Kun vaimo synnyttää on hänellä murhe....

Keskustelua vertauskuvista ja raamatunkäsitteistä
katso7
Viestit: 1414
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Kun vaimo synnyttää on hänellä murhe....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Joh 16:21 Kun vaimo synnyttää on hänellä murhe koska hänen hetkensä on tullut mutta kun hän on synnyttänyt lapsen ei hän enää muista ahdistustaan sen ILON TÄHDEN että ihminen on syntynyt maailmaan
Gal 4:19 Lapsukaiseni jotka minun täytyy kivulla synnyttää kunnes KRISTUS SAA MUODON TEISSÄ
Tulee tämä synnytysasia voimakkaasti mieleen kun tänään tulee tasan 9kk kun pääsin siitä paholaisen kahleesta alkoholista.Eikä yhtäkään kiusausta. Kiitos Vapahtaja Jeesus. Parannuin myös diabeteksesta ja jouduin hommaamaan lukulasit nyt näen lukea ilman laseja. välihuomiona.
Voi tämä kyseinen raamatunkohta tarkoittaa myös ihmisen uskovan kamppailua ja koeutuksia!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1414
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kun vaimo synnyttää on hänellä murhe....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Ajattelin muurahaisia aamulla kun niitä näkyi maassa. Voimakkaasti nousi mieleeni muurahaiskuningatar joka synnyttää muurahaiset. Aivan kuin vertauskuva Kristuksesta joka SYNNYTTI meidät totuuden sanalla ja siitä kuinka muurahaiset valmistavat pesän joukolla. Aivan kuten koti meille on taivaassa valmistettuna.
Jaakob 1:18 Tahtonsa mukaan hän synnytti meidät totuuden sanalla ollaksemme hänen luotujensa esikoiset. Taivaassa on paljon Jeesuksen opetuslapsia
Ilm 7:9 Tämän jälkeen minä näin katso oli suuri joukko jota kukaan ei voinut laskea kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ka Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin ja heillä oli palmut käsissään
Joh 14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos niin ei olisi sanoisinko minä teille että minä menen valmistamaan teille sijaa?

sillä hän odotti sitä kaupunkia, jolla on perustukset ja jonka rakentaja ja luoja on Jumala. > Siirry


Hebr. 12:22 vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö,
Hebr. 13:14 sillä ei meillä ole täällä pysyväistä kaupunkia, vaan tulevaista me etsimme.
Ilm. 21:2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1414
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kun vaimo synnyttää on hänellä murhe....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Efes
2:19 Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
2:20 apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus, >> Jakeen lisätiedot
2:21 jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
2:22 ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin