Ihmeellistä johdatusta!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Ihmeellistä johdatusta!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kerron nyt teille pari esimerkkiä ihmeellisestä johdatuksesta. Tutustuin vuonna 94 Israelissa erääseen Hagayhin. En ole ollut hänen kanssaan tekemisissä 6 vuoteen jolloin vaihdettiin pari sähköpostia siis 6 vuoteen. Pari viikkoa sitten mulle tuli kehoitus kysyä mitä hänelle kuuluu. Hän vastasi heti ja kertoi että hän on tulossa Helsinkiin seuraavalla viikolla että voitaisiinko tavata. Tapasimme sitten viime lauantaina. Hän kertoi että hän oli etsinyt minun yhteystietojani netistä mutta ei ollut löytänyt ja samaan aikaan minä olin lähettänyt hänelle mailia. Ihmeellistä mikä ajoitus Jumalalta. Hagay ei tunne Jeesusta. Todistin hänelle Herrasta. Eräs ystäväni antoi minulle hebrenkielisen kirjan jonka nimi on petturi annettavaksi hagayille. Sama ihminen joka tämän kirjan minulle antoi näki erään israelilaisen Helsingissä joka oli puhujakiertueella Suomessa. Kun tämä ystävä kuuli että näkisin tämän israelilaisen miehen sanoi että jos hän olisi sen tiennyt hän olisi ottanut petturi kirjan hänelle annettavaksi.Sama kirja jonka ystäväni oli minulle antanut jotta antaisin sen Hagaille. Taas mikä johdatus. Rukoilkaa Hagayn puolesta että hän löytäisi Yeshuan.

Toinen johdatus. Olen etsinyt asuntoa täältä Tampereelta. Rukoilin että saisin asunnon eräästä osoitteesta. Eilen mulle tuli tarjous vuokra-asunnosta juuri tällä kadulla ja asunto on sama jossa asuin 6 vuotta sitten. Kiitos Jumalalle. Tälläista tekee meidän Herramme.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2834
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Ihmeellistä johdatusta!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kiitos Jeesus Kristus!!! Tapahtukoon näissä asioissa Jumalan tahto. Olkoot Hänen suunnitelmansa hyvät kohdallesi rakas veli.
T. Saara äiti 💖🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
jsj
Viestit: 427
Liittynyt: 22 Elo 2021, 21:14

Re: Ihmeellistä johdatusta!

Viesti Kirjoittaja jsj »

Kiitos todistuksestasi! On aina kiva lukea Herran teoista!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1253
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Ihmeellistä johdatusta!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Mahtavaa!
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Ella
Viestit: 747
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Ihmeellistä johdatusta!

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos todistuksesta. Näin Jumala johdattaa kun kuljemme rukoillen.
Herra siunatkoon tapaamisenne!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4819
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Ihmeellistä johdatusta!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Tästä meitä uskovia joskus parjataan, että olisimme omasta mielestämme muka erityisasemassa Herraan nähden, erityisesti tämä koskee juuri israelilaisia ja siksi maailma heitä ja meitä vihaakin.

Mutta se on Herran mieli ja tahto, joka tässä vaikuttaa, Hän on meidät valinnut ja meitä ensin rakastanut, että saisimme sen lupauksen mukaisesti Häneltä kaiken mitä tarvitsemme kun sitä pyydämme.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin