Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
alabasteripullo

Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Jumala puhui minulle eilen ylistyksen aikana, haluaisin jakaa sen sinulle myös:

Kaipaat rakkautta. Sydämesi kaipaa rakkautta. Etsit sitä ihmisiltä, mutta kukaan ei voi rakastaa sinua niin kuin Minä voin. Minä rakastan sinua täydellisesti, Minä rakastan sinut ehjäksi. Minun rakkaudessani olet ehjä.

Tule luokseni! Kun olet kaatunut, Minä nostan sinut ylös, ja puhdistan. Annan sinulle anteeksi. En ole vihainen sinulle heikkoutesi tähden. Minä olen hyvä. Älä ole itsellesi myöskään vihainen. Tiedän sydämesi kaipuun, Minä voin täyttää sen.

Ota vastaan rakkauteni. Ristillä kuolin sinun puolestasi, ettet ikinä olisi yksin. En jätä sinua, en hylkää sinua. Anna Minun sulkea sinut kokonaan rakkauteeni, laittaa se niin kuin viitta, yllesi. Täyttää sydämesi sillä, että se tulvii yli.

Vuodatan viiniä haavoihisi, vereni, Minä parannan sinut. Tule luokseni! Pysy lähellä sydäntäni, Paimentasi. Minä teen ihmeen elämässäsi, Minä teen elämästäsi ihmeen. Minussa. Minä rakastan sinua kiivaammin ja syvemmin kuin kukaan muu.

Tule, elä rakkaudessani! Muutan veden viiniksi, saat elää jatkuvassa ihmeessä. Itselläsi ei ole voimaa, mutta Minun voimani tulee täydelliseksi sinun heikkoudessasi. Sinussa asuu Minun voimani, joka herättää kuolleita! Kuka voisi olla sinua vastaan?!

Älä pelkää, ole luja ja rohkea. Olen tehnyt sinut tätä aikaa varten. Elät nyt sinun aikaasi. Minä haluan loistaa sinun kauttasi.

Minä tulen tekemään leipä ihmeen. Siitä pienestä, mitä sinulla on, enennän ja enennän, kun annat sen minulle. Siitä riittää kaikille. Haluan rakastaa sinun kauttasi ja parantaa ihmisiä sinun kätesi, hymysi, puheesi, laulusi ja rukoustesi kautta, kaiken sen kautta, mitä olet. Älä pelkää, Minä olen hyvä Isä. Poikani on myös Rakastettusi.

Olethan minun?! Rakkaani. Teen mitä vaan puolestasi. Tein ja tekisin uudelleen. Mikään ei voi pysäyttää Minun rakkauttani sinua kohtaan. Ei mikään. Ei edes kuolema pysäyttänyt. Ja kanssani elät ikuisesti. Vien sinut kerran kotiini, rakkaani.

Ole luja, ole rohkea, olet luotu tätä aikaa varten. Minä tarvitsen sinua. Muut tarvitsevat sinua. Älä peräänny. Ota vastaan elämäni, kutsusi yllesi. Rakkauden kutsu. Rakkauden elämä. Olen puolellasi loppuun asti.

Taivaan Kuningas

Tanja Häkkinen 7.3.2022
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hei ! Laita linkki mistä alkuperäinen teksti on kopioitu !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Hes33
Viestit: 204
Liittynyt: 31 Joulu 2021, 16:42

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja Hes33 »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 10 Maalis 2022, 15:15 Hei ! Laita linkki mistä alkuperäinen teksti on kopioitu !
Hei, en liity tähän asiaan mutta kysyn varmistaakseni foorumin linjan, täytyykö siis aina olla mukana linkki jos jakaa jonkun muun nimellä olevaa materiaalia?

Itse en ole kovin monessa somessa mutta tiedän että niissä ei monesti pysty jakamaan linkkiä ryhmien ulkopuolisille. Ja usein lähetetään sanomia yms tekstiviestillä tai whatsapilla suoraan yksityisviestinä tekstinä, jolloin ei tietenkään ole mitään linkkiä.
alabasteripullo

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Anteeksi, AOAO, ensin Jumala puhui hänelle niin hän itse laittoi Jumalalta tulleen Sanan suoraan ryhmään ja sitten siellä ryhmässä mä kysyin ensin häneltä luvan saako kopsata. Sain häneltä luvan niin laitoin sen tänne.

Ja hän halusi jakaa itse saaneen Sanan.

