taapero tulessa

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Tuula1

taapero tulessa

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Tämän aamun näky: ensin säikähdin kun näin konttaavan vauvan tulessa. aloin sitten katsomaan sitä tarkemmin, niin se olikin hengellistä tulta, joka oli tuon vauvan ympärillä. taidan tietää, mitä Jeesus tuolla näyllä tarkoitti. Hän puhuu pikkulasten kautta kohta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: taapero tulessa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oho... olipas erikoinen näky! Täytyy pistää mietintään. Kiitos Tuula sisar jaosta, tää osuu omallekin kohdalle.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: taapero tulessa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Vauva/lapsi voi kuvata tulevaisuutta, edessä olevaa, jotain uutta.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: taapero tulessa

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Tuula1 kirjoitti: 28 Helmi 2020, 17:35 Tämän aamun näky: ensin säikähdin kun näin konttaavan vauvan tulessa. aloin sitten katsomaan sitä tarkemmin, niin se olikin hengellistä tulta, joka oli tuon vauvan ympärillä. taidan tietää, mitä Jeesus tuolla näyllä tarkoitti. Hän puhuu pikkulasten kautta kohta.
Kyllä, Jumalan tuli voittaa, vaikka jopa Suomen lainsäädäntö yrittää estää lapsia tulemasta Jeesuksen luokse. Nämä Hengen lapset saavat Jumalan ihmeen kautta tulla uskoon ja esiin, eikä heitä vaienna mikään.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Maaret

Re: taapero tulessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Löysin tällaisen profetian mistä en tiedä oikein mitä mieltä olla. Yleensä koen selkeästi että "näin on" tai "näin ei ole". Mutta tämä on mielenkiintoinen ja siihen jämähdin vaikka en tiedä mitä mieltä olla.

18.7.2008

Mirka Nurkan profetia 9.7.2008

Herra puhui:
"Huuda Minun sanomani niille ihmisille, jotka eivät mitään minusta tiedä. Syyttäjä nousee syyttämään ja sormella osoittamaan.
Lahjoita heille evankeliumi, pureskeltuna pieniin paloihin. Anna Hengen ohjata elämääsi kaikki ne päivät. Sillä Minä tulen
ja se päivä on pian, sanoo Herra Sebaot, taivaan ja maan luoja. Tutkiskelkaa sydämiänne, poistakaa sieltä kaikki vilppi
ja vääryys. Elonkorjuu alkaa pian ja Hengessä alkaa tapahtua. Sivullisille kerro näin: Minä ohjaan! Olkoot ne päivät kuin rikkaruohojen kitkentä. Minä poltan maan ruohot, jotka eivät minulle kelpaa. Mutta sinä, jatka julistamista. Tuleni on kanssasi. Minä ohjaan sinua väkevällä kädelläni ja mikään ei muutu. Sinä saat nähdä kyllälti elinpäiviä. Olkoot kaikki
hetken aikaa kiroukseni alla, sen jälkeen minä saan jälleen maan kukoistamaan. Tuli palaa jo, se puhdistaa jumalattomat. Eivät he tuhoudu iankaikkisesti, sillä minun rakkauteni on maan päällä.
Ensiksi minä nostan miehen, joka tuhoaa. Sitten on oleva kansat rauhassa. Näin Minä en saata maata perikatoon,
kun tulen. Myrskyn jälkeen koittaa auringonnousu. Suomi halkeaa kahtia, mutta yhdistyy jälleen. Minä tuen sitä, annan sille maat takaisin, jotka se on menettänyt. Minä, Herra, olen puhunut. Olet kuuliainen korva, siksi Minä
palkitsen sinut. Minä kylvetän sinut öljyssä ja viinissä. Sinun tuoksusi on suloinen edessäni. Lopulta Minä korjaan
talteen. Tarkkaa Aurajoen rantaa, sieltä hävitys alkaa ja se valtaa koko maan.

Jotenkin toivoisi että tuo toteutuisi koska minulla on lopunajoista niin hirveä käsitys ettei siitä tuhosta jää mitään muuta kuin sama tyhjyys kuin vedenpaisumuksesta. Mutta tuossa sanotaan että "Minä en saata maata perikatoon". Eli voisiko se 1000 vuoden rauha alkaa siten, että edes jotain elämää on maanpäällä eikä pelkkää tyhjää kivikasaraunioita? Siis vedenpaisumuksenkin jälkeen oli vain mutaa silmänkantamattomiin. EI yhtään kasvia. Jos nyt tuli tuhoaa kaiken niin on vain savuavia raunioita silmänkantamattomiin, ei yhtään eläintä eikä kasveja.

Todellisuudessa sillä ei varmaan ole mitään väliä, jos uskovat kuitenkin temmataan ja elävät siinä valtakunnassa eri ruumiissa. ?
Maaret

Re: taapero tulessa

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tänne ei kukaan ole uskaltanut kommentoida tätä outoa profetiaa.
Mutta nyt kun luin tämän uudestaan niin tartuin tuohon kohtaan :
"Ensiksi minä nostan miehen, joka tuhoaa. Sitten on oleva kansat rauhassa. Näin Minä en saata maata perikatoon,
kun tulen."

Tuo rauhahan tarkoittaisi 1000 vuoden rauhaa.
Mutta että tuomio täytyy tulla ensin koska jos Jeesus kirkkaudessaan tulisi ilman tuomioita niin Hänen pyhyytensä tuhoaisi kaiken saastan pelkällä ilmestymisellään.

2. Moos 32:20
hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".
21 Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle.
22 Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi

2. Tess. 2:8
niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
Angelicus
Viestit: 402
Liittynyt: 23 Kesä 2020, 16:39

Re: taapero tulessa

Viesti Kirjoittaja Angelicus »

Tästä ”tuhat vuotta on Herralle kuin yksi päivä” juttelin lähimmäiseni kanssa tässä taannoin. Hän sanoi, ettei ihmeelliset ovat Herran aivoitukset, eivät ole ihmisen ajatusten kanssa yhteismitalliset. Kuka voisi tietää? Luotettava viisas?
Vastaa Viestiin