Uuden raamatun hankkiminen!

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Uuden raamatun hankkiminen!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mul jäi vanha rikkinäinen raamttu siskolleni ja ajattelin ostaa uuden. No olin ostoskeskuksessa ja kävelin kirjakauppaan kysyin onko teillä raamattuja ne sano tos on siel oli kovakantinen raamattu en kattonut käännösvuotta mutta hinta oli vain 24 e ostin sen. se oli 92 käännös ja monet sanoo et siinä on niin paljon väärin käännetty en tiedä. käännöksiä on niin paljon se mikä mua hämmästytti oli se kun riparileirillä sain raamatun ja siinä oli muistojae et sinun sanansi on minun jalkaini lamppu täs uudes raamtus oli sama jae ja vielä lisäks toinen jae
2 piet 1:21 ei yksikään profetaallinen sana ei ole tullut julki ihmisten tahdosta vaan ihmiset ovat puhuneet Pyhän Hengen johtamina sen minkä ovat Jumalalta saaneet.
Yks tuttu sano mulle kun vanha käännös sanoo sananlaskuis et missä ilmoitus puuttuu siel kansa käy kurittmaks. uudes käännökses se sanoo
San 29:18 ellei profeettoja ole kansa villiintyy onnellinen se joka Herran lakia seuraa
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Uuden raamatun hankkiminen!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... enpä tiedä kuinka oikeallinen tuo 92 käännös on , mutta itse suosin tuota vanhaa käännöstä.
Vastaa Viestiin