Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shimcha Kadosh - Barry & Batya Segal - Lyrics https://www.youtube.com/watch?v=NlhFpDq_7UE
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5024
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen. Ei tarvitse olla huolissaan, Herra pitää meistä huolen ja haluaa myös ohjata meitä uuteen, mutta senhän sinä tiedät Sinetti! Ja uusi on uutta vain meidän mielestämme, Herra on sen tiennyt ja hyväksinähnyt jo maailman perustamisesta lähtien.

Luulen, että nyt on monelle Herran omalle "uusi" aika alkamassa, sen kaltaisia viestejä maailmalla liikkuu. Toivon tietenkin, että tuo aika olisi jo Herran luona Taivaassa!

Siunausta tähän päiväänne!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Shalom! Rauhaa!

Kiitän Herraa teistä kaikista siskoista ja veljistä, joita siellä vielä lukee, teistä, jotka pidätte tätä Kristus yhteyttä yllä.
Lauantaina olin kuulemassa Jukka Partalaa, pitkästä aikaa, moneen vuoteen.
Sanomaa tuli niin paljon ja oi, kuinka hyvää Sanomaa. Ilta oli hyvin vahva ja Pyhän Hengen täyteinen. Kunpa voisin sen kaiken kertoa, mutta jos edes vähän osaisin avata .. kunpa edes tietäisi, mistä aloittaa.
Ensimmäiseksi, eräs uskon veli, kertoi näkynsä, josta Herra oli jo hänelle puhunut pitkään:
- " Näin paljon ihmisiä kulkemassa kohti taivaskotia ja kun tarkemmin katselin, huomasin että he olivat pukeutuneita kuin sota-asuun (ef. 6.). Sitten huomasin että kuinka paljon noissa asuissa olikaan puutteita ja eri tyyliä pukeutua siihen. Joillain oli kypärät päässään ja joillain ne oli päässä kallellaan, jotkut kulkivat paljain jaloin ja joiltain puuttui haarniska tai muuten vain oli epämääräisesti ja huolimattomasti puettu päälle.
Siinä ne kaikki kulkivat yhtämatkaa iloisina. Sitten pelästyin, kun huomasin myös itseni tuon joukon keskellä ..."
Totta, voisimme hieman alkaa tarkistella, miten olemme pukeneet tuon taivaallisen sota-asun päällemme, olemmeko tehneet sen Sanan mukaisesti vaiko vain vähän sinne päin.
Jukka Partala julisti, että meidän tulee lukea enemmän Sanaa, jättää ne maalliset hömpötykset katsomatta ja lisätä Sanan lukemista, sillä sitä kautta vain voimme oppia tuntemaan Herramme ja sitä enemmän kun luemme, niin että siitä tulee elämämme, syventyy tuntemuksemme Herraamme, Jumalaamme. Mikä mieltämme painaakin on kaikkeen vastaus Sanassa, kunhan sen vain syvällisesti tunnemme.
Jukka sanoi, että meidän on syytä alkaa valmistautumaan, sillä vielä hetki ja kohta Suomeen tulee todella huonot ajat, jotka vain syvenee. Tästä on paljon profetoitu, mutta ei sitä edes tarvitse profetoida, kun se kaikki alkaa olla jo näkyvissä edessämme.
Hän huomautti, että seurakunnissa on nuo jotka kantavat vastuuta seurakunnan asioista ja sitten teemme asioita totutun ja opitun kaavan mukaan. Mutta pitää muistaa, että oikea vastuun kantaja on Jeesus Kristus. Hän on keskuudessamme kokouksissa ja kaikessa. Hän lähettää Pyhän Hengensä, kuin Helluntain. Saamme kiittää Pyhää Hengeä! Papit ja muut emme mitään voi, olemme vain Herran työkaluja, Vastuu on yksin Herran Jumalan! Emme me ketään paranna, emme pelasta tahi vapauta, sen kaiken tekee Herra! Amen!
Jukka kertoi ja näin hän on aina ajatellut, että kun viemme rukouksemme Herralle, ei meidän siitä tarvitse enää taakkaa kantaa, sillä Herra ottaa sen kantakseen, Hän tietää niin lapsemme, puolisomme kuin muutkin asiamme ja Hän ottaa niistä vastuun ja Hänellä on niihin kaikkiin oma suunnitelma.
Emme me mitään voi vaikka kuinka yritämme suunnitella, mutta Herra voi ja Hänen suunnitelmat pitää.
Jukka sanoi, että älkäät myös olko synkät ja masennuksessa, vaan näyttäkää meillä oleva Kristus valo. Saatana on vain riemuissaan kun huudamme ahdistustamme ja väsymystämme ja masennustamme, se nauraa ilkikurisesti:
- "Ole vain hiljaa siellä sohvan nurkassa, äläkä ala tekemään mitään! Näytä vain maailmalle synkkyytesi uskovana, niin ei uskottomat tuota osaa halua omakseen!"
Niin, ... Jukka lopuksi rukoili minulle Ilmestyksen Lahjaa! Kiitos Jeesus, tahdon ottaa sen vastaan!
Lopetetaan siis tuo, ei anneta sille "ketkulle" tuota iloa, vaan näytetään, mitä on kun Kristus asuu meissä! Amen!!!
Tähän sopii hyvin se Sota-asu rukous, jonka katso7 veli meille löysi. Siitä voisi joku tehdä sellaisen flaierin, jonka voisi laittaa vaikka kehyksiin ja yöpöydälle. Siitä se olisi sitten hyvä lukea aamuisin ääneen.
Tässä tuo ilta oli n. tiivistettynä ja tämän jaoin myös eilen Rukousyhteys Hetkessämme ja Herra yllätti taas, sillä muilla oli samankaltaista Sanomaa.
Pidetään näistä kiinnin ja vartioidaan ettemme näistä lipsu. Kiitetään Pyhää Hengeä siitä mitä Hän meille antaa!
Kiitos ja Kunnia ja Ylistys on Jeesuksen Kristuksen! KUNNIA !!! KUNNIA !!! KUNNIA !!!

t.sinetti
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"JUMALAN SOTA-ASU" RUKOUS

Pue yllesi Jumalan sota-asu
HYVÄÄ HUOMENTA, ISÄ
HYVÄÄ HUOMENTA, JEESUS
HYVÄÄ HUOMENTA, PYHÄ HENKI

Taivaallinen Isäni, Sanasi mukaisesti annan ruumiini eläväksi,
pyhäksi, Sinulle otolliseksi uhriksi. Room. 12:1

Nyt, Isä, seison kupeet totuuteen vyötettyinä, pukunani vanhurskauden haarniska ja kenkinä alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa otan uskon kilven, jolla voin sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet ja otan vastaan pelastuksen kypärin ja Hengen miekan, joka on Jumalan Sana. Ef. 6:14-17

Ja Sinun Sanasi mukaisesti Sinun kunniasi seuraa minun suojanani. Jes. 58:8

Nyt, Taivaallinen Isäni, ylistän Sinua ja kiitän Sinua siitä sota-asusta, johon olen saanut pukeutua tätä päivää varten. Isä, Jeesuksen nimessä Sanasi mukaan olen nyt täydellisesti Sinun sota-asuusi puettu.

Kristus-kalliolle minä rakennan elämäni, kotini ja avioliittoni ja tuonelan portit eivät sitä voita. Matt. 16:18

Herra, Sinä olet minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Ps. 23:11

Sillä Sinä, minun Jumalani olet rikkautesi mukaisesti täyttävä kaikki minun tarpeeni kirkkaudessa, Kristuksessa Jeesuksessa, ja kaikki minä voin Sinussa Jeesus, joka minua vahvistat. Fil. 4:13-19

Hajoitan maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Sinun tuntemistasi vastaan, ja vangitsen jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Sinulle Kristus, 2 Kor. 10:5, ja heitän kaikki murheeni sinun päällesi, sillä Sinä pidät minusta huolen. 1 Piet. 5:7

Minä ylistän Sinua siitä, että saan nauttia taivaallisesta terveydestä, sillä Sinä olet minun Jumalani, joka parannat kaikki minun sairauteni. Ps. 103:3, ja Sinun haavasi kautta minä olen parannettu Jes. 53:5

Ylistän Sinua ja kiitän sinua hyvinvoinnistani ja hyvästä terveydestäni ja totuudesta, joka minussa pysyy ja on oleva minun kanssani iankaikkisesti.
2 Joh. 2

Ilo Sinussa, Herra, on minun väkevyyteni. Neh. 8:10

Isä, olen rukoillut Sanasi mukaisesti, ja Sinä olet sanonut, että Sinä valvot Sanaasi toteuttaaksesi sen, Jer. 1:12. Isä, tule ja elä minussa väkevänä tänään, sillä minä olen kokonaan Sinun, Jeesuksen nimessä, AAMEN.

Tämä tunnustus on levinnyt ympäri maailman parantaen ja muuttaen ihmisten elämää. Muista, että jokaisesta ääneen lausutusta sanasta tulee todellisuutta, joka joko rakentaa tai tuhoaa. Yllä olevien asioiden pelkkä ajatteleminen ei riitä. Sinun täytyy sanoa ne ääneen!

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Golgatan Veressä Voima On : https://www.youtube.com/watch?v=z2G9EinR5Fk
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Äsken tuossa tuota "terveellistä" päivä kahvia juodessani ajatukset lähti taas seikkailemaan, että itsekkin niille hymyilin, ehkäpä ne tarkoituksella laskettiin ylleni. Mietin, kuinka Jeesus eli elämänsä meille esimerkiksi. Mutta mitä jos ajattelisimme minkälainen Jeesus olisi ollut jos olisi elänyt kuin Me? :o :shock: ... keskustelen Jeesuksen kanssa kun Hän istuu tuossa sohvalla ja kysyn Hänen vointinaan ja Hän vastaa:
-" No ei oo kehumista, masentaa niin vietävästi ja joka paikkaa kolotaa. Illalla olisi yks julistus keikka, mut en kyl nyt millää jaksa..joku toinen kerta .. ja sit naapurin vihtahousu, se ku pilkkaa .. Isä auta!"
Olisikohan sovitus työ jäänyt tekemättä jos Hän olisi elänyt kuin Me. Saatana meille nauraa ja iloitsee aina kun saa meidät tuohon yllä olevaan asemaan. Onneksi ja Siunaukseksi Jeesus jaksoi ja Hänellä oli voimaa. Sitä Kristus valoa meidänkin tulee loistaa. Emme saa näyttää negatiivisuutta itsessämme. Ihminen joka ei usko ja jolle kaiken välinpitämättömyyden ja väsymyksen keskellä yritämme kertoa uskosta, emme itse ole uskottavia. Ei he halua uskoon jos se on tuollaista, sohvan nurkasta huutelua. Että tällaisia tuossa mietin. Olisi se kauheaa jos Jeesus olisi ollut kuin Me. :D

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Istun nojatuolissani, katsellen ulos ikkunasta, nähden auringon paisteen ja kirkkaan sinisen taivaan ja koen valtavaa iloa ja vapautta, Jeesus on suunnitelut elämässäni kaiken. Joka askeleella se toteutuu ja tuo yllätyksiä vastaan. Kiitos Jeesus! Kiitos Pyhä Henki!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5024
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinetti! Ole Siunattu kaikissa asioissasi, niin kuin te kaikki muutkin rakkaat palstalaiset!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lisään vielä tähän, mitä illalla nukkumaan mietin, se on lisäystä tuohon yllä olevaan eiliseen tekstiini:

Me valitamme niin monesta ja on vaikeaa ottaa vastaan tuota Sanomaa, sillä se kolahtaa aivan meidän jokaisen kipu pisteisiin. Mutta kaikkiin niihin meidän ja ystäviemme valituksiin on Ratkaisu, hyvä Vastaus ja se on : JEESUS!!!
Voimme sanoa valittavalle minälle tai ystävälle, naapurille: " Jeesus voi PARANTAA, Jeesus voi PELASTAA, Jeesus voi VAPAUTAA, Jeesus voi MUUTTAA, Jeesus voi UUDISTAA ... kaiken kaikkiaan ; JEESUS VOI !!!!"
Uskotaanhan me siihen? Kyllä.. kyllä JEESUS VOI!!!


Nyt, Isä, seison kupeet totuuteen vyötettyinä, pukunani vanhurskauden haarniska ja kenkinä alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa otan uskon kilven, jolla voin sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet ja otan vastaan pelastuksen kypärin ja Hengen miekan, joka on Jumalan Sana. Ef. 6:14-17

Ja Sinun Sanasi mukaisesti Sinun kunniasi seuraa minun suojanani. Jes. 58:8
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen illalla kun kävin nukkumaan, näin kuvan kultaisesta Kuninkaan Kruunusta, jossa oli tuo punainen kangas sisällä ...

Kruunu

Kruunu merkitsee samaa kuin seppele eli se on iankaikkisen elämän vertauskuva.
nöyrtyminen ja Herran valtakunta,–risti ja kruunu, loistavat kaikkialla Raamatussa.

Kuva


... ja tänään, kun heräsin, näin kuvan, jossa mustiin puketuneet ihmiset, mustat kypärät päässään, ajoivat joillakin moottoriajoneuvoilla, kuvan vasempaan suunttaan, oliko moottorikelkat, pyörät tai jotain, niitä ei kunnolla näytetty. Mutta vauhti oli kova ja he ampuivat koko ajan eteensä, edetessään ... liekkö nämä näkyjä, mutta päätin jakaa ...
Jos jotain tarkoittaa, niin itse koen tuon kertovan henkivaltojen taistelusta.
Ehkä olen nämä pari päivää tallonut noiden valtojen varpaille.
JEESUS KRISTUS ON HERRA!!!!! KUNNIAN KUNINGAS !!!

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen sain ystävältäni ihanan viestin jonka sain luvalla jakaa. Ystäväni on kipuillut viimepäivinä niin maallisten kun näiden uskon asioiden kanssa:


Kuva


Ystäväni: Moi! Pakko kertoo sulle kun olin eilenkin väsynyt ja kiukkunen ja mietin mitä alkasin tekemään.Tuli pitkästä pitkästä aikaa tällänen:

"Liian suurten odotusten,
vaatimusten paineessa
Vapauteen minun anna,
lepoon käydä Jumala.
Rukouksen hiljaisuuteen,
valoon Kirjan avatun,
lähellesi, Vapahtaja,
kutsut kesken taistelun."

Tää tuli hitaasti ja moneen kertaan.Olin siis unissani milloin missäkin paikassa.Meninpä mihin vaan niin tää kuului aina.Sitte heräsin ja mieti n mikä ihme se voi olla ja kävin vessassa ja nukahdin uudestaan.Sitte näin unta,että olin kirkossa ja siellö laulettiin virsi 525. Siinä se oli.Aikaisemmin illalla olin lukenut sitä Jumala puhuu kirjaa.Siinä oli eilisen päivän kohdalla.

"TULE JA JÄÄ LÄHELLENI
Tulkaa Minun tyköni,kaikki työtätekevät ja raskautetut,niin minä annan teille levon.
Tule lepäämään.
Mutta pysy myös levossa.
Lopeta kuumeinen kiirehtiminen, ole tyyni ja
rauhallinen.
Tule tyköni,ei vain anomaan jotakin,
vaan ollaksesi lähelläni.
Saat olla varma avustani,
voit tuntea läsnäoloni.
Odota kunnes Jumalan lepo täyttää sielusi.
Lepo ei tunne pelkoa.
Lepo ei tiedä puutteesta.
Lepo on voimakas, varma.
Se on rauhallinen aukeiden,hiljaisten virtojen järkkymättömien kukkuloiden lepoa.
Jotta saisut tämän levon ,sinun ei tarvitse kuin tulla Minun tyköni.
Siis tule."

Minä: Halleluja!!! Halleluja!!! Todella, Jumala kutsuu sinua nyt vahvasti. Koin jo sen kun oli puhetta siitä viikonlopusta. Voi kuinka Hän puhuu!!! Nyt on aika ottaa kutsu vastaan.Jumala kutsuu vain muutaman kerran elämässä, älä nyt anna mennä sen ohi!! Nyt oon niin tosissani. Toi oli aivan mahtavaa mitä sait. Herra on yrittänyt kutsua sinua " ikävien" asioiden kautta, yrittänyt herättää sinua. Minäkin jo huolestuin, kun et ottanut aivan selvää kutsua vastaan... vielä ei ole myöhäistä.
Aamulla pyysin Heralta taas yllätystä tähän päivään. Sanoinkin jo iltapäivällä että ei sitä tainut tänään tulla mutta onhan iltaa vielä jäljellä ja tässä se nyt kauttasi tuli ..
Nyt vain täällä tutisten odotan mihin tämä johtaa ...

Voi Rakas Jeesus annan tämän olla nyt se muutoksen hetki ystäväni elämässä. Olen kutsunut häntä niin monasti yhteisiin tilaisuuksiin, mutta hän on aina viime tipassa hylännyt kutsun. Viime päivinä häntä on kuitenkin myös alkanut puhuttaa uskonkaste. Kiitos Jeesus että Sinä nyt vahvasti puhuvat häntä, tuon virren 525 kautta.
Amen.

SUUREMPI KUIN SYDÄMENI; VIRSI 525 : https://www.youtube.com/watch?v=eZAq5Mc6J-M
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

525Suurempi kuin sydämeni
Saksassa 1738

1.
Suurempi kuin sydämeni
Jumalan on rakkaus.
Suurempi kuin oma tahto
Kutsujan on laupeus.
Suurempi kuin oma into,
ehdottomuus mieleni
- uskollisuus Jumalamme
kaikkea on suurempi.

2.
Suurempi kuin epäilymme,
suurempi kuin lankeemus,
suurempi kuin pettymykset
Jumalan on luottamus.
Hän on itse kutsuessaan
meihin istuttanut sen.
Hän ei kadu kutsumistaan,
hän on vahvuus heikkojen.

3.
Yhtä pyydän, Vapahtaja,
tänään yhtä pyydän vain:
Näytä yhden päivän matka,
askel, jonka tänään sain.
Keiden kanssa, mihin suuntaan
polku tänään avautuu?
Millä tavoin Isän tahto
meissä tänään tapahtuu?

4.
Anna, Kristus, rohkeutta
mennä maastoon tiettömään,
jossa merkkejä en tunne,
vaille vastausta jään.
Juuri siellä sinuun juurrun,
vastuuseen viet laajempaan,
taikka suostun vähimmässä
uskollinen olemaan.

5.
Liian suurten odotusten,
vaatimusten paineessa
vapauteen minun anna,
lepoon käydä, Jumala.
Rukouksen hiljaisuuteen,
valoon Kirjan avatun,
lähellesi, Vapahtaja,
kutsut kesken taistelun.

6.
Suurempi kuin sydämemme,
suurempi kuin ihmistyö
hiljaisuus on rukouksen,
siinä Luojan sydän lyö.
Siinä itse, armon Henki,
uupunutta uudistat.
Annat kasvullemme aikaa,
uuteen työhön valmistat.


Markku Kilpiö ja Anna-Maija Raittila 1984. Virsikirjaan 1986.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 5024
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sinetti, Herra on kutsunut hänet uskoon. Halleluja, ylistäkäämme Armon Herraamme Jeesusta Kristusta!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tänään, rukouksessa olessa, näin kuvan kolmesta sormuksesta. Ensin minua kohti ojennettiin sormusta, jossa oli paljon pieniä kirkkaita kiviä rivissään, keskellä. Tuon sormuksen sisään oli pujotettu valkoinen oksa jossa oli pieniä valkoisia kukkia.
Toinen sormus, joka oli tuon nim.merk. kaltainen sinettisormus ja nyt siinä oli keskellä kirkas kivi.
Kolmannessa sormuksessa oli soikea ja punainen kivi keskellä.
Mietin näiden tarkoitusta, kunnes muistin että illalla olin rukoillut erään veljen puoleen, joka on juuri löytämässä Jeesuksen ja uskon.Tuon veljen puolesta käydään valtavaa Rukous taistelua. Pyysin Jeesukselta, että Hän antaisi tälle veljelle jotain lohduttavaa ja uskon että nämä sormukset oli ilmoitustus siitä että: "Hän on Minun!"
Tuo veli on taivaissa liitetty morsius seurakuntaan! Halleluja! Kiitos, kunnia ja ylistys!!! Kiiitos! Kiiitos!!! Kiiitos!!! Kunnia Kunnia Kunnia!!! Jeesuksen Kristuksen Nimeen! Halleluja!
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Evankeliumi Johanneksen mukaan 15
1. "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
2. Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
3. Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
4. Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
5. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
6. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.
7. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
8. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.
9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
10. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
11. Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12. Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
13. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
14. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
16. Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.
17. Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
18. Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
19. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
20. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
21. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
22. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
23. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
24. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
25. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.
26. Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
27. Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Tänään, aamusta näin unta, jossa taas, yllätys yllätys, ... olin raskaana ja synnytys poltot oli alkaneet ja synnytys käynnistynyt. Etsin paikkaa missä synnyttää. Alue oli ihmeellinen, osin kuin joku vanha soramonttu ja noista montuista muodostui syviä huoneita. Joihinkin monttuihin oli jotain yritetty rakentaakkin. Siinä missä olin, oli paljon hyllyjä ja minulle oli selvinnyt, että odotan kaksosia.
Sitten siinä synnytys tuskissani, minun kaksoset laitettiin molemmat, omissa kohduissaan hyllyille, että siitä oli helpompi seurata, kumpi syntyy ennemmin. Koin kuitenkin koko ajan silti nuo synnytys poltot.
Sitten näin unessa myös edesmenneen, vanhimman veljeni. Hänellä oli kädet touhua täysi. Ihmettelin mitä hän tekee? Käsissään hänellä oli oli valtava ruusukimppu, vaaleanpunaisia ja tummanpunaisia ruusuja. Ne olivat ISOJA RUUSUJA. Minulle ne kertoo Kristuksesta ja hänen morsius seurakunnastaan.
Veljeni sanoi että pitää mennä liikkeeseen, jonka nimi on Morsian. Kysyin, onko se jokin hääkauppa, mutta ei hän vastannut? Ymmärsin, että hän alkaa tekemään työtä tuossa kaupassa. Sitten hän kysyen sanoi, että eihän nämä kukat muita kukkia tarvitse tuekseen, eikö näin ole hyvä? Sanoin, etteivät tarvitse, että noin suuri kimppu ruusuja on kaunis sellaisenaan, ne ovat niin jaloja kukkia...

Sitten heräsin hetkeksi ja näin vielä siinä kuvan vaalean punaisista ruusuista ja kiitin Herraa, hetken päästä nukahdin taas ... :P
Koin tuossa unessa paljon Sanomaa. Eilen koko päivän huusin sydämessäni Herran puoleen, että hän jo viimein näyttäisi, mitä on tuo uusi, jota niin paljon on elämääni nyt profetoitu? Että Hän hieman jo avaisi sitä? Olinhan vähän aikaa sitten nähnyt tuon unen, jossa lapsivesi meni jo. Eli oliko tämä jatkumoa sille unelle, sillä tein jo synnytystä.Tuo uni kertoi minulle että siinä on 2 asiaa jotka ovat syntymässä ja sitten tietenkin nuo ruusut, ne kertoo minulle Kristuksesta ja morsiammesta ja siinäkin kyllä olisi 2 asiaa ... Kristus on nuo tummanpunaiset Ruusut ja Morsian, nuo vaaleanpunaiset Ruusut. Kimppuun ei sekoitettu muita kukkia, eli vain me, Kristuksen omat kelpasimme siihen ja niin oli hyvä ... Molempia tuossa kimpussa oli ehkä saman verran ja niinhän se on, että meillä jokaisella on oma henkilökohtainen yhteys Kristukseen!
Amen.

Kimpussa jonka näin, oli nuo värit omina kimppuinaan, ei siis näin sekaisin kuin tässä, mutta kuitenkin yhdessä, ... tummanpunainen ja vaaleanpunainen yhteen liitettyinä ....

Kuva
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mitä Raamattu sanoo morsiamen ja Karitsan häistä?
Karitsan häät ovat yksi suurimmista tapahtumista Raamatussa. Mutta kuka on Jeesuksen morsian?

Karitsan (Jeesuksen) häät ovat yksi suurimmista tapahtumista, mistä Raamatussa on profetoitu. Mutta kuka on Jeesuksen morsian?

“Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.” Ilm. 19:7.
LUE LISÄÄ: https://aktiivikristinusko.fi/mita-raam ... san-haista
Vastaa Viestiin