Jos ei sovi, voit poistaa tämän.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

alabasteripullo kirjoitti: 10 Maalis 2022, 19:11 Anteeksi, AOAO, ensin Jumala puhui hänelle niin hän itse laittoi Jumalalta tulleen Sanan suoraan ryhmään ja sitten siellä ryhmässä mä kysyin ensin häneltä luvan saako kopsata. Sain häneltä luvan niin laitoin sen tänne.

Ja hän halusi jakaa itse saaneen Sanan.

Jos ei sovi, voit poistaa tämän.
Sinun viestissäsi ei ollut mitään vikaa. Foorumilla on ollut se käytäntö, että jos lainataan jonkun muun tuottamaa tekstiä niin se tulee aina mainita, eli tällöin linkki riittää alkupeäislähteeseen. Jos ei ole mahdollisuutta laittaa linkkiä, niin silloin riittää että kertoo ettei pystynyt linkittämään.

Tarkoituksena on antaa foorumin lukijoille mahdollisuus tarkistaa mm. lähteen luotettavuus ja taustat. Toinen tärkeä syy linkin saamiseen lähteeseen on kunnnioitus tekstin alkuperäistä kirjoittajaa kohtaan, joka on työn ja vaivan alunperin nähnyt.

Ei siis ole tarkoitus hankaloittaa kenenkään kirjoittelua näiden linkkien vaatimisella, vaan tiedon/lähteiden avoimuus, ja muiden kunnioitus.

t.AO
:)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja Maria »

Kiitos jaetusta Sanasta. Luulin, että se on sinun saamasi, kun aloitin lukemaan tekstiä.

Saa olla eri mieltä, mutta voisi olla hyvä käyttää quote-merkkejä aina kun lainaa toisen tuottamaa tekstiä oman tekstinsä tueksi ja myös muissakin lainauksissa. Sillä hetkellä kun tekstiä alkaa lukemaan, hahmottuu myös lukijalle mistä alkaa palstan kirjoittajan oma osio.

Joskus tosiaan saa lainata toiselta kuultua sanomaa tai tekstiä. Silloinkin voi lisätä vaikka heti alkuun jo tiedoksi, että tähän ei ole suoraa lähdettä, mutta sen alkuperä on jotain, mitä kirjoittaja voi itse määritellä. Esim. päiväys ja oma rukousryhmä tms. Ja laittaa se tosiaan heti lainaten oman viestin yhteyteen.

Ehdotan tätä tässä ylläpidolle ja kirjoittajille. Niin ja muitakin ajatuksia voi olla.

Itse keskustelu ei tosin liity täysin tähän, joten ehkä sitä ei tarvitse tässä enempää jatkaa.

Kiitos Herralle kuitenkin, että meillä on yhteys ylös ja Jumala puhuu yhä.
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
alabasteripullo

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 10 Maalis 2022, 20:30
alabasteripullo kirjoitti: 10 Maalis 2022, 19:11 Anteeksi, AOAO, ensin Jumala puhui hänelle niin hän itse laittoi Jumalalta tulleen Sanan suoraan ryhmään ja sitten siellä ryhmässä mä kysyin ensin häneltä luvan saako kopsata. Sain häneltä luvan niin laitoin sen tänne.

Ja hän halusi jakaa itse saaneen Sanan.

Jos ei sovi, voit poistaa tämän.
Sinun viestissäsi ei ollut mitään vikaa. Foorumilla on ollut se käytäntö, että jos lainataan jonkun muun tuottamaa tekstiä niin se tulee aina mainita, eli tällöin linkki riittää alkupeäislähteeseen. Jos ei ole mahdollisuutta laittaa linkkiä, niin silloin riittää että kertoo ettei pystynyt linkittämään.

Tarkoituksena on antaa foorumin lukijoille mahdollisuus tarkistaa mm. lähteen luotettavuus ja taustat. Toinen tärkeä syy linkin saamiseen lähteeseen on kunnnioitus tekstin alkuperäistä kirjoittajaa kohtaan, joka on työn ja vaivan alunperin nähnyt.

Ei siis ole tarkoitus hankaloittaa kenenkään kirjoittelua näiden linkkien vaatimisella, vaan tiedon/lähteiden avoimuus, ja muiden kunnioitus.

t.AO
:)
Ymmärrän. Kiitos! :) Seuraavan kerran ilmoitan etten pysty linkittämään…. Herran siunausta kanssasi!
alabasteripullo

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja alabasteripullo »

Maria kirjoitti: 10 Maalis 2022, 21:03 Kiitos jaetusta Sanasta. Luulin, että se on sinun saamasi, kun aloitin lukemaan tekstiä.

Saa olla eri mieltä, mutta voisi olla hyvä käyttää quote-merkkejä aina kun lainaa toisen tuottamaa tekstiä oman tekstinsä tueksi ja myös muissakin lainauksissa. Sillä hetkellä kun tekstiä alkaa lukemaan, hahmottuu myös lukijalle mistä alkaa palstan kirjoittajan oma osio.

Joskus tosiaan saa lainata toiselta kuultua sanomaa tai tekstiä. Silloinkin voi lisätä vaikka heti alkuun jo tiedoksi, että tähän ei ole suoraa lähdettä, mutta sen alkuperä on jotain, mitä kirjoittaja voi itse määritellä. Esim. päiväys ja oma rukousryhmä tms. Ja laittaa se tosiaan heti lainaten oman viestin yhteyteen.

Ehdotan tätä tässä ylläpidolle ja kirjoittajille. Niin ja muitakin ajatuksia voi olla.

Itse keskustelu ei tosin liity täysin tähän, joten ehkä sitä ei tarvitse tässä enempää jatkaa.

Kiitos Herralle kuitenkin, että meillä on yhteys ylös ja Jumala puhuu yhä.

Selvä, seuraavan kerran lainaan quotella. Kiitos! Herran siunausta! :)
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja Maria »

Rauhaa ja Siunausta 🙏
Tämä sana, jonka Alabasteripullo toit voisi varmasti ollq myös sinun kauttasi tullut. Tämän sanan sanon sikai, että aluksi todella luulin niin. Jumala haluaa, että Hän saa käyttää meitä ja että jokainen Hänen omansa puhuu seurakunnalle sen, mitä Herra haluaa.

Tässä oli paljon rohkaisua ja oikeastaan yllättävän paljonkin sellaista, mikä tuntui omaankin elämään sopivalta. Esimerkiksi

Minä tulen tekemään leipä ihmeen
Jäin hieman miettimään sitä. Heräsin nimittäin tänään leipäihmeeseen. Herra tietää tästä vielä paljon enemmänkin, mutta ymmärrän, että tässä oli rohkaisun sanaa!

Ja uskon että en ollut ainoa. Mutta se mikä on Herran antamaa, ei aina ole kaikille. Joskus se osuu enemmän toiselle. Mutta kaikki saavat päivittäin kaiken, mitä on meidän varallemme tarkoitettu. Näin uskon. 🙏❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1213
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja Sanna »

alabasteripullo kirjoitti:

Jumala puhui minulle eilen ylistyksen aikana, haluaisin jakaa sen sinulle myös:

Kaipaat rakkautta. Sydämesi kaipaa rakkautta. Etsit sitä ihmisiltä, mutta kukaan ei voi rakastaa sinua niin kuin Minä voin. Minä rakastan sinua täydellisesti, Minä rakastan sinut ehjäksi. Minun rakkaudessani olet ehjä...




Maria kirjoitti:
Rauhaa ja Siunausta 🙏
Tämä sana, jonka Alabasteripullo toit voisi varmasti ollq myös sinun kauttasi tullut. Tämän sanan sanon sikai, että aluksi todella luulin niin. Jumala haluaa, että Hän saa käyttää meitä ja että jokainen Hänen omansa puhuu seurakunnalle sen, mitä Herra haluaa...

Kiitos alabasteripullo tämän jakamisesta. Ja kiitos Herralle sanomasta! 🙏

Niinkuin Mariakin kirjoitti luulin että tämä oli sinun saama teksti palstalle. Tästä on puolet sellaista mitä kuulin viikonloppuna kun minulle rukoiltiin kielillä ja täytyy sanoa että tämä teksti tuntui kun olisi lyöty puukko rintaan ja vedetty alas asti halki. Niinkuin Maria kirjoitti, että toisia koskettaa enemmän.

Ja tarkoitan tämän pelkällä hyvällä. Tuleva viikonloppu on sellainen, että tätä tarvitaan.

Olkaamme siunattuja Herran armossa ja Herran leivän ihmeessä 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja Maria »

Aamen 🙏
Kiitos todistuksesta ja Herra kanssanne! ❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
Rakastettu
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2021, 19:13

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja Rakastettu »

Tämä oli lohduttava sanoma👍🏻 Tahdon olla Herran oma lapsi.
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Jumala puhui sinulle lohdullista sanaa.

Viesti Kirjoittaja Maria »

❤️
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Vastaa Viestiin