Taivaan rajalla ohjelma (saatavan kirjana)

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
tapsamitsu
Viestit: 21
Liittynyt: 24 Tammi 2023, 22:34

Taivaan rajalla ohjelma (saatavan kirjana)

Viesti Kirjoittaja tapsamitsu »

Suosittelen ao. alla olevasta linkistä katsomaan ohjelmaa, jossa keskustellaan ihmisten kokemuksista kuoleman rajalla. Keskustelu perustuu kirjaan Kuoleman rajalla, joka on saatavissa kirjastoissa sekä sen voi tilata suomenkielisenä netistä vaikka Prisman kautta kuten itse tein.

Kirja on tehty Raamattuun perustuen/tutkien ja siitä on jätetty pois epäluotettavia kokemuksia pois. Siinä käydään läpi kokemuksia mm. kuolleeksi julistetuksi olevia potilaita, jotka ovat palanneet takaisin elämään. Näihin kokemuksiin ei ole otettu ollenkaan narkoosissa tai nukutettuja ihmisiä epäluotettavuuden takia.

https://www.youtube.com/watch?v=elk7mAxk1PM

Kirja teki minuun ja niihin, jotka ovat lukeneet sen, syvän ja vahvan vaikutuksen. Varsinkin kuvaukset paratiisista/taivaasta antoivat minulle lisää ihanaa toivoa kilvoiltella loppuun asti.

Entinen minun kuollut tuttu evankelista aikanaan kertoi, kun sai sydänpysähdyksen Jorvin sairaalassa ja kuoli, mutta palasi takaisin elämään, että sellaisia ihanan kauniita värejä/väriloistoa, mitä hän näki taivaassa ei ollut nähnyt missään maanpallolla. Lisäksi hänelle kerrottin salaisuuksia, joita hän ei saanut paljastaa. Aistit olivat voimakkaammat kuin täällä eläessämme ja todellisempia.

Sama kaveri sai aikanaan naislääkäriltä uutisen, jolloi pyysi miestä istumaan. Suriulisena melkein itkien lääkäri ilmoitti, että miehellä ei ole enää aikaa jäljellä kuin muutama kuukausi. Lääkäri oletti miehen pillastuvan ja itkevän, mutta mies kertoi jälkeenpäin, että nousu ylös ja nosti iloiten kätensä ylös ja taputti ja sanoi : Halleluja Jeesus, tätä minä olen jo odottanutkin ja pääsen vihdoin kotiin. No, tästä lääkäri menikin ihan sekaisin ja meni lukkoon, kun oletti päinvastaista reaktiota. Hän ei oikein tiennyt, mitä sanoa ja ajatella sillä hetkellä.
Mies tosin eli tämän diagnooson jälkeen muistaakseni ainakin 3 tai 5 vuotta ja melko terveenäkin.
Kulkija
Viestit: 187
Liittynyt: 27 Joulu 2020, 09:57

Re: Taivaan rajalla ohjelma (saatavan kirjana)

Viesti Kirjoittaja Kulkija »

Kiitos, tämä oli siunaava kuuntelukokemus. Myös omaa toimintaa arvioimaan jälleen haastava, ainakin minulle vaikkakin erittäin lempeällä ja rakkaudellisella tavalla. Ihana tulevaisuus edessämme!
Vastaa Viestiin