Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herran Kasvojen Edessä.
2015

Olen ollut pari viikkoa Herran kasvojen edessä. Tutkiskellut itseäni ja kysellyt Herralta, olenko tehnyt jotain väärää, ymmärtämättäni? Olen pyytänyt anteeksi, jos niin on ollut. Vilpittömästi olen kokenut olevani Herrani asialla, mutta ymmärrän että uskovakin voi kompuroida, siksi on hyvä tutkiskella itseään ja hiljentyä Herran kasvojen eteen. Monesti huusin Herralleni:
- ” Tässä minä olen, puhu Herra palvelijasi kuulee!”
Yleisin kysymykseni näinä päivinä on ollut tämä, että onko oikein että olen täällä keskusteluissa, sillä olenhan ymmärtänyt Herrani viesteistä, että se on ollut tämän hetkinen tehtäväni, mutta olenko heikkona ihmisenä ymmärtänyt ja tulkinnut väärin? Eräänä iltana olin taas tässä keskustelussa Herrani kanssa ja pyysin häntä vastaamaan minulle:
- ”... olenhan vain nainen, onko oikein että jaan muille näitä kokemuksiani sinusta Herra?”
Ja sain kuin tiedon sanat joissa Herra vastasi minulle:
- ” Ethän ole pappi seurakuntasi keskellä, et opeta kirkoissa. Sinä vain keskustelet niin kuin muutkin, ja tuot sitä minkä minä olen sinulle antanut jaettavaksi, ne ovat sinun henkilökohtaisia kokemuksia yhteydestäsi minuun, todistuksia minusta, Herrastasi. Et siis ole ollut opettaja, vaan kokemuksiesi jakaja, todistaen Herrastasi. Olet ollut avoin kirje, niille jotka ovat halunneet ottaa sen vastaan ja ne jotka sitä ei tahdo ottaa vastaan, pysyköön pois, vai haluavatko he tirkistellä kirjettä johon eivät usko?”
Toimin sen mukaan mitä Herra antaa, ja haluan olla vain sille kuuliainen.
Herran siunausta ja rauhaa teille kaikille, vahvistukaa Herran kuuliaisuuteen.
Aamen.
https://sinettisormus.blogspot.fi/2018/ ... dessa.html
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

""Luku 4: Jumalan lepo. Elävä Jumalan Sana. Armon löytäminen avuksi.
”Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.” Ps. 121:2.
Jumalan lepo (1-11): Kirjoittaja puhuu Jumalan levosta kolmessa merkityksessä: (1) Jumalan rauha, mikä on suurin asia. (2) Erämaassa vaeltaneille israelilaisille se tarkoitti Luvattua Maata, jae 3:11. (3) Jumalan lepoa, mikä alkoi ihmisen luomisen jälkeen seitsemäntenä päivänä ja on yhä voimassa.
Erämaaisraelilaisista sanotaan, etteivät he päässeet Jumalan lepoon, vaikka olivat kuulleet hyvän sanoman. Sillä, ”heidän kuulemansa sana ei heitä hyödyttänyt, koska se ei uskossa sulautunut niihin, jotka sen kuulivat.” Kristityille sanotaan:
Lupaus päästä hänen lepoonsa pysyy vielä varmana.
Tämä hyvä sanoma on julistettu meille.
Me pääsemme lepoon, me, jotka tulimme uskoon.
Varmana pysyy, että muutamat pääsevät siihen.
Niin on Jumalan kansalle sapatinlepo varmasti tuleva.
Sillä joka on päässyt hänen lepoonsa, on saanut levon teoistaan, hänkin, niinkuin Jumala omista teoistansa.
Koska tämä toteutuu? Vastaus löytyy jakeista 7 ja 8:
”niin hän taas määrää päivän, "tämän päivän", sanomalla Daavidin kautta niin pitkän ajan jälkeen, niinkuin ennen on sanottu:

"Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne. Sillä jos Joosua olisi saattanut heidät lepoon, niin hän ei puhuisi toisesta, sen jälkeisestä päivästä.”

Jumalan lepo on jotain paljon enemmän kuin se fyysinen maa, johon Joosua johti Israelin. Tähän taivaalliseen lepoon on mahdollista päästä tänä päivänä eli välittömästi, jos lupaus siitä sulautuu sen kuulijaan tai lukijaan uskossa. Siksi jae 11 sanoo:
”Ahkeroikaamme siis päästä siihen lepoon, ettei kukaan lankeaisi seuraamaan samaa tottelemattomuuden esimerkkiä.”
Ahkerointi tarkoittaa Jumalan Sanan tutkimista niin kauan, että saa varmuuden siitä, että Jumalan lepo kuuluu myös minulle.
Elävä Jumalan Sana (12–13):
”Sillä Jumalan sana on elävä ja voimallinen ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erottaa sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija.”
Jumalan Sana pystyy erottamaan maallisen, omiin tekoihin ja ansioihin perustuvan levon Jumalan levosta. Kuten jae 12:22 ilmoittaa, Jumalan Sana myös vahvistaa uskojalleen sen, että hän on päässyt perille Luvattuun Maahan eli Kristukseen. Samoin tekee Ef. 2:13: ”mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.”
Jumalan Sanan miekalla voi myös torjua kaikki sellaiset ajatukset, jotka yrittävät väittää toista. Esim. 1Kor. 1:30a muistuttaa siitä, että on Jumalan vastuulla viedä meidät Luvattuun Maahan ja myös pitää meidät siellä:
”Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa.” Siihen ei tarvita omia ponnisteluja, sillä ”Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt". Joh. 6:29.
”Eikä mikään luotu ole hänelle näkymätön, vaan kaikki on alastonta ja paljastettua hänen silmäinsä edessä, jolle meidän on tehtävä tili.” Jumalan Sanasta käytetään persoonapronominia ”Hän,” mikä viittaa Kristukseen. Sana ja Jeesus ovat siten yksi ja sama. Sana avaa uskovalle Jumalan salaisuuksia, mutta sen hylkijän se tuomitsee. Tilinteon päivä ei ole kuitenkaan vielä tullut, vaan ”tänä päivänä” on vielä mahdollista löytää armo niin kuin seuraavat jakeet sanovat.
Armon löytäminen avuksi (14–16): Ihminen voi säästyä tuomiolta eli päästä Jumalan rauhaan ja lepoon vain armosta uskon kautta. Näissä jakeissa annetaan perusteita ja ohjeita sille kuinka voi pelastua:
Ainoa perusta on se, että ”meillä siis on suuri ylimmäinen pappi, läpi taivasten kulkenut, Jeesus, Jumalan Poika.” Hän ei ole kuolevainen ihminen, vaan Jumalan Poika.
Meidän tehtävämme on ainoastaan pitää kiinni tästä tunnustuksesta.
”Sillä ei meillä ole sellainen ylimmäinen pappi, joka ei voi sääliä meidän heikkouksiamme.”
Jeesus Kristus ei ole armoton eikä julma, vaan Hän on täynnä armoa ja rakkautta, mikä on kaikkea tietoa ylempänä, Ef. 3:19.
Hän voi sääliä ja ymmärtää meitä, koska Hän ”on ollut kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin.” Koska Hän itse on kokenut kaikki sairaudet, pettymykset, vaivat ja kiusat, Hän tietää kuinka tärkeää on vapauttaa ja vapautua niistä kaikista. Siksi Häntä kutsutaan Vapahtajaksi.
”kuitenkin ilman syntiä.

” Jos Kristus olisi tehnyt syntiä, Hän olisi kuollut ikuisesti, mutta koska Hän kuoli meidän syntiemme edestä, Jumalalla oli oikeus herättää Hänet kuoleista kolmantena päivänä.””
https://sinettisormus.blogspot.fi/2018/ ... ika-7.html
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 121
1. Matkalaulu. Minä nostan silmäni vuoria kohti: mistä tulee minulle
apu?
2. Apu minulle tulee Herralta, joka on tehnyt taivaan ja maan.
3. Hän ei salli sinun jalkasi horjua, sinun varjelijasi ei torku.
4. Katso, hän, joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku.
5. Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.
6. Ei polta sinua aurinko päivällä, eikä kuu yöllä.
7. Herra varjelee sinut kaikesta pahasta, hän varjelee sinun sielusi.
8. Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

5.5. 2016. Helatorstaina kun pidimme "Rukousiltaamme", saimme kuulla kaksi voimakasta Todistusta, kuinka Herra Pelastaa, Parantaa ja Vapauttaa. Kaksi nuorta kertoi kuinka he olivat päässeet irti monenlaisista päihteistä ja huumeista ja nuori tyttö kertoi, kuinka oli lapsuudessaan tullut isänsä hyväksi käyttämäksi ja alkoi vihaamaan miehiä niin paljon että häneen iski homoudenhenki, eikä hän tuntenut enää itsessään olevaa naisellisuutta. Mutta Herra oli erimieltä, ja hän voimallisesti alkoi kasvattamaan tätä nuorta naista ja uskon vahvistuessa syväksi, tuo homous sai väistyä. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle! Tänään tuo nainen tekee työtään sielunhoitajana.
Meillä oli tuolla illassa nuorin osallistuja 6 viikkoa vanha vauva, joka nukkui kopassaan. Kun tuo nainen sitten kertoi tuon todistuksensa ja vapaudestaan huumeista ja tuosta homoudesta, kiitin ja ylistin käsi käsi ylhäällä: - "Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!"
Nousi tuolta kopastakin yhtäaikaisesti käsi kohoasentoon, voi mikä ilo ja riemu meillä oli.
https://sinettisormus.blogspot.fi/2018/ ... estyy.html
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aloitin tammikulla tuon Blogini pitämisen. Mikään tietokone osaaja en ole. Joten vasta viime viikolla löysin sieltä tilaston, jossa näkyy katselijani ja yllätyin iloisesti, sillä heitä on pitkin maailmaa, ei paljoa, mutta laajalla alalla, Kiitos Jeesus :

Kohde Sivun katselut

Suomi 1919

Yhdysvallat 119

Ukraina 95

Saksa 75

Puola 12

Indonesia 4

Norja 3

Oman 2

Venäjä 2

Ruotsi 2

On joskus hauskaa saada nähdä, kuinka julistus työ leviää ja se on vain Herran ansiota, sillä Hän johdattaa ja ohjaa !!!
En siis tällä halua isota vaan iloita ja riemuita siitä, miten hän minua käyttää.
Amen.

LÄHDE JUMALAN: https://www.youtube.com/watch?v=EThgJj8nOFs
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄNÄÄN; 5.5.2018. Herätessäni näin tekstiä ja kuulin äänen, jotka kertoivat samaa Sanomaa minulle: " Laske kätesi Julian ylle."
En tunne tuota Juliaa ja jää nähtäväksi tuleeko Julia minua vastaan, että voin olla kuuliainen tuolle kehoitukselle, mutta rukoilin ja siunasin jo siinä vuoteellani tätä Juliaa. Herra johdattaa ja ohjaa.
Kerron, jos kohtasimme tämän Julian kanssa ...
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä Julia löytyi, ainakin niin toivon!
Rukoilin hänen puolestaan vieden hänet Herran armoistuimen eteen.
Hän on tytär, joka on käynyt uskon kasteella, mutta silti edelleen kulkee omia polkujaan.
Hänestä on oltu huolissaan.
Kiitos Jeesus että Sinä kuitenkin pidät huolen omistasi ja kannat meitä rakkaudella!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Julia otti Herran Sanoman vastaan ja lupasi parantaa tapansa. Halleluja! JEESUS ON HERRA!!!
Enkä tiennyt tästä Juliasta ennemmin mitään, mutta Herra toi hänet sanomansa kautta.

Kuva
https://thumb.mp-farm.com/853229/thumb.jpg
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

SYDÄMENI JUHLII !!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Illalla kun kävin nukkumaan ja rukoukseen, näin rukoillessa kauniin "sorjan" ruusun ja sitten tulen lieskan, joka kohosi korkeuksiin. Koin nämä edelleen Julialle! Amen! Julia on Herran oma!

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Onpa hienoa nähdä Herramme toimivan, kunnia, kiitos ja ylistys olkoon Hänen, Taivaassa ja maan päällä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄNÄÄN; ÄITIENPÄIVÄNÄ, 13.5.2018.
Näin pitkästä aikaa kuvan/ näyn, jossa kaatui puu. Se kaatui minusta pois päin ja suuri juurakko jäi näkyviin. Aurinko paistoi, oli valoisaa ...
Nämä näyt, ovat tienneet AINA, minulle, jonkin lähisukulaisen kuolemaa ... tämä jää nähtäväksi, ja ehkä hyvinkin pian. Olisiko yli 90 vuotiaan tätini vuoro ...?
Herra Siunaa meitä ja ole meille armollinen!
Amen.

Kuva
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... H5pHwB6OMw
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://sinettisormus.blogspot.fi/

TÄNÄÄN; 14.5.2018.
Mitä tykkäätte Blogini uudesta ulkoasusta? Tyttäreni kävi eilen Äitienpäivänä ja uusi tätä pyynnöstäni. Olen nyt riemuissani, tämä on kuin lahja!!! KIITOS!!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tässä muuten ainakin jonkinlaista varmistusta tuohon kaatuvaan puuhun Pihon sivuilta:

4.5.2018

Ingriidin saamat ilmestykset valtiollisista hautajaisista ja eduskunnan ravistelusta

Tänä aamuna 4.5.2018 näin ilmestyksen, joka koski eduskuntaa ja Helsinkiä. Suomea tullaan ravistelemaan. Helsinkiin tulee maanjäristys.

