Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin tänään aamusta unta, jossa oli kyllä vertauskuvallisia elementtejä, mutta nyt tässä olen sulatellut, tarkoittaneeko mitään. Ja jos tällä on Sanomansa, se tulee avautumaan vasta myöhemmin, näin minulle on aina käynyt unien kanssa. Ne avautuvat sitten , kun asiat alkaa tapahtumaan ja voi vain todeta, että tästä uni siis silloin kertoi ... :

Kuva

" Näin kuinka kävelin maantieltä tulevaa sivutieltä meille. Jostain syystä työnsin tyhjiä kottikärryjä edessäni. Tiellä oli valtavasti esteitä, puunkannot oli sikin sokin tien varessa, ne oli kuin räjäytyksen jäljiltä. Pystyin kuitenkin hyvin liikkumaan eteenpäin, mutta kuitenkin mutkitellen.
Pelolla ja metsän reunoilla huomasin vaanivia susia ja mietin jo, miten puolustautua jos tulevat kohti?
Yksi susi yrittikin mutta työnsin vain kärryjä väliin, eikä sillä ollut valtaa minuun.

“Minä tiedän, että lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka vääristelevät totuutta vetääkseen opetuslapset mukaansa.” Ap.t. 20:29-30.

Mieheni oli sanonut minulle että minun tulee vahtia meidän metsänreunassa työskenteleviä miehiä, etteivät tule meidän puolelle. Ja kun tulin kotipihalle, näin kuinka nämä miehet olivat ulkorakennuksiemme kimpussa. He purkasivat niitä.
Huusin heille kovaan ääneen että lopettaisivat, että soittaisin poliisit! Mutta he jatkoivat ja yritin etsiä puhelintani, mutta en löytänyt sitä mistään. Epäilin että se unohtui töihin.
Miehet näytiivät rakennusta jonka kimpussa nyt olivat, he rakensivat siihen uutta seinää. Purkivat lauta seinät pois ja uutta ja kaunista hirsiseinää tilalle. Olin hämmennyksissä ja vihainen. Mitä tämä oli? Emme olleet tilanneet tällaista? Mitä kaiken takana oli?
Mutta miehet vakuuttivat, että ei ollut mitään taka-ajatuksia, vaan he vain purkivat ja rakensivat uutta ja parempaa tilalle, ilman että se maksaisi mitään.
Jäin ihmettelemään, voisiko oikeasti olla niin että he tekevät tämän kaiken hyvässä tarkoituksessa? Tätä siinä mietin ja sitten uni loppui ...

2. Kor. 5:16-17: Sentähden me emme tästä lähtien tunne ketään lihan mukaan; jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.

Herrani, Jeesus Kristus, avaa tämä uni, jos se on sanomaa sinulta. Mielelläni otan tuota uutta vastaan jos se on meille rakennukseksi ja kasvuksi.
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"Tulkaa hänen luokseen, elävän kiven luo, jonka ihmiset ovat hylänneet mutta joka on Jumalan valitsema ja hänen silmissään kallisarvoinen. Ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi rakennukseksi, pyhäksi papistoksi, toimittaaksenne hengellisiä uhreja, jotka ovat Jumalalle otollisia Jeesuksen Kristuksen tähden."
1. Piet. 2:4-5 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uuden luomuksen elämään nousemisen rukous:

"Jeesus, kiitän Sinua täydellisestä pelastuksen lahjasta. Kiitos, että olet uudestisynnyttänyt minut elävää uskoon. Otan vastaan uuden ilmestyksen uuden luomuksen elämästä. Hylkään vanhan ihmisen ja antaudun muutokseen, jossa Sinun Sanasi ja Pyhä Henkesi saa nostaa minut uutena luomuksena Sinun määräämääsi asemaan ja tehtävään. Anna Jeesus anteeksi kaikki syntini, penseyteni, epäuskoni, tappioni ja kompromissielämäni. Nousen jaloilleni ja päätän ottaa voiton synnistä lihassani ja vanhassa ihmisessäni. Käännyn pois tämän maailman ruhtinaan valtapiiristä ja suuntaudun Hengen johtamaan elämään Jumalan valtakunnassa. Otan vastaan veresi puhdistavan voiman ja Pyhän Hengen uudistavan läsnäolon elämääni. Kiitos Jeesus, että saan nousta uutena luomuksena ja voittajana Sinussa ylösnousemusvoimassa elämiseen! Kiitos, että uusi Hengen voima ja elämä laskeutuu minuun! Kiitos Jeesus, ylistys, kunnia ja kaikki palvontani Herra sinulle yksin! Amen!"
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kirje roomalaisille 12
1. Niin minä Jumalan armahtavan laupeuden kautta kehoitan teitä, veljet, antamaan ruumiinne eläväksi, pyhäksi, Jumalalle otolliseksi uhriksi; tämä on teidän järjellinen jumalanpalveluksenne.
2. Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
3. Sillä sen armon kautta, mikä minulle on annettu, minä sanon teille jokaiselle, ettei tule ajatella itsestänsä enempää, kuin ajatella sopii, vaan ajatella kohtuullisesti, sen uskonmäärän mukaan, minkä Jumala on kullekin suonut.
4. Sillä niinkuin meillä yhdessä ruumiissa on monta jäsentä, mutta kaikilla jäsenillä ei ole sama tehtävä,
5. niin me, vaikka meitä on monta, olemme yksi ruumis Kristuksessa, mutta itsekukin olemme toistemme jäseniä;
6. ja meillä on erilaisia armolahjoja sen armon mukaan, mikä meille on annettu; jos jollakin on profetoimisen lahja, käyttäköön sitä sen mukaan, kuin hänellä uskoa on;
7. Jos virka, pitäköön virastaan vaarin; jos joku opettaa, olkoon uskollinen opettamisessaan;
8. jos kehoittaa, niin kehoittamisessaan; joka antaa, antakoon vakaasta sydämestä; joka on johtaja, johtakoon toimellisesti; joka laupeutta harjoittaa, tehköön sen iloiten.
9. Olkoon rakkaus vilpitön, kammokaa pahaa, riippukaa hyvässä kiinni.
10. Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne.
11. Älkää harrastuksessanne olko veltot; olkaa hengessä palavat; palvelkaa Herraa.
12. Olkaa toivossa iloiset, ahdistuksessa kärsivälliset, rukouksessa kestävät.
13. Pitäkää pyhien tarpeet ominanne; harrastakaa vieraanvaraisuutta.
14. Siunatkaa vainoojianne, siunatkaa, älkääkä kirotko.
15. Iloitkaa iloitsevien kanssa, itkekää itkevien kanssa.
16. Olkaa keskenänne yksimieliset. Älkää korkeita mielitelkö, vaan tyytykää alhaisiin oloihin. Älkää olko itsemielestänne viisaita.
17. Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako. Ahkeroikaa sitä, mikä on hyvää kaikkien ihmisten edessä.
18. Jos mahdollista on ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
19. Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra".
20. Vaan "jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden sinä kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle".
21. Älä anna pahan itseäsi voittaa, vaan voita sinä paha hyvällä.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Shalom!
Tänään herättyäni ja ollessani Herrani kanssa läsnäolossa; näin kellon, joka näytti 12:sta.
Kuva oli himmeä, joten pyysin Herraa vahvistamaa tätä, jos oli Häneltä ja kohta sainkin nähdä 2 herätyskelloa jotka upposivat/ hukkuivat veteen.
Nämäkin kuvat olivat himmeitä, mutta ne tuli pyynnöstäni kuin vahvistukseksi.


Kuva


Sitten näin vielä kämmenen, sekin oli himmeä kuva, ja se tuotiin eteeni, kämmenen selkäpuoli ylospäin. Aivan kuin se olisi ollut jonkun päällä, niinkuin vannoessa, käsi raamatun päällä ...

Näitä mietin, oliko ne Herra sinulta, mutta sainhan nuo kellot uudestaan. Ajattelin, että kun kello hukkuu .. ei aikaa enää ole, ja nuo 2 viimeistä oli herätyskelloja, jos sillä on merkitystä.

Johanneksen ilmestys 10
1. Ja minä näin erään toisen, väkevän enkelin tulevan alas taivaasta; hänen verhonaan oli pilvi, ja taivaankaari oli hänen päänsä päällä, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, ja hänen jalkansa niinkuin tulipatsaat,
2. ja hänellä oli kädessään avattu kirjanen. Ja hän laski oikean jalkansa meren päälle ja vasemman maan päälle
3. ja huusi suurella äänellä, niinkuin leijona ärjyy; ja kun hän huusi, antoivat ne seitsemän ukkosen jylinää ääntensä puhua.
4. Ja kun ne seitsemän ukkosenjylinää olivat puhuneet, yritin minä kirjoittaa, mutta minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita".
5. Ja enkeli, jonka minä näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti
6. ja vannoi hänen kauttansa, joka elää aina ja iankaikkisesti, hänen, joka on luonut taivaan ja mitä siinä on, ja maan ja mitä siinä on, ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa,
7. vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.
8. Ja sen äänen, jonka minä olin kuullut taivaasta, kuulin taas puhuvan minulle ja sanovan: "Mene ja ota tuo avattu kirjakäärö, joka on meren ja maan päällä seisovan enkelin kädessä".
9. Ja minä menin enkelin tykö ja pyysin, että hän antaisi minulle sen kirjasen. Ja hän sanoi minulle: "Ota ja syö se; se on karvasteleva vatsassasi, mutta suussasi se on oleva makea kuin hunaja".
10. Niin minä otin kirjasen enkelin kädestä ja söin sen; se oli minun suussani makea kuin hunaja; mutta sen syötyäni minun vatsaani karvasteli.
11. Ja minulle sanottiin: "Sinun tulee taas profetoida monista kansoista ja kansanheimoista ja kielistä ja kuninkaista".

Evankeliumi Matteuksen mukaan 24
1. Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2. Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3. Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4. Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6. Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8. Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10. Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12. Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13. Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15. Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa - joka tämän lukee, se tarkatkoon -
16. silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17. joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18. ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20. Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21. Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26. Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28. Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
43. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä yövartiolla varas tulee, totta hän valvoisi, eikä sallisi taloonsa murtauduttavan.
44. Sentähden olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee.
45. Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
46. Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
47. Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.
48. Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
49. ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
50. niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
51. ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Ella, näi niistä minäkin ajatelin.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2200
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" ja kohta sainkin nähdä 2 herätyskelloa jotka upposivat/ hukkuivat veteen."

.... " kämmenen selkäpuoli ylöspäin. Aivan kuin se olisi ollut jonkun päällä, niinkuin vannoessa, käsi raamatun päällä ..."

Ehkä....kaksi kelloa , seurakunta ja Israel, ahdistuksen aika, "kellot syvyyteen/syviin vesiin"

"Kämmen",....Jumalan suojaava käsi omiensa yllä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Tänään, kun olin Herran läsnäolossa, sain 2 kuvaa. Ensimmäiselle en ole löytänyt selitystä mutta toisessa on kyllä vertauskuvallisuuta.
Ensimmäisessä kuvassa 2 mustaa koiranpentua leikki painien keskenään ..
Toinen kuva olikin oikea poseeraus kuva, kuin valokuva. Siinä kuvan edustalla seisoi isä ja poika. He olivat oikein poseeraus asennossa. Molemmat seisoivat kädet suorina kuvaajaa kohti. Takana oli metsän reuna jonka edessä oli pieni, harmaa hirsitalo. Kuvat olivat hyvin selkeät. Isä pojan rinnalla oli vahva ja poika oli vielä pieni.
Jotta tällaista tänään ..
Siunaten teitä.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koin että tuossa isä/poika kuvassa on 2 vaihtoehtoa. Taivaan Isä lapsensa kanssa tai isä joka saa vahvana seisoa lapsensa rinnalla. Veljelläni on pieni poika... ehkä tämä on lohdutukseksi.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Taivaan Isä pitää huolta lapsistaan : https://www.youtube.com/watch?v=EC-DC3U1C5A


1. Aurinko oi, pilveen mennä voi ja värit harmaat luonnon usein peittää.
Yllä pilvien on taivas sininen ja yläpuolla kaiken sen, on kotimaani kirkkauden.

:,: Taivaan Isä pitää huolta lapsistaan ja voimaa antaa päivään uuteen. :,:

2. Uskovan tie, se ei aina lie, niin helppo kuin sen jotkut mulle kuvaa.
Mutta jos vaan, ain luotan Jumalaan, niin huomaan että huoleni pois häipyy, kaikki
varjot väistyy.

:,: Taivaan Isä pitää ...:,:

3. Mä riemuitsen, vaikk` vähäinen, oon kaikessa mi eloon tähän tulee.
Vaan tiedän tään, ja uskossa jo nään, kun synti lakkaa, kerran onnellinen olen
luona Herran.

:,: Taivaan Isä pitää....:,:
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2200
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Oliko siis miehen ja pojan kädet ojennuttuna eteenpäin, kuvaajaa kohti, vai olivatko kädet sivuilla suorina, normaalisti ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. ne olivat sivuilla suorina, normaalisti .. ei eteenpäin.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Shalom, kaikille tähän päivään ja hetkeen!
Tänään näin taas kuvia ja niitä olen tässä puntaroinnut, onko ne jaettavaksi? Mutta kuka minä olen sanomaan, etteikö niitä pitäisi jakaa.

1. Näin kaupungin keskuskadun, joka oli täysin tyhjä ja hiljainen.
10. Näin sanoo Herra: Vielä kerran kuullaan tässä paikassa, josta te sanotte: 'Se on oleva rauniona, vailla ihmisiä ja eläimiä'. Juudan kaupungeissa ja Jerusalemin autioilla kaduilla, joilla ei ihmistä, ei asukasta, ei eläintä ole,
Jeremia 33.

2. Näin ihmisen syövän "kakkua", tai kakuksi sen ajattelin, koska sen sisltä pursui jotain marjaisan näköistä täytettä.

Kyselin Herralta taas näitä, ovatko ne Häneltä, moneen otteeseen sitä hoin ...?

Stten, kuin vahvistukseksi:
3. Näin kuin kakkupohja kasan, joka oli korkea. Niitä ei oltu vielä täytetty, mutta ne kaikki oli leikattu kolmion muotoon. Sitä hetken mietin ja koin että se muoto tarkoittaa, Isää, Poikaa ja Pyhää Hengeä.
4. Näin taas nuo rappuset ylös ja ensin ne oli hiljaiset ja kohta näytettiin niillä liikettä. Ajattelin ensin että nuo "ihmiset" tulivat rappuja alaspäin. Sitten mietin, katsoinko heitä ylhäältä, jolloin hekin tulivat ylös, vaiko täältä alhaalta, jolloin tulivat alas? Se jäi epäselväksi. Jos he tulivat alas, olivat ehkä enkeleitä?

Tällaisia tänään pohdittavaksi.


"Jos olemme panneet toivomme Kristukseen vain tämän elämän ajaksi, olemme säälittävimpiä kaikista ihmisistä.
- - -
Sitten kuulin äänen, joka oli kuin suuren kansanjoukon kohinaa, kuin suurten vesien pauhua ja voimakasta ukkosen jylinää. Se lausui:

- Halleluja! Herra, meidän Jumalamme, Kaikkivaltias, on ottanut kuninkuuden.
Iloitkaamme ja riemuitkaamme, antakaamme hänelle kunnia! Nyt on tullut Karitsan häiden aika. Hänen morsiamensa on valmiina, hänen ylleen on puettu hääpuku, hohtavan valkea pellavapuku. Se pellavapuku tarkoittaa pyhien vanhurskaita tekoja.

Enkeli sanoi minulle: 'Kirjoita: Autuaita ne, jotka on kutsuttu Karitsan hääaterialle.' Ja hän jatkoi: 'Nämä ovat tosia Jumalan sanoja.'"
1. Kor. 15:19; Ilm. 19:6-9 [kr92] [kr38]
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Shalom!

Noista kelloista tuli vielä mieleen Daniel 7, kuten AO:kin viittasi Vaivanaikaan:

25. Hän puhuu sanoja Korkeinta vastaan ja hävittää Korkeimman pyhiä. Hän pyrkii muuttamaan ajat ja lain, ja ne annetaan hänen käteensä ajaksi ja kahdeksi ajaksi ja puoleksi ajaksi.

Tuli myös mieleen, että koska Raamatussa ei mikään ole sattumalta, niin tämän mukaan ainakin Vaivanajan seitsemän vuoden toinen puolisko voisi jakautua useampaan osaan, vuoteen, 2 vuoteen ja puoleen vuoteen, mutta ei kyllä mistään ole tullut vastaan mitä tuo jakautuminen voisi tarkoittaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tämä jäi vielä kertomatta tuosta ensimmäisestä kellosta. Kun katselin että kello on jo 12, eli aika on täysi, samalla huomasin, että aika oli hieman yli. Mietin oliko tuo sekuntti viisari vaiko minuutti viisari, mutta se oli n. 3-5 min. yli, jos se oli minuutti viisari.
Se taas kertoo, että elämme jo lisä ajalla?
Nuo 2 muuta hertyskelloa tuli, kun pyysin vahvistusta, joten ne voivat ehkä vahvistaa vain ensimmäistä kuvaa, ...?
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Aika huvittava kuva. mut eilen illalla just Jumala puhui mulle ihmeellisesti että ylhäältä tuleva viisaus on taipuisa ja nyt toi sun Sinetti laittama kuva. Kiitos
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä juuri näin, Ella! Siinä olisi pointtia.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hieno viesti Herralta, Katso7! Vaikea selittää, mutta näin oon myös kokenut, että Herra on kaikkivoipa, eikä Häntä rajoita mikään. Monesti kun ajattelee, että kuvittelenko nyt vain omiani, niin Herra korjaa, että asiat ovat juuri niin kuin Minä olen sinulle puhunut. Pohjimmiltaan Hän sanoo, että "Minä Olen olemassa, luota Minuun rakkaani".

Ja toinen ehkä vaikeasti selitettävissä oleva asia on se, että Herran omat ovat jo Taivaankansalaisia, olemme jo Hänen kanssaan tuolla ylhäällä. Mutta välissä on vielä se verho, josta täälläkin on puhuttu. Mutta että Pyhä Henki toimii yhteysvälineenä maan ja Taivaan välillä. Ja jotenkin oon kokenut, että se mitä täällä teemme, vaikuttaa myös Ylhäällä "se minkä sidotte maan päällä, on sidottu myös Taivaissa." Ja siksi Pyhä Henki tulee murheelliseksi kun teemme syntiä, koska sillä on vaikutuksensa myös Henkimaailmassa, emme vain tiedä täysin millaista.

Voi sitä ilon päivää kun tämä verho poistuu, elämme todellakin lisäajalla, Herran Armosta.

Maran ata Herra Jeesus Kristus! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Eilen oli taas tuo "työpäiväni". Pyysin aamulla, että Jeesus antaisi tähänkin päivään, sen yllätyksen, joka tulee Häneltä.
Se on tullut melkein tavaksi ja niin Hän nytkin tuon teki. Hän toi tuon asiakas "Päivin" lähettämänä tuoda tuon yllätyksen kuin niin monasti aiemmin.
Tämä oli lohduttava ja todistava yllätys:

"Päivi" tuli luoksemme, toivottaamaan tapansa mukaan hyvää työpäivää kaikille. Hän tuli siihen viereeni ja alkoi kertomaan:
- " Nyt en ole saanut unia, mutta olimme hyvästelemässä äitini, joka nyt nukkui pois ..".
Nousin seisomaan, ja halasin osaanottaen hänet. Hän kertoi:
- " Äiti viime hetkellä sanoi sanat: .. kuinka kaunis valkeus." ..ja nukkui sitten pois. Hoitaja kysyi, haluanko vielä koskea äitiä ja koskin. Tunsin valtavan rauhan äidistä."
Sanoin "Päiville":
- " Olet saanut valtavan lohdutuksen, nyt tiedät että äitisi on päässyt hyvään paikkaan ja hänellä on kaikki hyvin."
Päivi oli usein kertonut, kuinka hänen sukulaisensa, kuin myös äiti, uskoivat Jumalaan.
Kiitin mielessäni Herraa ja sydämeni tunsi valtavaa rakkautta ja iloa.
Vielä illallakin mietin noita hänen äitinsä, niin kauniita, viimeisiä sanoja, niin lohduttavat ne ovat:
- "Kuinka kaunis valkeus!!!"
Kiitos Jeesus.

Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus." Ja valkeus tuli. (Raamattu, 1 Moos. 1:3)
Te olette maailman valkeus. (Raamattu, Matt. 5:14)
Jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta. (Raamattu, Joh. 3:20)
Hän oli palava ja loistava lamppu. (Raamattu, Joh. 5:35)
Vaeltakaa, niin kauan kuin teillä valkeus on, ettei pimeys saisi teitä valtaansa. (Raamattu, Joh. 12:35)
Vastaa Viestiin