todistus

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Tuula1

todistus

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

olen omistanut ajokortin vuodesta 1985. Todistan vain tässä, että vaikka en ole ollut uskossa tuosta vuodesta -85, niin Jumala on suojellut minua paljon. voin sanoa, että esim. yhtään kolaria en ole ajanut niin että se olisi minun ajama kolari. toiset ovat kyllä ajaneet minun autoon pahki taikka peruuttaneet päälle auton ollessa pysäköitynä. ja jostakin syystä en ole koskaan jäänyt autolla tielle vaikka allani on ollut mitä kaameimpia kulkupelejä mitä autoihin tulee. tällähetkellä omistan auton, johon sataa sisälle ja ovet ovat aina auki. niitä kun ei saa lukkoon. katsastuksesta se on mennyt jo monia vuosia läpi, eikä kukaan osaa sanoa miksi, vaikka se on ruosteinen jokapuolelta. ostokset saan jättää aivan rauhassa auton takapenkille, eikä niitä kukaan ole koskaan vienyt. aavistan nyt vain jostakin syystä, että taitaa tämän auton päätepiste olla lähellä, sillä jostakin kumman syystä eilen en saanut ovea auki. mietin että hei miten tämä voi olla lukossa, kun eihän tätä ovea ole tarvinnut koskaan avaimella lukita ja nyt se oli kumman syystä lukossa niin että piti riuhtaista ovi auki. no elokuun loppuun asti on ajoaikaa. sitten katsotaan ajanko vielä vai vaihdanko. niin ja koskaan ei ole bensa loppunut, vaikka köyhyyttään on tankki näyttänyt monet kerrat tyhjää niin aina on perille päässyt. silloin kun olen alkanut tuolla öisellä tiellä miettimään että jäänköhän tielle kun ei ole ollut bensaa tankissa niin Herra on puhunut, että "luota vain" ja minähän olen luottanut. kerrankin 2 kettua seisoi öisellä tiellä ja epävarmuus tuli mieleen, kun muistin ne pienet ketut Raamatusta ja samalla Herra sanoi, että luota vain. kotiin tultiin tyhjällä tankilla silloinkin.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: todistus

Viesti Kirjoittaja Ella »

Hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn. Varjella sinua kaikilla teilläsi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Maaret

Re: todistus

Viesti Kirjoittaja Maaret »

😊 ihana todistus kiitos siitä 💕
Vastaa Viestiin