Kun rististä sammui valo!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1423
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Kun rististä sammui valo!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mäpä kerron.Asun kerrostalossa josta kadun toiselta puolella näkyy Ev Lut seuakunnan tila. Ikkunastani näkee huoneiston sisälle ja siellä näkyy risti jossa palaa valo sekä pystypuussa että poikkipuussa. Ajattelin että no olen ainakin oikeassa paikassa kun näkyy palava risti 24/7. no sit tuli mieleen Israelin kansa . Heillehän näkyi päivällä pilvenpatsas ja yöllä tulipatsas. Ajattelin että no kun toi valo tos ristis sammuu mun on aika muuttaa pois. Joitain aikoja sitten yhtäkkiä hätkähdin kun yöllä näin katsoessani ikkunasta seurakuntatilaan päin ETTÄ VALO RISTISSÄ OLI SAMMUNUT. se ei ollut sammunut vaan poikkipuun valo oli sammunut. Ajattelin mä en kyl jehovan todistajaks rupee sehän on ihan harhaa. silloin tiesin mä muutan. ja oon nyt täs muuttamassa 2 viikon kuluttua. Jumala johdattaa meitä kaikkia. Mutta sitä mitä rakastaa sen kans aikaa viettää. Morsian on niin lumoutunut tulevasta sulhasestaan että se ei tee mitään muuta kuin pitää sitä kädestä 24/7 sillain kihlattu oppii tietämään ja tuntemaan sulhasensa sydämen lyönnit. syttyköön meillä kaikikilla rakkaussuhde Jeesukseen. Muuten jehovista vielä tä on vähän hassu juttu mut mä aina jos niitä tulee todistan Jumalan ihmeistä heille. He eivät todista mulle vaan minä heille. On aika ottaa sotilas meis kaikissa esiin. Ihmiset ei välttämättä kuuntele meitä jos ´meillä on vain niin nöyrä ääni tai ainakin kuulostaa siltä vaan että nöyryys olis sitä että kerromme joakiselle ihmiselle uskon perustuksen ´Pyhän Hengen johdatuksessa vaikka se loukkaisikin. Ei Sana aina tunnu niin mukavalta miten se voisi olla kaksiteräinen miekka ja vielä sydämessä jos se ei missään tunnu. niin jehovat tulivat ja puhuin heille 10min. malja oli ylitsevuotavainen ei alitsevuotavainen en kyl tiedä mitä se edes tarkottaa mut kuitenkin. sit ne sano meidän täytyy lähteä. Ovella se jätkä sit töksäytti että kun me ei vietetä synttäreitä kun raamattu sanoo et kuolinpäivä on parempi kun syntypäivä. mä sanoin no miksi te ette sit juhli sitä. Ei ne osannu vastata mitään. sit olin tos kaupungissa jehovia oli siin todistamas. kysyin että uskooko ne et riivaajia on olemassa.joo kyl me uskotaan kysyin et miten ne sit lähtee niin ne sano et sanan lukemisella. mä sanoin et aika ristiriitaista . riivaajat lähtee kirkuen mutta mitään paranuntumisihmeitä ei enää tapahdu. Kyl se aika suuri ihme on jos ihmsestä lähtee todelline riivaaja sanoin heile. et tämmösiä.
sitten kerron yhden näyn. Näin mikrofonin ja palestiinan lipun. no ajattelin et se oli musta itestä. muutaman tunnin kulutta näin 4 kirjaisimen numeron ajattelin tää tarkottaa jotakin - laitoin sen numerosarjan nettiin+bible hub hakusanalla.sitä numeroo en nyt muista kun en sitä kirjotta ylösn niin kyl pitäs thdä aina. niin olin hämmästynyt että numerosarja lexicon biblelissa tarkoitta suomeksi jotenkin näin että en ole antanut valtuutusta tälle maalle . kerron sen numeron myöhemmin jos sen löydän. olin miettinyt sitä palestiinalaisten asemaa ennen sitä ja mitä Jumala siitä oikeasti ajattelee ja sit tuli tämä.
siukkiksia YELADIMIT lapset niitähän mä kaikki ollaan eli uskotaan joka sana mitä raamtussa on eikä yliviivata mustalla tussilla mitään. siunausta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kun rististä sammui valo!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TOTISESTI, Herra on vahvasti sinulle tuosta muutosta ja hän myös kertoi sinulle sen mihin sinä muutat, eli tuonne Kangasalalle, jonka vaakunan hän sinulle näytti. Näin hän todistaa sinun elävän hänen suunnitelmassaan.
katso7
Viestit: 1423
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kun rististä sammui valo!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Eräs mielstäni parhaimmista hengellisistä kirjoista jotka käsittelevät rukouspäiväkirjan pitämistä on
Leanne Payne : Kuunteleva rukous
sitä ei kai enää ole myynnissä mutta aika monista kirjastoista sitä saa.

suosittelen
muita hänen kirjojaan ovat:
Parantava läsnäolo
Särkynyt minäkuva
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin