Kolme lammasta

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Samuli

Kolme lammasta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Poitsulla on tänään hoidossa eläinlelupäivä. Eli jokainen lapsi saa tuoda jonkun eläin aiheisen lelun mukaansa, jolla sitten voi leikkiä päivän aikana. Eilen illalla, sitten vaimoni kyseli, että minkäs eläimen haluaisit ottaa sinne päiväkotiin. Ensin ehdotti jotain autoa, mutta kun se ei käynyt, niin sitten otti pikkuisen valkoisen karitsan ja vähän isomman karitsan ja vielä lampaan. (eli kolme lammasta) En tiedä vähän vetää hiljaiseksi nää tälläiset, aikomoista symboliikkaa taas kerrakseen. Oishan siellä ollut vaikka mitä muita eläimiä valittavana.
Sinettisormus

Re: Kolme lammasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ihana valinta, siunattu olkoon perheesi...

Kuva
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 13 Syys 2016, 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Kolme lammasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

10. Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.
12. Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
13. Ja jos hän sen löytää, totisesti minä sanon teille: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä, jotka eivät olleet eksyneet.
14. Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.
15. Mutta jos veljesi rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahdenkesken; jos hän sinua kuulee, niin olet voittanut veljesi.
16. Mutta jos hän ei sinua kuule, niin ota vielä yksi tai kaksi kanssasi, 'että jokainen asia vahvistettaisiin kahden tai kolmen todistajan sanalla'.
17. Mutta jos hän ei kuule heitä, niin ilmoita seurakunnalle. Mutta jos hän ei seurakuntaakaan kuule, niin olkoon hän sinulle, niinkuin olisi pakana ja publikaani.
18. Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.
19. Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
20. Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
Matt.18.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolme lammasta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Samuli kirjoitti:...sitten otti pikkuisen valkoisen karitsan ja vähän isomman karitsan ja vielä lampaan. (eli kolme lammasta) En tiedä vähän vetää hiljaiseksi nää tälläiset, aikomoista symboliikkaa taas kerrakseen. Oishan siellä ollut vaikka mitä muita eläimiä valittavana.
EI VOI OLLA TOTTA!!! Tuo on juuri tämä pelastussanoman mukainen symboli. MIten voi olla mahdollista?

1. karitsa on morsian
2. pienempi lammas on viisas neitsyt, (häävieraat)
3. iso lammas, tyhmä neitsyt, on ne jotka jäävät Jeesuksen paluuseen asti ja odottavat sitten kupeet vyötettyinä kun Herra palaa häistään (Luuk. 12:35-36)

Täsmälleen sama! MUTTA KAIKKI NÄMÄ KOLME PELASTUU!
Daniel 12:8-13 Ja minä kuulin, mutta en ymmärtänyt, ja minä sanoin: "Herrani, mikä on oleva näitten päätös?"
Niin hän sanoi: "Mene, Daniel, sillä ne sanat pysyvät lukittuina ja sinetöityinä lopun aikaan asti.
Monet puhdistetaan, kirkastetaan ja koetellaan, mutta jumalattomat pysyvät jumalattomina, eikä yksikään jumalaton ymmärrä tätä, mutta taidolliset ymmärtävät.
Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
Autuas se, joka odottaa ja saavuttaa tuhat kolmesataa kolmekymmentä viisi päivää.
Mutta sinä, mene, siksi kunnes loppu tulee; ja lepää, ja nouse osaasi päivien lopussa."
Samuli

Re: Kolme lammasta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Hallelujah Herra puhuu monin tavoin. Hassuahan tässä oli vielä se, että sanoimme, että hän saa valita yhden eläinlelun, mutta ne kolme oli ikään kuin lapselleni yksi. Ja sitten vielä väritykset menee niin, että karitsa on lumen valkoinen, hieman vanhempi karitsa oli hivenen saanut tahraa turkkiinsa, valkoinen sekin ja sitten lammas valkea sekin, mutta sellaista ajan patinaa villoissa valkoinen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kolme lammasta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Samuli kirjoitti:... karitsa on lumen valkoinen, hieman vanhempi karitsa oli hivenen saanut tahraa turkkiinsa, valkoinen sekin ja sitten lammas valkea sekin, mutta sellaista ajan patinaa villoissa valkoinen.
Amen! Se menee näköjään tuossakin TÄSMÄLLEEN NIIN... Kiitos Herralle Jeesukselle, että vahvistat sanomaa, jota on varsinkin alkuvuosina vaikeaa ollut julistaa. Hulluna on pidetty kun on edes asian ottanut esille.
Sinettisormus

Re: Kolme lammasta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Meidän Herramme on ylenihmeellinen! Halleluja! Amen!
Vastaa Viestiin