinsä profetoineen hänelle ja ne ovat 100%sti toteutuneet ja hän vielä sanoi siinä ohjelmassa halveksuneensa silloin isoäidin höpöpuheita ja nyt hän pitää isoiäitiään ihan ihme guruna. Elikkä he eivät ymmärtäneet mitä tämä kaikki on, mutta alku on selvästi nähtävillä:
Apt. 2:16-19 Vaan tämä on se, mikä on sanottu profeetta Jooelin kautta: 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat. Ja minä annan näkyä ihmeitä ylhäällä taivaalla ja merkkejä alhaalla maan päällä, verta ja tulta ja savupatsaita.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rintamamiehen viimeinen kirje

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Meistä profetoivista Jeesuksen omista on valtaosa varmaan saanut selkeän käsityksen että Suomeen on tulossa VALTAVA HERÄTYS, jonka vertaista maailma ei ole ennen nähnyt. Se on niin suuri se Jumalan valon ja aidon Jumalan sanan nälkä ettei sitä voi sanoin kertoa. Se kaikki tapahtuu vasta morsiamen lähdettyä. Tulppa poistuu, pidättäjä poistuu ja pääsee kaksi voimaa liikkeelle yhtäaikaa, niin hyvä kuin pahakin.
Raamattu sanoo että te saatte yhden hetken menestyksen.. se hetki on tietyn pituinen aika ja sitä seuraa toinen ikävä asia, vainot.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rintamamiehen viimeinen kirje

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tää kannattaa lukea ajatuksella:
Joel 2
21 Älä pelkää, maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on tehnyt suuria.
22 Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa.
23 Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herrassa, teidän Jumalassanne, sillä hän antaa teille syyssateen, vanhurskauden mukaan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen, niinkuin entisaikaan.
24 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä.
25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
27 Ja te tulette tietämään, että Israelin keskellä olen minä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.
28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.
30 Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
31 aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
32 Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niinkuin Herra on sanonut; ja pakoonpäässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.
Vastaa Viestiin