Merkit taivaalla

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1251
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Merkit taivaalla

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Screenshot_20230804_090300_Instagram.jpg

Taivas Floridan yllä 🙏💎

Isä sanoo sanassaan, että viimeisinä aikoina minä anna merkkien näkyä taivaalla.
Me tiedämme Sodoman kohtalon, tiedämme myös mikä odottaa Babyloniaa. Tiedämme, että olemme ajassa, jossa Jumala antaa tuomioidensa tulla kääntymättömien päälle.
Silti, armollinen Isä on valmis näyttämään voimaansa, yhä vielä armollinen Isä etsii, jos joku vielä haluaisi kääntyä ja tulla.
Isä armahtaa silmäteränsä Israelin vielä lopun ajassa, vuosi tuhansien jälkeenkin, kun Israel on ollut uskoton ja kapinoinut vastaan, niin Isä armahtaa.
Hän on hyvä ja armollinen. Hän armahtaa sinutkin.

Muistetaan tämä kun vaikeudet painavat, kun synti tuntuu vievän mukanaan tai kun epäilemme Isämme läsnöoloa.

Isä on kanssamme ja Hänen tahtonsa meitä kohtaan on hyvä. Isä ei pidä taukoa syödäkseen tai pyydä enkeleitä tuuraamaan Häntä päiväunien ajan.

Isä ei koskaan ota aikalisää, lyö hanskoja tiskiin tai laita Venäjältä tullutta rukouspyyntöä odottamaan siksi aikaa, kun Hän käsittelee Kiinan asioita.

Hän ei väsy, eikä Hän nuku. Hänen voimansa ei koskaan muutu. Hän on Pyhä Jumala ja Hän haluaa meistä jokaisen luokseen.

Kunnioitetaan ja kiitetään Isää tänäänkin, yritetään kalastaa viimeisilläkin voimilla ihmisiä Hänen tykönsä.

Ei anneta Jeesuksen veren valua ristiltä turhaan, vaan kuljetaan Hänen matkassaan joka päivä ja pidetään Häntä meidän omana supersankarina ja elämän kiintopisteenä.

Sinä olet Jeesukselle rakas ja sinä olet Isän silmäterä 🩷✨️
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1251
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Merkit taivaalla

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Useamman vuoden takaa myrskyn jäljiltä Los Angelesista:

Screenshot_20230723_215255_Instagram.jpg
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2206
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Merkit taivaalla

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos hienoista kuvista ! :) :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1251
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Merkit taivaalla

Viesti Kirjoittaja Sanna »

e0367b4d-7465-4748-98d1-62ccbce27d8f.jpeg
Joka Korkeimman suojassa istuu
ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani,
hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta,
turmiollisesta rutosta.
Sulillansa hän sinua suojaa,
ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla;
hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin