Uni tuhoista Tukholmassa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Chosen

Uni tuhoista Tukholmassa

Viesti Kirjoittaja Chosen »

Laitan tämän tänne kokemukset-osioon, kun kyseessä ei välttämättä ole profetia. Mutta minulla on ollut vastaavanlaisia kokemuksia aiemminkin, jotka ovat osoittautuneet todeksi. Joka tapauksessa on hyvä rukoilla asian puolesta, oli uni mistä tahansa peräisin.

Olin unessa Tukholmassa, ja mukanani oli Barack Obama sekä vaaleaihoinen, lyhythiuksinen amerikkalainen nainen jota en tunnistanut. Yhtäkkiä taivaalle ilmestyi valtavasti lentokoneita, jotka lensivät tosi lähekkäin toisiaan ja myös lähellä maata ja vettä. Ne eivät olleet sotakoneita, mutta ne olivat tosi agressiivisen ja ylpeän oloisia. Niiden lento oli ihan kaoottista, ja lopulta monta niistä syöksyikin veteen ja hajosi kappaleiksi.

Heti tämän jälkeen maisemassa ollut korkea kerrostalo/pilvenpiirtäjä romahti. En nähnyt mitään räjähdystä tai että mikään olisi osunut siihen, se vaan kaatui kuin korttitalo. Ihmiset olivat aivan kauhuissaan, mutta kukaan ei tuntunut ihmettelevän miten se romahti. Obama ja lyhythiuksinen nainen esiintyivät kuin olisivat kauhuissaan, mutta huomasin heidän olevan oikeasti ihan riemuissaan.

En ole koskaan ennen nähnyt unta jossa olisi kukaan presidentti, siksi tämä oli aika merkillisen tuntuinen uni. Ja harvoin näen myöskään mitään katastrofeja unissani.

Voin lopuksi jakaa nuo aiemmat kokemukseni. Vuonna 2011 näin yhtäkkiä rukoillessani Japanin lipun, jonka punainen pallo muutti muotoaan ikäänkuin se olisi "sulanut". Rukoilin Japanin puolesta. Myöhemmin samana päivänä tuli uutinen Japanista isosta maanjäristyksestä ja tsunamista, jossa kuoli yli 15.000 ihmistä.

Joitakin vuosia tämän jälkeen olin Saksassa rukousmatkalla. Minun piti lähteä kotiin määrättynä päivänä, lentoliput oli jo ostettu. Mutta sinä päivänä minut valtasi syvä raskaus, ja koin että pitää vielä jäädä rukoilemaan. Rukouksiin tuli todella vahvasti, että jotain pahaa on suunnitteilla Saksassa. Rukoilin seuraavaan päivään, jolloin taakka helpotti ja ostin uudet lentoliput ja tulin kotiin. Muistaakseni samana tai seuraavana päivänä tuli uutinen, että jossain päin Saksaa poliisi oli ottanut kiinni isoa terrori-iskua suunnittelevat ihmiset. Pommit oli jo valmiina ja iskun tarkoitus toteutua ihan niinä päivinä.

Rukoilkaamme Tukholman puolesta! Herra armahda ja pelasta ihmiset tuossa kaupungissa. Varjele kaikelta sellaiselta pahalta, mikä on estettävissä. Tuo kaikki pimeyden teot ja suunnitelmat valkeuteen nuhdeltavaksi. Ennenkaikkea anna Tukholmalle hengellinen herääminen, anna Sinun valosi loistaa niin että monet saavat kääntyä Kristuksen kautta puoleesi ja tulla vapaaksi. Aamen.
Sinettisormus

Re: Uni tuhoista Tukholmassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos että jaoit unesi.
Rukoilen näiden asioiden puolesta. 🙏🙏🙏
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Uni tuhoista Tukholmassa

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukouksessa mukana, Tukholman puolesta. Näin myös aamulla järkyttävän unen. Paljon verta olin aivan järkyttynyt herätessäni.
Kun ei näytetty paikkaa, missä se tapahtui.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Uni tuhoista Tukholmassa

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Chosen kun jaoit tämän, rukoilen Tukholman ja Ruotsin puolesta, tuo valtio on selvästi henkimaailman raskaan hyökkäyksen alaisena.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin