Aivan uskomaton rukousvastaus!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7

Aivan uskomaton rukousvastaus!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jumalalta olin rukoillut viikon verran uusia kenkiä. No perjantaina menin sokokselle ja sisään astuessani huomasin maassa Nordean pankkikortin. Siinä oli miehen nimi. Hain fonectasta sen nimisen miehen ja soitin ja kerroin että nimelläsi löysin pankkikortin että onko sinulta hukkunut? Mies sanoi että pankkikortti on hänen tyttärellään hän soittaa hänelle ja soittaa sit minulle. Muutama minuutti meni ja mies soitti ja sanoi että tytär oli hukannut kortin ja tulee hakemaan sen minulta muutaman minuutin kuluttua. Sitten hän sanoin että hänellä
on kenkäliike kappahallissa jos tarvit kenkiä tule huomenna hakemaan. Oli äimän käkenä mikä rukousvastaus asiaan jota olin juuri rukoillut. Sain kengät.
Olen viime aikoina saanut rukousvastauksia viime aikoina ihan solkenaan. Kannattaa anoa ja rukoilla.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuija

Re: Aivan uskomaton rukousvastaus!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!!!! Kiitos Jumalalle! Ilon kyyneleet nousi tätä lukiessa. Olet Siunattu rakas veljeni!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
AOAOAOAOAO
Site Admin

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

katso7 kirjoitti: 22 Joulu 2024, 10:16 Jumalalta olin rukoillut viikon verran uusia kenkiä. No perjantaina menin sokokselle ja sisään astuessani huomasin maassa Nordean pankkikortin. Siinä oli miehen nimi. Hain fonectasta sen nimisen miehen ja soitin ja kerroin että nimelläsi löysin pankkikortin että onko sinulta hukkunut? Mies sanoi että pankkikortti on hänen tyttärellään hän soittaa hänelle ja soittaa sit minulle. Muutama minuutti meni ja mies soitti ja sanoi että tytär oli hukannut kortin ja tulee hakemaan sen minulta muutaman minuutin kuluttua. Sitten hän sanoin että hänellä
on kenkäliike kappahallissa jos tarvit kenkiä tule huomenna hakemaan. Oli äimän käkenä mikä rukousvastaus asiaan jota olin juuri rukoillut. Sain kengät.
Olen viime aikoina saanut rukousvastauksia viime aikoina ihan solkenaan. Kannattaa anoa ja rukoilla.
Aamen. Hieno todistus. :) :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat Minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Angelicus

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Joulun lahjaihme! Sait sananmukaisesti alttiuden kengät, koska sinulla oli altis mieli ja halusit palauttaa kadonneen tavaran omistajalleen. Jokaisella askeleella nuo kengät puhuvat sinulle joulun ihmeestä. Meille jokaiselle hyvin opettava tarina siitä, että hyvää tehdessään saa hyvän mielen lisäksi myös konkreettistakin hyvää. Joskaan se ei aina tule niin, että sen osaisi yhdistää johonkin tehtyyn hyvään. Niin onkin parempi, ettei oikea käsi tiedä, mitä vasen on tehnyt.
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Kiitos Herralle Jeesukselle. Kyllä oli ihana lukea. Kerro muistakin Herran teoista jos voit, nämä todistukset ravitsee sielua.
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Herralle 🔥🔥
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Pigeon

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Herralle! Olipa ihana todistus. Jouluiloa!
Vastaa Viestiin