Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Tahdon näillä muutamalla kokemuksella kertoa kuinka Pyhä henki on minulle puhunut. Tästä on jo vuosia olin hyvin ahdistunut eräästä asiasta ja rukoilin Jumalaa ottamaan tämän mieltä vaivaavan asian pois. Pyysin Jumalalta merkkiä. Avasin raamatun ja sieltä avautui
Neh 6:8 joka sanoo näin... ei ole tapahtunut mitään sellaista mistä puhut vaan sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi.
Silloin sain vastauksen ja rauhoituin.
Erään kerran olin hyvin masentunut ja ahdistunut ajattelin vakavissani itsemurhaa heti Pyhä Henki sanoi sanat välttääkseen tuonelan. Ajattelin ettei sellaista kohtaa taida raamatussa olla mutta katsoin kuitenkin ja sieltä löytyi tämä kohta se kuuluu näin.
San 15:24 Taitava käy elämän tietä ylöspäin välttääkseen tuonelan joka alhaalla on.
Toinen tapahtuma oli kun rukoilin Jumalalle että mua surettaa se Venäjän ja Ukrainan sota heti Pyhä henki kuiskasi sotia rakastavat ajattelin ettei sellaista kohtaa ole tarkistin kuitenkin ja se löytyi
Ps 68:31... Hän hajottaa kansat jotka sotia rakastavat
Olin kiitollinen Jumalalle Hänen puheestaan minulle.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen. Olet niin rakas veli minulle ja Jumalalle.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen. Jossain on sanottu, että Pyhä Henki puhuu puhtaimmillaan Raamatun sanoin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Toivo

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Toivo »

katso7 kirjoitti: 08 Marras 2022, 18:27 Erään kerran olin hyvin masentunut ja ahdistunut ajattelin vakavissani itsemurhaa heti Pyhä Henki sanoi sanat välttääkseen tuonelan. Ajattelin ettei sellaista kohtaa taida raamatussa olla mutta katsoin kuitenkin ja sieltä löytyi tämä kohta se kuuluu näin.
San 15:24 Taitava käy elämän tietä ylöspäin välttääkseen tuonelan joka alhaalla on.
Toinen tapahtuma oli kun rukoilin Jumalalle että mua surettaa se Venäjän ja Ukrainan sota heti Pyhä henki kuiskasi sotia rakastavat ajattelin ettei sellaista kohtaa ole tarkistin kuitenkin ja se löytyi
Ps 68:31... Hän hajottaa kansat jotka sotia rakastavat
Olin kiitollinen Jumalalle Hänen puheestaan minulle.
San 15:24
1933/38: "Taitava käy elämän tietä ylöspäin, välttääkseen tuonelan, joka alhaalla on."
1992: "Viisas kulkee ylöspäin elämän tietä, hän välttää tuonelaan viettävän tien."
Raamattu kansalle: "Taitava käy elämän tietä ylöspäin välttääkseen tuonelan, joka on alhaalla."
Ps 68:31
1933/38: "Hän hajottaa kansat, jotka sotia rakastavat."
1992: "Hajota kansat, jotka tahtovat sotaa!"
Raamattu kansalle: "Hajota kansat, jotka rakastavat taisteluja."
Haluan nostaa tätä ketjua koska tunnen vahvasti, että tämä todistus on tärkeä.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

AAAMEN!!! Todellakin tärkeä! Kiitos Toivo, tämä oli hyvä nosto.
🙏🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Tänään näin rukous hetkellä kuvan tulivuoresta joka oli sortunut. Sen sisin oli ammottava aukko ...
https://www.koivuniemi.com/raamattu?til ... &kirjat=kr

Tuohon aamuiseen näky kuvaani, jos se Herralta oli, koin ensin ylösnoustessa josko jossain tapahtuu tuollaista?
Kun lähdimme kaupalle, siinä matkalla minulle nousi tämä Jeremia 1, josta Herra on jo aiemmin puhunut mantelipuun kautta ja nyt tuolla kukkii jo mantelipuu.
Nyt koin tuohon kuvaan jakeet 13 ja 14.🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Kuvastiko tuo tuota kiehuvaa pataa? Herra näyttä tuota kuin palapeliä.

Keskustelimme tästä minun watsapp sinetti ryhmässä:

Sanna:
Kiehuvan kattilan vertaus:

HESEKIEL 24
3Lausu uppiniskaiselle suvulle vertaus ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra:
Pane pata liedelle, pane.
Kaada myös siihen vettä.
4Kokoile siihen lihakappaleet —
kaikki hyvät kappaleet, reittä ja lapaa —
ja täytä se valituilla luilla.
5Ota valiolampaita,
lado myös halkoja sen alle.
Anna sen kiehumistaan kiehua,
niin että siinä luutkin tulevat keitetyiksi.
6 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra:
Voi verivelkojen kaupunkia,
pataa, joka on ruostunut
ja josta ei lähde sen ruoste!
Tyhjennä se kappale kappaleelta:
sille ei ole langennut arpaosaa.
7 Sillä sen vuodattama veri on sen keskellä,
paljaalle kalliolle se on sen koonnut,
ei ole vuodattanut sitä maahan,
tomun peitettäväksi.
8 Nostattaakseni kiivauden, tuottaakseni koston
minä olen pannut sen veren paljaalle kalliolle,
ettei se peittyisi.
9 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra:
Voi verivelkojen kaupunkia!
Minäkin suurennan liettä.
10Lisää halkoja, viritä tulta, keitä liha loppuun,
kiehuta liemi kuiviin, polta luut karreksi.
11Anna sen sitten olla tyhjänä hiiltensä päällä,
niin että se kuumenee, sen vaski hehkuu
ja sen saastat siitä sulavat,
sen ruosteesta tulee loppu.
12Siitä on ollut vaivaa väsymykseen asti,
mutta ei ole lähtenyt siitä sen ruosteen paljous.
Tuleen sen ruoste!
13 Sinun iljettävän saastaisuutesi takia — koska minä tahdoin puhdistaa sinut, mutta sinä et puhdistunut saastaisuudestasi — sinä et enää puhdistu, ennenkuin minä olen tyydyttänyt kiivauteni sinussa. 14Minä, Herra, olen puhunut. Se tapahtuu, ja minä teen sen. Minä en hellitä, en säästä enkä kadu: teittesi ja tekojesi mukaan sinut tuomitaan, sanoo Herra, Herra."
15Ja minulle tuli tämä Herran sana: 16"Ihmislapsi, katso, minä otan sinulta äkkikuolemalla pois silmiesi ihastuksen, mutta älä valita, älä itke, älköönkä tulko sinulta kyyneltä. 17Huokaile hiljaa, mutta älä pane toimeen kuolleenvalittajaisia. Sido juhlapäähine päähäsi, pane kengät jalkaasi, älä peitä partaasi äläkä syö suruleipää." 18Ja minä puhuin kansalle aamulla, mutta illalla kuoli minun vaimoni; sitten aamulla minä tein, niinkuin minun oli käsketty tehdä. 19Niin kansa sanoi minulle: "Etkö meille ilmoita, mitä se tietää meille, kun sinä noin teet?" 20Minä sanoin heille: "Minulle tuli tämä Herran sana: Sano Israelin heimolle: 21Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä häpäisen pyhäkköni, joka on teidän varustuksenne ja ylpeytenne, teidän silmienne ihastus ja sielujenne ikävä; ja teidän poikanne ja tyttärenne, jotka teidän on ollut jätettävä, kaatuvat miekkaan. 22Sitten te teette, niinkuin minä olen tehnyt: ette peitä partaanne ettekä syö suruleipää, 23juhlapäähineen pidätte päässänne ja kengät jalassanne, ette valita ettekä itke, mutta te riudutte syntivelkanne tähden ja huokailette toinen toisellenne. 24Hesekiel on oleva teille ennusmerkki: aivan niin, kuin hän on tehnyt, niin tekin teette. Kun tämä tapahtuu, te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.
25Ja sinä, ihmislapsi! Sinä päivänä, jona minä otan heiltä heidän varustuksensa, ihanan ilonsa, silmiensä ihastuksen, sielujensa halajamisen, heidän poikansa ja tyttärensä, 26sinä päivänä tulee pakolainen sinun luoksesi ilmoittamaan tätä korvaisi kuullen. 27Sinä päivänä avautuu sinun suusi yhtaikaa kuin pakolaisen, ja sinä puhut etkä enää ole mykkänä. Sinä olet oleva heille ennusmerkki, ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra."

Minä:
🙇‍♀️🙏
.. tuo voisi kertoa samaa. Joskus vuosia sitten Herra antoi minulle näkyjä juuri Hesekielistä. HESEKIEL oli kirjoitettu suurin ja vahvistetuin kirjaimin, niin kuin tuossa jakeessa 24 mainitaan. HESEKIEL on oleva ennusmerkki.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Sanna:

Näky:

En tiedä oletko koskaan lukenut viestiäni foorumilla "keittimestä", mutta haluan kertoa sinulle nyt, että olen täysin varma, että sain ilmestyksen Isältämme.

Näin unta keväällä/kesällä 1985. Olin kuusivuotias. Tässä on unelma:
Katsoin pohjoiselle taivaalle ja koko horisontti oli verenpunainen - hullu väri, jota en ollut koskaan ennen nähnyt horisontissa. Siellä oli myös savua ja tulta. Taivaalla oli kelluva musta pata, jonka sisällä huusi ihmisiä. Koko maa oli peitetty ihmisillä, jotka huusivat pelosta kuivalla maalla ja rukoilivat, ettei kattilan sisältö joutuisi maan päälle. Kun näin tämän unen 6-vuotiaana, heräsin kauniiseen aurinkoiseen päivään. Kun mietin tätä, se tuntuu nyt oudolta, koska yleensä kun näkee painajaista, herää pimeään huoneeseen keskellä yötä. Tiedän, että tämä oli merkittävää, koska muistan kuutena ajatelleeni, kuinka outoa oli olla kaunis päivä ja silti olla niin peloissani! Muistan itkeväni, koska tiesin tuolloin, että unessa oli enemmän kuin osasin selittää 6-vuotiaana. Juoksin isäni luo hakemaan lohtua, mutta hän vain sanoi minulle tietysti, että ei ole mitään pelättävää... mutta unelma on vaivannut minua koko elämäni. En ole koskaan nähnyt sellaista unta sen jälkeen.
Synnyin uudelleen vasta noin 2 vuotta sitten. Olen ollut tulessa Herran tähden ja tunnen, että Jumala on antanut minulle profeetallisen lahjan. Sanon sen (kuten sanoit) suurella pelolla ja vapinalla, koska se on niin valtava vastuu. Yritän olla hämmentämättä ihmisiä ja olemaan liian innokas ja henkinen. En halua pettää Jeesusta.

Joka tapauksessa, vietin iltaisen omistautumiseni kylpyammeessa eräänä iltana. Herra käski minun mennä Jeremian lukuun. Luin luvun ensimmäisen ensimmäistä kertaa elämässäni, ja siellä pyhien kirjoitusten sivuilla oli kuva kiehuvasta kattilasta ja unestani - alkaen luvun 1 jakeesta 8.
Tässä Jeremian luvun 1 jae jakeesta 7 alkaen jakeesta 7 loppuun asti, jos luultavasti muistat:

7Mutta HERRA sanoi minulle: "Älä sano: 'Minä olen vasta lapsi'. Mene jokaisen luo, jolle lähetän sinut, ja sano, mitä minä käsken sinun. 8 Älä pelkää heitä, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut", sanoo Herra
https://www.bible-codes.org/letters-dru ... ng_pot.htm

Sanna: Se selittäisi noi tuli näyt ja kehotukset ihmisille valita puolensa jos Jumalan tuomiot alkavat nyt

Minä: Amen. Tuo on vahvistavaa. En tiedä koska tuo on julkaistu mutta jos vasta äskettäin tullut uskoon eli syntynyt uudelleen, voisi ajatella että tämä on se aika johon tuo näky viittaa.
Itselle Jeremia 1 on puhunut myös vuosia vahvasti. Alussa Herra vahvisti tuon luvun 1 alun kautta. Nyt tuo luku jatkaa matkaansa kohti tuota loppu osaa .. 🙏🙏
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Avatar
Tuija
Viestit: 2787
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Sinä olet keksinyt sen omasta päästäsi!

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Toivo, olipa tämä nosto sopivaan päivään. Herran käsi tässä mukana.
🙏💖👑💖
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Vastaa Viestiin