USKOONTULO:Matka sisäiseen muutokseen - Saana Vehviläinen kertoo uskoontulostaan

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Uskon Jeesukseen

USKOONTULO:Matka sisäiseen muutokseen - Saana Vehviläinen kertoo uskoontulostaan

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

https://m.youtube.com/watch?v=eISnmzvL-JE
Matka sisäiseen muutokseen -
Saana Vehviläinen Youtubessa kertoo uskoontulostaan

Rehellinen kertomus siitä, että on mahdollista yrittää tuoda elämäänsä muutosta esim. pukeutumisen kautta yms., mutta ilman Jumalaa muutosta ei tapahdu.

Jaettavaksi niille, jotka vielä etsivät...
IMG_20250127_234853.png
Uskon Jeesukseen

Re: USKOONTULO:Matka sisäiseen muutokseen - Saana Vehviläinen kertoo uskoontulostaan

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Rukoillaan, että Jumalan Sana ja totuus Jumalan muuttavasta voimasta elämässä leviää tuonkin videon kautta.

Mahdollisesti tähän ketjuun myös muita vastaavia todistusvideoita tai -tekstejä uskoontulosta ja pelastuksesta.

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
Roope83

Re: USKOONTULO:Matka sisäiseen muutokseen - Saana Vehviläinen kertoo uskoontulostaan

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Olen kokenut erilaisia johdatuksia ja välillä käyty syvällä. Osa kokemuksista on itkettänyt todella syvältä ja suurimmaksi osaksi itkun purkaukset ovat tapahtuneet hyvien asioiden yhteydessä.

Syksyllä kävin ystäväni haudalla ja oli puolikirkas sää. Olin tuntenut jollakin tapaa syyllisyyttä hänen kuolemastaan, mutta yhtä äkkiä hautakivessä olevaan lasi enkeliin turi auringonsäde ja tuntui että tuolta tuli suoraan minun sydämmeen viesti, kaikki on hyvin. Olin hämilläni koska aurinko ei paistanut sillä hetkellä mutta sisälläni jokin muuttui täysin. Mieletön itkunpurkaus muuttui helpotukseksi.

Olen ollut henkisesti maailmalle katkera ja sisällä on tuntunut että jokin estää minua nauttimasta, jokin painaa minua henkisesti alas. Tuo sisälläni oleva paha haluaa minusta imeä kaiken pois. Viimeisimpinä kuukausina elämässäni on tapahtunut uskomattomia asioita, sellaisia mitä en koskaan olisi uskonut minulle suotavan.

Tänä aamuna istuin linja autossa ja yhtä äkkiä tuli mieletön helpotus, tunsin kuinka onnellisuus ja minuus halusi tulla ulos. Kyyneeleet tuli, tuo hetki meni nopeasti ohitse mutta se oli uskomaton. Tajusin että minun sielu käy varmasti jonkinlaista kamppailua ja sisin haluaa ajaa pahan pois. Välillä tuntuu että en saa henkeä, sydän lyö raskaasti, pala on kurkussa ja tuntuu ihan kuin haluaisin oksentaa pahat henget pois minusta.

Tunnen että tämä tiukka kamppailu mitä sisälläni tällä hetkellä käyn, muutos hyvään on kuitenkin tulossa koska tämmöistä tunnetta ei ole ennen ollut.

Ehkä minulla ei ole aikaisemmin ole ollut uskoa hyviin asioihin koska maailma on kylmä ja julma

Kiitos jumala, kiitos herra. Kiitän minun puolesta rukoilleita. Auta herra minua jaksamaan tämä kamppailu loppuun.
Roope83

Viesti Kirjoittaja Roope83 »

Roope83 kirjoitti: 30 Maalis 2025, 18:30 Olen kokenut erilaisia johdatuksia ja välillä käyty syvällä. Osa kokemuksista on itkettänyt todella syvältä ja suurimmaksi osaksi itkun purkaukset ovat tapahtuneet hyvien asioiden yhteydessä.

Syksyllä kävin ystäväni haudalla ja oli puolikirkas sää. Olin tuntenut jollakin tapaa syyllisyyttä hänen kuolemastaan, mutta yhtä äkkiä hautakivessä olevaan lasi enkeliin turi auringonsäde ja tuntui että tuolta tuli suoraan minun sydämmeen viesti, kaikki on hyvin. Olin hämilläni koska aurinko ei paistanut sillä hetkellä mutta sisälläni jokin muuttui täysin. Mieletön itkunpurkaus muuttui helpotukseksi.

Olen ollut henkisesti maailmalle katkera ja sisällä on tuntunut että jokin estää minua nauttimasta, jokin painaa minua henkisesti alas. Tuo sisälläni oleva paha haluaa minusta imeä kaiken pois. Viimeisimpinä kuukausina elämässäni on tapahtunut uskomattomia asioita, sellaisia mitä en koskaan olisi uskonut minulle suotavan.

Tänä aamuna istuin linja autossa ja yhtä äkkiä tuli mieletön helpotus, tunsin kuinka onnellisuus ja minuus halusi tulla ulos. Kyyneeleet tuli, tuo hetki meni nopeasti ohitse mutta se oli uskomaton. Tajusin että minun sielu käy varmasti jonkinlaista kamppailua ja sisin haluaa ajaa pahan pois. Välillä tuntuu että en saa henkeä, sydän lyö raskaasti, pala on kurkussa ja tuntuu ihan kuin haluaisin oksentaa pahat henget pois minusta.

Tunnen että tämä on tiukka kamppailu mitä sisälläni tällä hetkellä käyn, muutos hyvään on kuitenkin tulossa koska tämmöistä tunnetta ei ole ennen ollut.

Ehkä minulla ei ole aikaisemmin ole ollut uskoa hyviin asioihin koska maailma on kylmä ja julma

Kiitos jumala, kiitos herra. Kiitän minun puolesta rukoilleita. Auta herra minua jaksamaan tämä kamppailu loppuun.
Marie

Viesti Kirjoittaja Marie »

Armahda Jeesus Roope93, anna rakkauttasi hänelle enemmän kuin tarvitaan, paranna sydämen haavat täydellisesti. Anna uskovia ystäviä, ja anna uskova puolisokin Rakas Jeesus.

Kun on joutunut kokemaan kovia työpaikalla tai misä tahansa muualla (olen itse joutunut kokemaan tämän työssä ja ulkona, minua on pilkattu, haukuttu, tehty naurunalaiseksi, syytelty väärin siis aiheetta, puhuttu pahaa selän takana, huijattu, ulkonäköäni on haukuttu, ääntäni on pilkattu, pelkkä läsnäoloni on herättänyt vihaa ihmisissä), niin se loukkaa ja sydämeen sattuu. Ja näin niitä haavoja tulee.
Tähän auttaa se että päättää antaa anteeksi. Sanioo ääneen että minä annan anteeksi kaikille jotka ovat minua kiusanneet ja tehneet minulle pahaa. Anna Rakas Jeesus minulle voima tähän. Vaikka ei ensin tuntuisikaan siltä että pystyy antamaan anteeksi niin se kun ääneen sanoo tämän niin se tlee todeksi pikku hiljaa. Ja se helottaa omaa oloa.
Jumala rakastaa sitä ihminen antaa anteekksi .
Sanna
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Kiitos Jeesus että toimit voimallisesti Roopen elämässä, puhdistat, parannat ja kannat 🙏
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Vastaa Viestiin