Viikko sitten 27.4.2018 näin suuren puun kaatuvan, jonka jälkeen tuli valtiolliset hautajaiset. Ja Hesekielin profetian 38. luvun (Googin sota).

http://www.jouko-piho.fi/211357871

P.S. Blogin taustakuva on kyllä hieno!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Eero näyn tulinnasta, ehkä vahvistuksesta. Voisi se tietenkin tuotakin tarkoittaa, koska toinenkin on niin nähnyt. Itselle nuo puu unet ja näyt ovat vain muodostuneet juuri kertomaan jonkun läheisen lähdöstä ja se toimii AINA. Unien toteutuminen yleensä kestää kauemmin ja näyt toteutuu nopeammin. Tämä jää nähtäväksi .... Googin sodan ainekset ovat vahvat!
Ja kiitos että pidät blogistani, itse olen nyt myös siihen tyytyväinen.
Löysin tuon taustakuvan, mutta en osannut sitä tietenkään laittaa. Olen tumpelo tämän netin suhteen. No, tyttäreni tuli ja laittoi, vaikkei näihin uskokkaan.
Kuva ei meinannut riittää, joten laittoi sen 2 x vierekkäin. Keski palkki peittää hyvin alleen sauman. Jos kuva olisi riittänyt, olisi molemmissa reunoissa näkynyt nuo enkelit ja Jeesus olisi peittynyt palkin alle. Nyt kun joutui tekemään sen noin, niin Jeesus tuli näkyviin toiseen reunaan ja vielä sille OIKEALLE PUOLELLE!!!! Halleluja! Juuri noin se on täydellinen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. oon tällanen hassu "koristelija" ja tykkään kaikesta kauniista :D
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen meillä oli taas tuo Ihana Rukousyhteys Hetki. Kiitos siitä Herralle!
Hyvin meni kokous ja kaikissa vallitsi Pyhä Henki ja koin Herran Rakkauden vahvana meidän yllämme niin kuin aina.
Mitään ihmeitä ei siinä hetkessä liioin tapahtunut, mutta saimme taas kolme uutta ryhmäläistä.
Jorma Tapanaisen profetia, että toimintamme tulee laajenemaan, näkyy jo käytännössä.
Kiitos Jeesus!
Tänään Herra lohdutti väsynyttä näyllään ja jaoin sen tänne palstalle ja blogiini.
Siunausta päiväänne!
Tuula1

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Sinetti. Herra on Hyvä
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra kolkuttaa meidän sydämiimme ja kutsuu meitä seuraamaan ja julistamaan Hänen evankeliumiaan.
Siunausta kaikille Herramme, Jeesuksen Kristuksen nimeen!


"Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi!

Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän."
Ilm. 3:19-20

Kuva
http://www.laverdaduniversal.org/images ... ocking.jpg

Kerron yhden kokemukseni parin vuoden takaa ja tämän koen PARHAIMMAKSI kokemukseksi, ikinä, elämässäni:

Eräänä iltana kun olin Rukouksessa, pyysin taas Herralta, ties kuinka monetta kertaa, että saisin nähdä Hänet. Olin lukenut ja kuullut monia kertomuksia, kuinka ihmiset olivat saaneet kokea Jeesuksen lähelleen.
Tätä pyysin ja vahvasti sitä anoin. Sitten tapahtui jotain, en tiedä mitä kello oli ja olinko unessa vai missä, mutta kokemus oli hyvin todellinen.
Makasin siinä vuoteellani silmät kiinni ja koin että nyt on joku huoneessa. Sitten tunsin että joku pitää minua käsistäni kiinni (kämmenistä).
Silmiäni en saanut auki, mutta puristin niitä tiukempaan kuin näkien tarkemmin, mitä huoneessa tapahtuu?
Kuva alkoi muuttua sumuiseksi ja kohta se kirkastui ja näin Jeesuksen siinä vuoteeni vierellä, pidellen molempia käsiään omissani.
Hänellä oli tuo valkoinen vaate päällään. Kyselin Jeesukselta paljon asioita, mutta hämmästyin, kun en ymmärtänyt omaa puhettani ja noita kysymyksiä.
Jeesus vain hymyili minulle, mutta en saanut vastauksia. Sitten tuo hetki loppui ja nukuin rauhallisesti aamuun.
Aamulla mustin tuon kaiken. Se oli niin TODELLISTA! Sydämeni oli iloa täynnä ja on edelleen, kun sitä muistelen.
Olen monesti sen jälkeenkin kutsunut Jeesusta, että vielä saisin kokea tuon samaisen.
Kiitos Jeesus! Kiitos ja Kunnia On Yksin Sinun!
Vastaa Viestiin