Yöllä jotain erikoista

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
VainYksinJeesus

Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Tää varmaan kuuluu tänne.

Laitoin pitkästä aikaa lapsen nukkumaan omaan pinnasänkyynsä illalla. Yöllä sitten heräsin jonkinlaiseen painajaiseen.
Vaikka kuin yritin muistella että mitä siinä tapahtu niin en saa mieleeni kuin että taistelin jotain voimaa vastaan.

No heräsin siihen ja menin laittamaan tuttia tytölle kun se pyöri siellä sängyssään.

Seisoin siinä sitten pinnasängyn vieressä kun yhtäkkiä mun sängyn yläpuolella katosta tuli niinku joku pyörre(myrsky), ja siitä pyörteestä lähti lentoon joku.
Tuli mieleen joku lasten lentokone, se piti hiljasta hyrinää ja lensi mua kohti ja mä oikeesti pelästyin sitä.

En oo ennää varma lensikö se toisenkin kerran mua kohti ja sitten lähin seuraamaan sitä. Se lensi mun sängyn luo ja katos.
Mutta mun sängyn yllä oli niin valtava pyhän hengen voima että menin sänkyyn ja hetken päästä rukoilin sitten kielillä.

Josain vaiheessa yritin ääneen kysyä että mitä tää nyt oikeen on, mutta mut hiljennettiin kesken kysymyksen ja jatkoin vaan kielillä puhumista.

Nyt kun muistelen tuota lentävää juttua, niin on niin sellanen olo kuin olisin joskus aiemminki nähny sellasen mutta en millään muista että missä....tai sitten kuvittelen vaan. :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Elämme niitä päiviä jotka ovat ratkaisevia kaikkien ihmisten kannalta, kuten tuo pieni pyörremyrsky ja lentokone.
Joh.ilm. 14:14:16 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi. Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt". Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.
VainYksinJeesus

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kerron nyt vielä kuitenkin vaikka ensin ajattelin että jätän kertomatta...ennen tuota yöllistä tapahtumaa kävi niin, että illalla rukouksen jälkeen päätin ruveta nukkumaan.

Olin kasvot seinään päin ja seinållä näky sellanen valopylväs. En sitä tarkotuksella katsellut, mutta yhtäkkiä se liikahti niin selvästi,,että pelästyin ja ensimmäinen ajatus oli että onko mun selän takana joku tai tuliko joku hiljaa ovesta huoneeseen.

Olin hetken ihan paikallani ja se valopylväs kun sitä katoin niin se jotenki muutti muotoaan. Sitten käännyin ja tajusin että se valo tulee ikkunaverhojen välistä.

Ja kun ne verhot oli hieman erillään toisistaan ja sitten näytti siltä kuin niitä ois raotettu vähän lisää.
Ihan kuin joku ois pitäby niistä kiinni ja niitä ois vedetty auki.

No nousin hetken päästä katsomaan näkyykö taivaalla mitään, mutta ei siellä ollut mitään erikoista.
Niinpä vedin verhot tiukasti kiinni ettei näkyny mitään häiritsevää.

Ja myöhemmin yöllä heräsin siihen uneen.

Mutta, en tuosta verhojutusta ois nyt sen enempää mutta satuin kuuntelemaan Mauno Mattilan puheen youtubesta.

En oo sen puheita oikeestaa kuunnellu mutta se sanoi tuossa puheessaan jotain sellasta, että tuntui kuin ois oikeen sisimmässä "jysähtäny", kun samalla hetkellä muistin tuon tapahtuneen.

Laitan sen linkin siihen puheeseen kohdasta noin 6:57 eteen päin...jos kuuntelee.

https://m.youtube.com/watch?v=2FcR42hHkXE
VainYksinJeesus

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Ja ei se olento kyllä mitään surissu tai hyrissy vaan kun kuuntelin tarkkaan lähtikö siitä ääntä niin hyvin hiljanen sellanen kun jonkun siivistä kuuluu.
VainYksinJeesus

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Hetki sitten ylistyksessä ollessa tässä makuuhuoneessa olin tuon ikkunan edessä silmät kiinni, niin näin pelkkää punaista väriä.
Taivaalla kuitenkin valkoisia pilviä niin ei voinut niistä tulla.

Siitä vähän ajan kuluttua silmät taas kiinni ylistäessä näinkin viininpunaista väriä.

En itse kuvitellut näitä vaan ne vaan ilmesty.
VainYksinJeesus

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Lisää ylistäessä tuli sitten värit ensin valkoinen, sininen ja violetti mikä kesti pitempään.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2221
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Valkoinen ja sininen Suomea tarkoittaen, ja violetti on Pyhää Henkeä kuvaava väri.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
VainYksinJeesus

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Eli oliko se jotain profetiaa suomelle? Näin vain pelkkiä värejä mutta vaikea ymmärtää mitä Jumala tahtoo niitten kautta puhua
VainYksinJeesus

Re: Yöllä jotain erikoista

Viesti Kirjoittaja VainYksinJeesus »

Kävin lukemassa tuolta "armolahjoista", siellä sinetti on jotain kertonut profetaalisista väreistä.
Vastaa Viestiin