Hauska pieni näpäytys Herralta

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Hauska pieni näpäytys Herralta

Viesti Kirjoittaja jsj »

Tämä tapahtui tänään:
Olin poikani kanssa Citymarketissa ja hänelle tuli kesken ostosten teon vessahätä ja vessat olivat kassojen toisella puolella.
Hän on juuri sen verran vanha, että voi mennä yksinkin, mutta ei niin vanha, ettenkö olisi vähän huolissani että kaikki sujuu hyvin.
Niinpä rukoilin varmuuden vuoksi siinä poikani vessareissun aikana, että kaikki sujuisi hyvin eikä pojalle tapahtuisi mitään pahaa.
Olin helpottunut, kun vähän ajan päästä näin taas poikani, mutta hän ei ollut helpottunut (heh): hän sanoi että joka ikisen vessan kohdalla siellä oli lappu, että pois käytöstä.
Joudun myöntämään, että sekunnin verran napisin mielessäni Herralle asiasta, kun olinhan sentään rukoillutkin että kaikki menisi hyvin. Näin hemmoteltu olen. Sitten menimme katsomaan varmuuden vuoksi vielä niitä vessoja, jos siinä olisi vaikka ollut jokin väärinkäsitys. Mutta kyllä: jokaisen ovessa oli "pois käytöstä" lappu. Mutta ihan sillä samalla hetkellä kun totesin tämän, siihen tuli vartija, joka nappasi kaikki "pois käytöstä" laput pois ja kun kysyin, varmisti vielä, että vessat oli tosiaan nyt saatu takaisin käyttöön.
Muistin että olin mielessäni napissut Herralle ja nyt nauratti kyllä todella paljon. Tuntui ikään kuin Herra olisi sanonut "onko nyt parempi" hauskalla ja tilannekoomisella tavalla. Komiikassahan ajoitus on usein se tärkein! :lol: