Lähdön hetki

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Lähdön hetki

Viesti Kirjoittaja Sanna »

En oikein tiennyt mihin osioon olisi pitänyt laittaa ja millä otsikolla.

https://vm.tiktok.com/ZMFL69A5p/

https://vm.tiktok.com/ZMFL6kUVj/

Nyt on tullut paljon vastaan sydäntäsärkeviä todistuksia että ihmiset ovat saaneet näkyjä siitä että taivaan kansi kääritään kokoon ja ne jotka uskossa ovat, otetaan. Tässä linkkinä vain pari.

Olen saanut myös itse kehoituksen saarnata parannuksesta ja nuo "tempaus" unet täsmää omaan aiempaan vanhaan näkyyni siitä että hetkessä me muutumme. Kauhu on valtava mikä tänne maailmaan jää. 🥺🥺

Saarnatkaa ja varoittakaa ja te jotka ette vielä uskossa ole, nyt on viimeiset hetket tehdä valinta!

Apostolien teot 2:17-21
'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat. Ja myös palvelijaini ja palvelijattarieni päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni, ja he ennustavat
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lähdön hetki

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!

Kiitos kun Rosita sanoit tämän suoraan, tule Herra Jeesus! Se on ainoa järjellinen asia millä tästä tulevasta ajasta voi kukaan pelastua. Nyt on mun käsittääkseni menty jo vähän ylitsekin sen ajan, että vihollinen jaksaisi peitellä toimiaan ja herjata niitä, jotka uskovat Jeesuksen olevan todellinen Pelastaja. Niin kuin Tuija tuolla toisaalla sanoi, sato on kypsä, mutta missä ovat korjuumiehet?

Ja nyt jos joku uskova tuntee piston sydämessään , että "enhän minä ole arvollinen", "minä tein syntiä juuri", "minä valehtelin", "minä rikoin lähimmäistäni vastaan", "minä varastin", "minä tein huorin", "minä rikoin itseäni ja Herraa vastaan", "minä epäilin Jumalaa". Niin näin se on, Ainoa arvollinen on Jeesus ja Hän on luvannut, että Häneen uskova saa syntinsä anteeksi ja on Arvollinen Hänen kanssaan.

Katse ylös siis, sillä:

1Tess. 1:10 ...odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Tuija
Viestit: 2788
Liittynyt: 31 Maalis 2022, 14:43
Viesti:

Re: Lähdön hetki

Viesti Kirjoittaja Tuija »

Amen! Kiitos todella tästä viestistä.
Luin sen miehellekin ääneen silläkin uhalla ettei halua kuulla.
Koen vahvasti että näin on ja mantelipuu asia myös siitä minulle vahvasti kertoi.
Nyt on viimeiset hetket mennä sinne elopelolle jos sitä vielä on aikonut tehdä ja sehän on meidän kutsumme Jeesukselta.
Hep.4:16. Käykäämme sentähden uskalluksella armon istuimen eteen, että saisimme laupeuden ja löytäisimme armon, avuksemme oikeaan aikaan.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Lähdön hetki

Viesti Kirjoittaja Ella »

Joel 2:32 Ja jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä pelastuu.
Silla Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastuneet, niin kuin Herra on sanonut; ja
pakoon päässeitten joukossa ovat ne, jotka Herra kutsuu.

Roomal. 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu"
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Lähdön hetki

Viesti Kirjoittaja Sanna »

🙏🙏🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin