KILVOITTELU JA PYHITYSELÄMÄ

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

KILVOITTELU JA PYHITYSELÄMÄ

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

5. kesäkuu 2021
https://444prophecynews.com/are-you-wil ... n-howlett/

Lintutalo (2).jpg
Lintutalo (2).jpg (43.83 KiB) Katsottu 1371 kertaa

Viime aikoina olen tuntenut tarvetta puhdistaa asioita elämästäni. Halusin vähentää joittenkin tavaroitteni määrää. Olen viettänyt pari viime viikkoa poistamalla omaisuuttani ja esittäen kysymyksen: "Tarvitsenko todella tällä? Onko tälle käyttöä? Haluanko tätä enää?" Rakentelin kasoja ja kasoja "tavaroista", jotka sopivat näihin kriteereihin, kävin huolellisesti läpi vastaavia asioita kaapeissa, varastotilassa ja navetassa. Puhdistus oli myös hengellistä ja tuntui hyvältä. Nyt olin valmis pitääkseni myyjäiset autotallissani!

Eilen kerätessäni tavaroita myyntiä varten autotalliin huomioni kiinnittyi koristeelliseen ja jalalliseen lintutaloon telineellä. Kun kävelin sen ohi, kuulin Herran sanovan, että minun tulisi sisällyttää se "tavaroihin", joista minun tulee päästä irti. Sanoin Herralle: "Tiedätkö, en ole oikein halukas päästämään irti tästä." Hän kertoi haluavansa antaa sen jollekulle ja sitten antavansa minulle tarkkoja ohjeita henkilöstä, jolle hän halusi antaa sen. Hän kertoi minulle, että henkilö, jolle halusi antaa sen, kävelisi heti sen luokse ja ihailisi sitä. Tämä lintutalo olisi hänen mielenkiintosa pääkohde. Sitten hän kysyisi hintaa. Herra käski minun veloittaasiitä 20 dollaria, mikä tekisi sen hyvin kalliiksi autotallimyyjäisiin. Tuo henkilö saisi pyytää siitäalennusta, mutta olla myös valmis maksamaan siitä täyden hinnan. Kun tämä henkilö täyttäisi kaikki Hänen (Jumalan) antamat kriteerit, minun olisi annettava se hänelle ja myös tulisi rukoilla hänen puolestaan.

Odotin ja odotin tämän henkilön ilmestymistä. Monet ihailivat tuota jalallista lintutaloa. Jotkut kysyivät hintaa, mutta kun kerroin heille sen hinnan , he eivät halunneet maksaa sitä mitä pyysin siitä. Lopulta tuo nainen ilmestyi ja käveli suoraan lintutalolle. Hän kysyi hintaa eikä hangoitellut vastaan. Hän alkoi kaivaa kukkaroaan vetääkseen sieltä esiin rahan. Hän näytti vähän ahdistuneelta, kun hän laski rahojaan ja toivoi, että hänellä olisi tarpeeksi. Tässä tilanteessa astuin hänen luoksensa ja kerroin hänelle koko keskusteluni Jumalan kanssa ja sitten annoin hänelle tuon lintutalon. Sitten rukoilin hänen elämänsä puolesta Herran käskyn mukaisesti. Hän oli sen jälkeen hyvin siunattu.

Mitä tällä on tekemistä Jumalan kanssa kulkemisen kanssa? Kuinka tämä skenaario kuvaa suhdettamme Jumalaan? Mitä tällä on mitään tekemistä lopun aikojen palvelutyömme kulun kanssa? Se liittyy kaikin tavoin tekemisiin sen kanssa!

Kun mietin nyt eilisen tapahtumia, alkoi Herra puhua minulle. Hän kertoi minulle, että hän tahtoo morsiamensa näyttävän hyvin arvokkaalta. Aika ajoin voi tuntua siltä, ettei se tunnu siltä. Usein meidän on kaivauduttava syvemmälle ja näin oltava valmiita maksamaan kaikki, mitä meillä on, maksaaksemme korkean hinnan helmestä.

Viimeisen kymmenen vuoden aikana olen kamppaillut parantumisen kanssa. Kun sairastuin taas kerran, Herra käski minua olemaan menemättä lääkärin luokse. Hän kertoi minulle tekevänsä minut lapseksi ja että minun tarvitsisi kaivautua syvemmälle. Hän aikoi kaivaa elämästäni asioita joiden ei kuulunut olla siellä. Hän oli alkamassa työn minussa tehdäkseen minut sadonkorjaajaksi ja tämä pyhitysprosessi olisi välttämätön että Hän voisi varustaa minut tuohon työhön. Hän tietää, että sydämeni kaipuu on osallistua näihin viimeisiin hetkiin paitsi sanoilla vaan havainnollistamisen kautta. Hän tietää mitä varten hän on luonut minut.

Kerron teille, että se ei ole ollut helppoa. Vietin vuosia kyynelehtien vuoteella. Vietin monta vuotta tyrmistynyneenä. Vietin useita vuosia salaisessa paikassa. Vietin useita vuosia pommitettuina tuskallisilla oireilla ja vihollisen valheilla jotka kysyivät ja kertoivat kuinka minä tulen toimeen ja että minä kuolisin. En tuolloin voinut luottaa Jumalaan todellisesti - miksi Hän ei ollut vastannut sinun rukouksiisi ja vapauttanut minua ahdistuksistani, jos Hän kerran on niin hyvä? Kaivaudun nyt yhä vielä syvemmälle. Aion nyt siis saavuttaa voittopalkinnon. Minut on luotu tämän maailmanajan viimeisiin hetkiin ja tämä vaatii erityisiä taitoja - uskoa, kärsivällisyyttä ja kestävyyttä. Uskon ja kärsivällisyyden kautta Aabraham saavutti lupauksen...

Ihmiset, tässä väitetään jotain. Ei ole kyse pelin pelaamisesta. Se tulee maksamaan meille kaiken. Olemmeko valmiita maksamaan vaaditun hinnan? Olemmeko valmiit kaivautumaan syvemmälle? Keskitymmekö niin paljon siihen asiaan, jonka haluamme Jumalalta, että annamme kaiken sen tähden? Kun teemme näin, Hän antaa meille kaiken minkä tarvitsemme.

Matteus
7:7 Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
7:8 Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

Puhun täällä voittajille. Puhun ihmislapsille. On ollut pitkä valmistaumisen aika. Olemme saamassa vapautuksen. Muista, että koko maa huokaa nähdäkseen ihmisiä, jotka näyttävät Jeesukselta, jotka ovat kuin Jeesus ja kulkevat kuin Jeesus.

Älä siis luovu ...