Jeesus on jo ovella!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Jeesus on jo ovella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Tein tälle oman ketjun.

Sadat ja tuhannet näkevät tempaus unia ympäri maailmaa. Jeesuksen tulo ei ole enää kaukana!

https://vm.tiktok.com/ZMFsRxCkt/


Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.
Apostolien teot 2:17



Youtubesta löytyy lisää rapture dream haulla.


Sillä niin kuin salama välähtää ja valaisee taivaan äärestä ääreen, niin on Ihmisen Poika oleva ilmestymisensä päivänä.
Luukas 17:24





_
Todistan tähän samaan myös omat näyt kun niihin on nyt tarpeeksi uskallusta.

Olen nähnyt kun äitini (edesmennyt) tulee tuota meidän pihatietä valkoisissa vaatteissa hakemaan, ison joukon kanssa.

Olen nähnyt kun taivaasta tulevat kuin halogeenivalojen kaltaiset valoputket ja ihmiset nousevat niiden voimasta ylös.

Olen kuullut tuolla videollakin kuuluvan pasuunan äänen ja pelkäsin paljon että jäin joukosta pois mutta se oli vain "harjoitus" ääni.

Olen nähnyt ainakin kolmesti vaakasuoran ja valkoisen, salaman näköisen välähdyksen, joka menee niin pitkälle kuin silmä kantaa ja sen jälkeen pitkä pimeys. Efektistä tuli mieleen kun joskus 80 luvulla sammutti kuvaputkitelkkarin ja se välähti ainakin meillä.

Eilen, kun en saanut unta näin pienen valopisteen liikkuvan ikäänkuin maan yli yhä uudelleen. Kuva oli niin pieni, että jouduin pinnistelemään ja pohtimaan näenkö todella. Pohdin onko tuo todellinen maapallo ja auringon liikkumasuunta, jota olen pohtinut, että onko meille ilmoitettu totuus sittenkään totuus. Samassa kuin kirje- tai kangaskäärö räväytettiin auki silmieni edessä todella isona. Siinä oli miehen kasvot jotka tunnistin heti Jeesukseksi. Se ei ollut mikään valokuva, vaan ikäänkuin käärinliina, johon kasvonpiirteet olivat painautuneet. Itse kuvaa säikähdin todella paljon ja syke oli koholla, koska kuva tuli ihan puskista ja säikähdin, kun tajusin että tunnistin kasvot, vaikka en Häntä ole ennen kasvoista nähnyt.



Kaikki nämä näyt siis hereillä ollessa.
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Jeesus on jo ovella!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen!!!

Koin että nämä ja etenkin tuo eilinen näkysi vahvistavat tuota tämän aamuista näkyäni, ne kertovat sitä samaa kieltä:

OLI SUURI JOUKKO ... KAIKISTA KANSOISTA JA KIELISTÄ
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... ta-ja.html

 Herra kanssamme ...

 Tänä aamuna rukouksessa sain nähdä kuvan jossa oli kuin todella pitkä kieli ja sen päällä oli pallo ja se oli kuin tyhjyydessä. Mietin oliko tuo maapallo tuon kielen päällä? Jos se oli kieli?

Sitten vastaan tuli tämä Raamatun jae.

Ilm.7:9. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1212
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Jeesus on jo ovella!

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Jakakaamme sanaa, Jeesus tulee pian! 🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Toivo

Re: Jeesus on jo ovella!

Viesti Kirjoittaja Toivo »

Tuija kirjoitti: 14 Joulu 2022, 09:50 Amen!!!

Koin että nämä ja etenkin tuo eilinen näkysi vahvistavat tuota tämän aamuista näkyäni, ne kertovat sitä samaa kieltä:

OLI SUURI JOUKKO ... KAIKISTA KANSOISTA JA KIELISTÄ
https://sinettisormus.blogspot.com/2022 ... ta-ja.html

 Herra kanssamme ...

 Tänä aamuna rukouksessa sain nähdä kuvan jossa oli kuin todella pitkä kieli ja sen päällä oli pallo ja se oli kuin tyhjyydessä. Mietin oliko tuo maapallo tuon kielen päällä? Jos se oli kieli?

Sitten vastaan tuli tämä Raamatun jae.

Ilm.7:9. Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään.
Onko palstalla muita jotka opiskelevat hepreaa?

Itse olla huomannut, että lukiessani Raamattua englannin kielellä tunne on aivan toinen kuin suomeksi tai hepreaksi lukiessa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jeesus on jo ovella!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Sanna kun jaoit myös omat kokemuksesi, henkimaailma on lähellä ja mitä lähemmäs se hetki tulee, kun verho tämän todellisuuden ja tuonpuoleisen välillä kääritään kasaan, niin sitä enemmän se välähtelee täällä "meidän puolella". Ja kun siellä ei ole aikaa, niin Jeesus on siellä tulossa salamana koko ajan, se on se mikä näkyy.

Hyvä huomio Toivo, joskus Raamatunjakeiden sisällön ymmärtää aivan uudella tavalla kun lukee ne toisella kielellä tai toisesta käännöksestäkin. Samoin oon huomannut, että Raamatun lukeminen kirjana on eri asia kuin yksittäisten jakeiden tai lukujenkin lukeminen tai miten sen nyt sanoisi, kokonaisena kirjana ymmärtää Raamatun kokonaisilmoituksen paremmin, mutta taas yksittäisiä jakeita lukiessa niiden merkityksen ymmärtäminen korostuu.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin