Jeesuksen sandaali muistelee.

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Jeesuksen sandaali muistelee.

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jeesuksen sandaali muistelee

Olin itkien ommeltu, kokoon parsittu kylväjän kodissa, nahkurin huoneessa, evankelista työpöydällä. Lesti oli valmistettu, uhri eläimen nahasta oli pohja valmistettu, oli nyörit kieritetty ja vahvoilla kolmisäikeisillä jänteillä kokoon parsittu. Sain arvon ja kunnian tulla itse Jumalan Pojan, ainokaisen Pojan jalkoja palvelemaan.

Minä näin ja koin kaiken, mitä Mestarini, Herrani ja Jumalani koki. Olin rikki kävelty jo 33v ikäisenä. Kivet tuntuivat jo läpi pohjan, ne muistuttivat minua myöskin kärsimyksen tarpeellisuudesta ja uudesta olomuodostani, jonka olin lupauksen mukaan vielä kerran kokeva. Kuulin hoosianna huudot ja aasin karvat hiersivät kylkiäni.

Minä koin Kaanaan häät, viinitahrojakin pohjaani tarttui. Minä koin Jordanin virran kasteen, se kasteli minut läpikotoisin. Minä koin Erämaan hiekan - 40 vrk ajan, minä kuivuin ja kovaksi käperryin. Aurinko poltti minua pinnalta ja kuuma polttava hiekka pohjasta.

Minä koin Getsemanen veriset kyyneleet, ne tipahtelivat ylleni, kuin sadepisarat. Muistan myös aina viimeiset hetkeni Herrani jaloissa, kun veri tahrasi ne, se oli Pyhä veri. Kylvin Mestarini veressä, luulin hukkuvani. Sitten minut hylättiin, en päässyt ristille asti, kun ne riisuttiin ja Herrani päähän nuijittiin orjantappurakruunu ja hänet riisuttiin alasti ja pahoinpideltiin ja pilkattiin ja parrastakin revittiin iho kera tukkoja irti ja Häntä syljettiin, mutta Hän ei suutansa avannut.

Vaelluksen aattohetkinä, tieni loppusuoralla näin jotain, mikä mursi minut, mutta antoi ikuisen toivon. Vaikka Hänen lähimmät ystävänsäkkin Hänet hylkäsivät ja kielsivät, niin HERRANI EI JÄÄNYT HAUTAAN, KUOLEMA EI HÄNTÄ - JEESUS MESSIASTA - VOINUT PITÄÄ. HÄN NOUSI YLÖS KUOLLEISTA, KOLMANTENA PÄIVÄNÄ, HÄN ELÄÄ, HÄN ELÄÄ, HÄN ELÄÄ!! Hän tulee takaisin. Katso uudeksi Hän tekee kaikki, minutkin.


Maranatha.

Samuel Dillström palmusunnuntaina 28.3.21
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jeesuksen sandaali muistelee.

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ihana vertaus ja sanoma. Mutta tänään on oikeesti Jeesuksen ristikuoleman päivä, raamatullisessa kalenterissa ja ens launataina pääsiäissapatti. Siksi nää menee tosi hassusti yhteen. Palvusunnutai onkin "pitkäperjantai" ja pääsiäissapatti onkin oikea pääsiäissapatti.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Jeesuksen sandaali muistelee.

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, tänään on tosiaan se päivä kun Herramme vuodatti kallisarvoisen sovintovetensä meidän edestämme. Tää on hyvä huomio nämä päällekkäisyydet Jarmo!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin