PETRA JORDANIASSA

Keskustelua vertauskuvista ja raamatunkäsitteistä
Rutger
Site Admin

Re: PETRA JORDANIASSA

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Olen tästä niin paljon puhunut ja kirjoittanut, etten aina muista mainita niitä ilmeisimpiä asioita, eli, uusille lukijoille.
Minun käsitykseni mukaan viimeinen Antikristus liittyy erittäin vahvasti tulevaan ufo, uap eksytykseen ja oletankin tämän kelmin saavan "avaruusveljiltä" vähintäänkin hyväksyvän nyökkäyksen ja vielä todennäköisemmin hän on yksi niistä ihan julkisesti.
Ehkäpä juuri valheen kaikella voimalla "täydellisesti täyttäen" kaikkien uskontojen ja uskomuslinjojen erityisehdot Messiaalle tai Messias-hahmolle.
Ainoastaan uudestisyntynyt ei mene vipuun ja kaiken lisäksi meidät on korjattu talteen ja sitten vasta eksyttäjä ilmestyy.
Okkultismi ja New Age piireissä on neljäkymmentä vuotta muistini mukaan opetettu palaavien "opettajien" nappaavan uuteen ihmiskunnan edistysaskeleeseen kielteisesti suhtautuvat kristityt uskovaiset toiselle planeetalle uudelleen koulutukseen.
Heillä on ollut selitys harpazolle siis valmiina jo iät ajat. Merkillepantavaa on, että tämä oppi lähti hurjalle laukalle viimeisen vuoden aikana uudelleen. Elikkä, eksyttäjä ja eksytyksensä jo eksyneet käsikassarat tuntevat ajan olevan lähellä, niin kuin onkin.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Eero
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, siis jotenkinhan laittomuuden ihmisen täytyy uskotella ihmisille, että hänen tekemänsä ihmeet ovat todellisia, että hän pystyisi voittamaan jopa kuolemankin, vaikka se onkin oikeasti harhaa.

Tuli tuosta Sakarjan kirjasta mieleen tämän ketjun aiheeseen liittyen, että voiko "Jumalan valmistama paikka" olla itse asiassa Öljymäen halkeamisesta syntyvä laakso:
14:4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
14:5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

Sak.
Tuo Sakarja 12, jonka kohdat laitoi, jatkuu mun käsitykseni mukaan yhtenä profetiana aina Sakarjan kirjan loppuun ja näistä luvuista selviää siis, että israelilaiset ovat hyvin voitokkaita vihollisiaan vastaan, mutta pitävät myös suuret valittajaiset:
Sak. 12:10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
Eli tämän hyökkäyksen yhteydessä ja Herran puuttuessa maailman tapahtumiin he myös ottavat Jeesuksen vastaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Rutger
Site Admin

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tuleva uusi laakso voisi hyvinkin olla se piilopaikka/turvapaikka.
Kyllä. Jumala ei omaisuuskansaansa hylkää vaan tekee johtajista/sotilasjohtajista muistaakseni kuin enkeleitä tjsp.
Todella ahtaalle Israel kyllä joutuu ja valtava määrä heitä myös menehtyy, kuten Iso Kirja kertoo, mutta Israel ei koskaan kukistu, Jumala on sen luvannut.
Gal 6:14 Mutta pois se minusta, että minä muusta kerskaisin kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä, jonka kautta maailma on ristiinnaulittu minulle, ja minä maailmalle!
Vastaa Viestiin