Etsintäkuulutus !

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Etsintäkuulutus !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

*
*

Otsikoin aloituksen tuolla tavoin, sillä toivon että löytyisi internetin miljardien sivujen joukosta sivusto/video, jossa joku todistaisi Jumalan antamista unista/näyistä/ilmestyksistä näihin aiheisiin liittyen ;

1.Aikamatkustus, erityisesti menneisiin tapahtumiin. Liittyen omaan sukuun, tai Raamatussa kerroittuihin asioihin, ja erityisesti niihin asioihin jotka Raamatussa on jätetty kertomatta.

2. Miten saatana, enkelit, pystyivät lankeamaan syntiin, ja kuinka se oikein "käytännössä" tapahtui.

Ensimmäistä kohtaa hieman puitiin eräässä ketjussa, jonka aloitin, mutta varsinaisia"kovia faktoja", Jumalan antamina ei kellään ollut jaettavaksi.

Jos joku foorumin lukijoista on törmännyt netissä ihmisten jakamiin kokemuksiin niin laita linkki tähän ketjuun. Kiitos.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Maria
Viestit: 869
Liittynyt: 27 Kesä 2021, 15:16

Re: Etsintäkuulutus !

Viesti Kirjoittaja Maria »

Tarkentaisin tästä aiheesta hieman. Itselläni tuli ajatus, on kyse joko sellaisesta kokemuksesta, jossa on käsitelty sitä mitä en itse ymmärrä, sielunhoidollinen tilanne, jossa käsitellään mennyttä, tai sitten kokemus on mennyt ja siinä on mukana tietäjähenki. Koen että viimeinen esimerkki on vaarallinen, koska Raamattua lukiessa kerrotaan, että meidän ei tule ottaa yhteyttä vainajahenkiin, eikä tietäjähenkiin. Mikään rajatietokokemus ei anna siunausta.
Sitten tuo sielunhoidollinen toiminta. Se on hyvin henkilökohtaista tietoa ja olisi, jos saan sanoa, suorastaan puoskarointia laittaa internettiin video vaikkapa sinun ja Jumalan kahdenkeskistä kanssakäymistä. Tässähän sielunhoitaja on armolahjan avulla Jumalan ja ihmisen välillä Pyhän Hengen välikappale. Saattaa siis olla, että kokemusperäinen usko altistaa meidät spiritualistisille henkiopas-kokemuksille, ja lopulta eksyttää meidät hengellisesti. Aivan kuten jooga on eksyttänyt monet, koska emme aina ymmärrä taustalla toimivia kundaliinivoimia. Intiassa pelkästään palvotaan miljoonia epäjumalia ja länsimaistakin rikkaat hakevat voimansa sieltä mm. ganesha-epäjumalalta. Esimerkiksi ganesha-epäjumala on ensimmäinen symboli, joka uuteen kotiin asetetaan, joten on varmasti hyvä tänä päivänä miettiä tarkemmin mitä edes internetistä katsomme.

Ajatuksena tuo on varmasti hyvä, mutta ehkäpä Jumala voisi käyttää sinua vielä enemmän jollain toisella tavalla? Rukoillaan puolestasi, että silmäsi saavat nähdä ihmeitä, joita Jumala on tiellesi tarkoittanut ja että todella saisit todisteita Jumalalta, että voisit Kuninkaastamme videoin kertoa. Yksi ihme kyllä, jota voin suositella, olisi tuo Jumalan DNA. En vieläkään voi käsittää, että meidän maailmasta löytyy ateismia, kun on todistettua, että Jumalalla on oma DNA.
Mutta, tämä yllä oleva oli tosiaan minun pohdiskeluani, ehkäpä olin ihan hakoteilläkin siitä mitä ajoit takaa.
Ole kuitenkin vapaa veli ja ota vain se mikä on hyvää ja hylkää se mikä ei ole Herrasta.
Ole Siunattu AO tänäänkin! Jeesuksen näkymättömälle kalliolle saamme rakentaa tänäänkin päivämme! ❤️ 🙏
Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään.
2. Tim. 2:24
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Etsintäkuulutus !

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Maria kirjoitti: 04 Syys 2021, 09:56 Tarkentaisin tästä aiheesta hieman. Itselläni tuli ajatus, on kyse joko sellaisesta kokemuksesta, jossa on käsitelty sitä mitä en itse ymmärrä, sielunhoidollinen tilanne, jossa käsitellään mennyttä, tai sitten kokemus on mennyt ja siinä on mukana tietäjähenki. Koen että viimeinen esimerkki on vaarallinen, koska Raamattua lukiessa kerrotaan, että meidän ei tule ottaa yhteyttä vainajahenkiin, eikä tietäjähenkiin. Mikään rajatietokokemus ei anna siunausta.
Sitten tuo sielunhoidollinen toiminta. Se on hyvin henkilökohtaista tietoa ja olisi, jos saan sanoa, suorastaan puoskarointia laittaa internettiin video vaikkapa sinun ja Jumalan kahdenkeskistä kanssakäymistä. Tässähän sielunhoitaja on armolahjan avulla Jumalan ja ihmisen välillä Pyhän Hengen välikappale. Saattaa siis olla, että kokemusperäinen usko altistaa meidät spiritualistisille henkiopas-kokemuksille, ja lopulta eksyttää meidät hengellisesti. Aivan kuten jooga on eksyttänyt monet, koska emme aina ymmärrä taustalla toimivia kundaliinivoimia. Intiassa pelkästään palvotaan miljoonia epäjumalia ja länsimaistakin rikkaat hakevat voimansa sieltä mm. ganesha-epäjumalalta. Esimerkiksi ganesha-epäjumala on ensimmäinen symboli, joka uuteen kotiin asetetaan, joten on varmasti hyvä tänä päivänä miettiä tarkemmin mitä edes internetistä katsomme.

Ajatuksena tuo on varmasti hyvä, mutta ehkäpä Jumala voisi käyttää sinua vielä enemmän jollain toisella tavalla? Rukoillaan puolestasi, että silmäsi saavat nähdä ihmeitä, joita Jumala on tiellesi tarkoittanut ja että todella saisit todisteita Jumalalta, että voisit Kuninkaastamme videoin kertoa. Yksi ihme kyllä, jota voin suositella, olisi tuo Jumalan DNA. En vieläkään voi käsittää, että meidän maailmasta löytyy ateismia, kun on todistettua, että Jumalalla on oma DNA.
Mutta, tämä yllä oleva oli tosiaan minun pohdiskeluani, ehkäpä olin ihan hakoteilläkin siitä mitä ajoit takaa.
Ole kuitenkin vapaa veli ja ota vain se mikä on hyvää ja hylkää se mikä ei ole Herrasta.
Ole Siunattu AO tänäänkin! Jeesuksen näkymättömälle kalliolle saamme rakentaa tänäänkin päivämme! ❤️ 🙏
Maria ! Viestissäni hyvin selvästi kysyin JUMALAN ANTAMIA unia/näkyjä/ilmestyksiä. En siis mitään tuollaista mitä kirjoitit, ja jotka eivät edes omaan mieleeni olleet astuneet. Nyt oli sinulla aivan turha pelko.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin