Kaksi ihmeellistä johdatusta asuntoasioissa!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7

Kaksi ihmeellistä johdatusta asuntoasioissa!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olin menossa Ruotsiin raamattukouluun 1994. Etsin asuntoa Tukholmasta mutta sitä en kuitenkaan löytänyt. Ystäväni Risto tiesi asuntoasiani ja oli rukouspalvelijana eräässä kokouksessa. Hänen rukoiltavakseen tuli vanhempi nainen joka pyysi esirukousta asuntoasiaan. Hän kertoi että hänellä on tyhjä asunto Tukholmassa ja tarvitisi vuokralaisen siihen. Risto kertoi heti naiselle että hän tietää yhden nuoren miehen joka etsii juuri asunto sieltä. He vaihtoivat tietoja ja minä soitin seuraavana aamuna naiselle ja vuokrasin sen asunnon Tukholmasta. Mikä johdatus!

Toinen johdatus asuntoasiassa tapahtui 1,5 vuotta sitten. Olin silloin hoitokodissa ja kaipasin päästä omaan rauhaan. Rukoilin Jumalalta asuntoa eräästä osoitteesta jossa olin asunut 6 vuotta sitten. Rukoilin anna Jumala mulle vuokra-asunto "siitä osoitteesta" koska se oli miellyttävä asuntoalue. No jotenkin sen jälkeen sain varmuuden että Herra oli kuullut rukouksen. Aloin jo uskossa valmistella asiaa. Hommasin kaikki tarvittavat dokumentit mitä tarvitaan asunnon vuokraukseen. Siivosin myös parvekkeen, kellaritilan, ikkunat ja sanoin hoitajille että muutan kohta. He pitivät minua hulluna. Olin myös tietysti laittanut asuntohakemuksia. Rukoultuani asiaa vastaus tuli hyvin nopeasti. Minulle soitettiin eräästä suuresta asuntoja välitttävästä firmasta. He tarjosivat asuntoa juuri siltä alueelta mistä olin sitä anonut. He sanoivat tarjoamme asuntoa tästä osoitteesta. Kerroin että olen asunut sillä alueella 6 vuotta sitten. Välittäjä kertoi että tarjoamme asunto on sama asunto jossa olin asunut 6 vuotta sitten ja vielä remointoituna. Olin hyvin hämmästänyt mutta kiitollinen Jumalalle tarkasta ja mahtavasta rukousvastauksesta. Asun siinä asunnossa yhä edelleen. Kiitos Jeesus että kuulet meidän kaikkien rukoukset!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Eero
Viesti:

Re: Kaksi ihmeellistä johdatusta asuntoasioissa!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kiitos veli Katso7, muistan kuulleeni nämä samat todistukset jo aikaisemmin ja ne todella kertovat siitä että Herran kanssa ei ole sattumuksia, vaan Hän huolehtii meistä johdatuksessa.

Siunattua Joulua sinulle, rakas veli!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Herra Jeesuksen tiet ovat ihmeelliset. Niin hienoa suunnittelua ja toteutusta. Ei ole mitään parempaa kuin olla Jumalan johdatuksessa. Kiitos Herra Jeesus. Hyvää Joulua.
Tuija

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen
Vastaa Viestiin