Näkykuva

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Muinaiset polut

Viesti Kirjoittaja Ella »

Olen saanut katsella muutaman kerran kuvan. Sellaisesta vanhasta miehestä. Harmaa kihara tukka, ehkä hartioille ylettyvä.
Ja pitkä parta. Harmaa pitkä kaapu. Kuva on kuin katselisi ison kuvaraamatun profeettaa.
Kyselin mitä kuva merkitsee? Ajatukseeni tuli, että palatkaa Raamatun väärentämättömään sanaan.
Ja luottakaa kaikessa Jumalaan ja hänen sanaansa.

Jeremia 6:16 Näin on Herra sanonut: "Astukaa teille ja katsokaa ja kysykää muinaisia polkuja, kysykää mikä on hyvä tie, ja
vaeltakaa sitä, niin te löydätte levon sieluillenne."

5.Moos 33:27 Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala. Sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Muinaiset polut

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Ella! Amen!
Olen muutaman kerran nähnyt samanmoisen kuvan. Joko tämä on vanha profeetta tai ikiaikainen Jumalamme.
Tämä sopii hyvin tähän mitä itse olen kokenut jonkun aikaa, aivan niin kuin sinäkin sanoit.
Olen ollut väsynyt noihin monenlaisiin videoihin missä ennustetaan ties mitä, niitä vaan sataa liikaa ja unohdetaan evankeliumin sanoma. Se ainut totuus johon meidän on luottaminen.
Sitä vain meidän tulee julistaa tämä lyhyt loppuaika mitä jäljellä on. Koet samoin kuin minä ja se vahvistaa minulle ajatuksiani.
Kiitos tästä.

Tuo kuvasi olisi tarvinnut oman aloituksen arvoiselleen paikalle.
Sinettisormus

Muinaiset polut

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänä aamuna sain Pelastussanomaan kommentteja lukiessani tämän sanan paikan ja jaoin:

Matt.6
31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
6:34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

Kohta huomasin että siellä oli 2 muutakin saanut ja kokenut ja jakanut saman sanoman, AO ja Ella.
Vahvistettu näin kolmasti.
Olen kokenut näinä päivinä että uskovat ovat unohtaneet että saamme luottaa Jumalan apuun ja lupauksiin. Emmehän kuitenkaan itse mitään voi.
🙌👑🙌
Tämä sananpaikka nousi juuri äsken sydämelleni:

Jesaja 50:2 Miksi ei ollut ketään, kun minä tulin, miksi ei kukaan vastannut, kun minä huusin? Onko minun käteni liian lyhyt vapahtamaan, olenko minä voimaton auttamaan? Katso, nuhtelullani minä kuivaan meren, minä teen virrat erämaaksi, niin että niitten kalat mätänevät, kun ei ole vettä; ne kuolevat janoon.

Nämä sananpaikat vahvistavat tuota Ellan kuvaa.
Jumalan sana on ainut totuus johon meidän tulee nojautua kaikessa tekemisessä.
Tämän on vahvistunut minulle viime viikkoina.
Sinettisormus

Muinaiset polut

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jarmon tämän päivän päivittäistä teksti puhuu tästä samaisesta asiasta.

http://www.pelastussanoma.fi/paivittais ... en-sanoma/

Kiitos Jarmo siitä. Koen että tämä on nyt tärkeä asia josta Jumala meille haluaa nyt vakavasti puhua/ muistuttaa.

Hyvin tärkeää mietittävää meille. Uskommeko todella? Luotammeko Hänen lupauksiin?
Nämä asiat on nyt puhuttanut minua todella.
Mennään sinne alkulähteelle, Jumalamme totuuteen.
Maaret

Re: Yellowstone-tulivuori.

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Ahaa tuosta muistin että minua on puhutellut oikeastaan vastaava asia kohdassa
Psalmi 94:Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja te tomppelit-milloin te tulette järkiinne?
9 Joka on korvan istuttanut, hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonut, hänkö ei näkisi?
10 Joka kansat kasvattaa, hänkö ei rankaisisi, hän, joka ihmisille opettaa tiedon?
Uusiluomus

Re: Yellowstone-tulivuori.

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Olisikohan tuo ilmestyskuva kyseinen henkilö joka nousee Tukholma profetiassa Suomessa profeetan virkaan ?
Sinettisormus

Re: Näkykuva

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ylläpidolle, että siirsitte tämän ketjun aivan omalle ja arvoiselleen paikalle.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Näkykuva

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos tästä ketjusta, olkaamme yhdessä lujat ja luottavaiset kaikissa asioissa Herran Sanaan! Ollaan Yhdessä, niin kuin Raamattu kehottaa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Näkykuva

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Harmaa muistaakseni merkitsee viisautta. Videoitten ja kirjoitusten avulla me kai haluamme löytää
jonkinlaisen kokonaiskuvan maailman tämänhetkisestä tilanteesta. Periaatteessa meille pitää riittää
pelkkä paperiraamattu ja tietenkin uskoa, että Pyhä Henki kertoo mitä milloinkin tehdä tai näissä
tilanteissa jopa sitten katsoa tai lukea internetistä.

Itselleni tuli pari vuotta sellainen kokemus, että Jeesuksen toinen tuleminen on lähempänä kuin koskaan.
Itseasiassa tuo vaikuttaisi tarkoittavan sitä, että aivan kuin aiemminkin olisi ollut tilanteita Jeesuksen
paluulle, mutta joitain asioita ei ole saatettu loppuun. Liittykö tämä esim. evankeliointiin tai tilanteisiin,
joissa Jumala on antanut aikaa parannuksen teolle, mutta parannusta ei ole tapahtunut ja synninmitta on
tullut täyteen.

Aivan kuin kaikkien "tarvittavien" tapahtumien aikaikkunat olisivat nyt auki ja tietyt asiat ja tapahtumat
tapahtuisivat maailmassa pian.

Mietin juuri voisiko minulle tulla oikeasti mitään sananpaikkaa ja sain mieleeni Matt. 16:17 eli alla jaetta
ennen olevat ja tuohon jakeeseen nivoutuvat jakeet.

16:15 Hän sanoi heille: "Kenenkä te sanotte minun olevan?"
16:16 Simon Pietari vastasi ja sanoi: "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika."
16:17 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa

Ja selityksenä:

1.Pietarin kirje:
5:7 ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."
Vastaa Viestiin