Herrasta todistaminen

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Juhani

Herrasta todistaminen

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Olen huono puhumaan ja todistamaan Herrasta. Rukoilin Herraa ja kysyin mitä minun pitää sitten tehdä kun en saa suutani auki? Kuulin yllättävän vastauksen Häneltä:

Jos haluat todistaa minusta, niin aloita se ensin omasta itsestäsi. Näytä se Jumalan rakkaus muille, jotta he voisivat uskoa sinuun. Rakasta ja kunnioita lähimmäisiäsi! He eivät tarvitse mitään hienoja Raamatun lauseita vaan tekoja ja rakkautta, jotta he voisivat uskoa Kristukseen ja sinun kertomaan sanomaasi.
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Herrasta todistaminen

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Taisit saada saman vastauksen myös vaimoltasi, jokin aika sitten, jos oikein ymmärsin.
Tämä on vahvistuksena.
Koen samoin. Tämä on hyvä muistutus varmasti meille kaikille. Aloittaa itsestä..olemalla esimerkkinä.
Sinettisormus

Re: Herrasta todistaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Juuri noin. Tuolla ohjeella minäkin aloitin ja teen edelleen Jumalan työtä. Olen ymmärtänyt, että kutsumukseni on jakaa Herralta saatua RAKKAUTTA! Sitä voi toteuttaa niin monella tapaa ...
Juhani

Re: Herrasta todistaminen

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Rakkautta voi jakaa. Köyhiä ja kärsiviä voi auttaa...
Kun usko tuli minuun/tulin uskoon. Olen ollut siitä alkaen heti "rukous ja lähetystyössä". Lähetyskenttääni on kuulunut ensi alkuun vaimoni, joka ei usko sekä perhekuntani että ystäväni. Voin vakuuttaa, että siinä on ensi alkuun riittämiin työtä. Jatkoa katson myöhemmin, mitä Jumala tuo minulle myöhemmin tehtäväksi. Odotan ja haluan kasvaa uskossani ja seurata Jumalan tahtoa, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Herrasta todistaminen

Viesti Kirjoittaja katso7 »

tv7 yliluonnollista ohjelmassa on Dennis Jernigan entinen homo nykyisin hyvää ylistysmusiikkia soittava ja hänellä on 9 lasta! arkistosta löytyy
lisääntykää ja täyttäkää maa?
Viimeksi muokannut katso7, 22 Tammi 2018, 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Herrasta todistaminen

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

9 LASTA !!!! KIITOS HERRALLE; Hän on kovin siunannut tuota miestä! Herra voi parantaa ja eheyttää kaiken!
Vastaa Viestiin